کد خبر : 38668
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 مرداد 1394 - 10:18
-

طاهری:دوست دارم در فینال با تاسیسات بازی کنیم/ درخشش بازیکنان ایرانی در تیم های خارجی مایه افتخار است

طاهری:دوست دارم در فینال با تاسیسات بازی کنیم/ درخشش بازیکنان ایرانی در تیم های خارجی مایه افتخار است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، محمد طاهری در حاشیه مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۱۵ با اشاره به عملکرد بازیکنان ایرانی در تیم‌های خارجی حاضر در این رقابت‌ها اظهار داشت: بازیکنان ایرانی عملکرد بسیار خوبی داشتند و درخشش آنها و اینکه در تیم‌های مختلف نقشی تعیین کننده داشتند، مایه افتخار من و همه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، محمد طاهری در حاشیه مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۱۵ با اشاره به عملکرد بازیکنان ایرانی در تیم‌های خارجی حاضر در این رقابت‌ها اظهار داشت: بازیکنان ایرانی عملکرد بسیار خوبی داشتند و درخشش آنها و اینکه در تیم‌های مختلف نقشی تعیین کننده داشتند، مایه افتخار من و همه هموطنان است.

وی با تمجید از عملکرد تیم «تاسیسات دریایی» در این مسابقات افزود: وحید شمسایی و سایر بازیکنان این تیم بسیار عالی کار کردند و «ناگویا» را با قدرت شکست دادند و امیدوار هستم که در فینال با این تیم خوب و دوست داشتنی روبه‌رو شویم.

بازیکن ایرانی تیم فوتسال «القادسیه کویت» درباره نارضایتی برخی بازیکنان ایرانی از سطح پایین تیم‌هایشان در این مسابقات گفت: به هر حال برای بازیکنان ما که در کنار بازیکنان خوب و با فهم بالای فوتسالی ایران بازی کردند، حضور در تیم‌های دیگر آسیایی سخت است، اما با این حال تمام تلاش خود را کردند و عالی ظاهر شدند.

وی درباره احتمال رویارویی «القادسیه» با «تاسیسات» در فینال مسابقات بیان کرد: برای رسیدن به فینال بازی سختی مقابل ویتنام داریم اما در صورت فینالیست شدن دوست دارم با «تاسیسات دریایی» بازی کنیم.

طاهری با اشاره به‌رضایت مربی القادسیه از عملکرد وی در این تیم، تصریح کرد: من تنها ۵ روز قبل از مسابقات به اردوی القادسیه ملحق شدم و هیچ چیز درباره تاکتیک این تیم نمی‌دانستم، اما خدا را شاکرم که زود هماهنگ شدم و عملکرد نسبتا خوبی هم داشتم.

وی درباره حضور «خسوس کاندلاس» در سالن مسابقات و شایعات مبنی بر بازگشت او برای هدایت تیم ملی تاکید کرد: درباره این مسائل چیزی نمی‌دانم، اما امیدوارم تکلیف تیم ملی هر چه زودتر مشخص شود تا با تدوین برنامه‌ای منظم در مسابقات آتی تیم ملی مانند گذشته با صلابت و اقتدار ظاهر شود.

بازیکن ایرانی تیم فوتسال «القادسیه کویت» درباره جدایی‌اش از تیم «گیتی‌پسند اصفهان» گفت: من در مدت حضور چندساله‌ام در اصفهان خاطرات خوبی با مردم این شهر دارم و پیشرفت خود را مدیون این سال‌ها هستم، اما امسال شرایط تغییر کرده بود و از طرفی سال مهمی برای من بود و شرایط «شهید منصوری» را به‌گونه‌ای دیدم که تصمیم گرفتم با این تیم قرارداد بندم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.