کد خبر : 38590
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 مرداد 1394 - 9:20
-

ترابیان:خسوس به دعوت رئیس فوتسال به اینجا آمده است/ کمیته فنی در مورد او تصمیم می گیرد

ترابیان:خسوس به دعوت رئیس فوتسال به اینجا آمده است/ کمیته فنی در مورد او تصمیم می گیرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان  در مورد پیروزی تأسیسات دریایی مقابل ناگویا ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: بازیکنان ناگویا اکثراً ملی‌پوش بودند. به نوعی ژاپنی‌ها تیم ملی‌شان را به این مسابقات آورده بودند. در طرف مقابل هم تأسیسات دریایی ملی‌پوشان زیادی داشت و به همین

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان  در مورد پیروزی تأسیسات دریایی مقابل ناگویا ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: بازیکنان ناگویا اکثراً ملی‌پوش بودند. به نوعی ژاپنی‌ها تیم ملی‌شان را به این مسابقات آورده بودند. در طرف مقابل هم تأسیسات دریایی ملی‌پوشان زیادی داشت و به همین دلیل سطح بازی هر دو تیم بالا بود.

وی ادامه داد: فوتسالی که تأسیسات و ناگویا به نمایش گذاشتند، حرفه‌ای بود. دیدار شب گذشته یک فینال زودرس تمام عیار بود و من فکر می‌کنم دیدارهای آینده تأسیسات ساده‌تر از بازی با ناگویا باشد.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال در مورد آمادگی زیاد وحید شمسایی با وجود سن‌وسال بالایی که دارد، خاطرنشان کرد: من از شمسایی  شناخت کافی و کامل دارم. شمسایی خیلی به خودش می‌رسد و با تمریناتی که انجام می‌دهد همیشه بدنش را آماده نگه می‌دارد، هرچند از  سن و سال هم نمی‌شود گذشت.

ترابیان در مورد حضور خسوس کاندلاس در بازی‌ تیم‌های تأسیسات دریایی و ناگویا ژاپن گفت: خسوس به دعوت رئیس فوتسال به سالن آمده بود و از خودشان هم بپرسید دلیل آمدنش چه بود. البته حضور خسوس در سالن به عنوان یکی از مربیان تیم ملی عیبی ندارد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا امکان دارد خسوس دوباره سرمربی تیم ملی شود، اظهار داشت: نمی‌توانم در این مورد نظر خاصی بدهم و هر کسی که می‌خواهد سرمربی تیم ملی فوتسال شود باید به کمیته فنی بیاید تا در مورد آن تصمیم‌گیری شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.