کد خبر : 38974
تاریخ انتشار : جمعه 16 مرداد 1394 - 13:09
-

افتخاری: فرصت نشد صحبت جدی با خسوس داشته باشیم!/ ادامه مذاکرات در تهران

افتخاری: فرصت نشد صحبت جدی با خسوس داشته باشیم!/ ادامه مذاکرات در تهران
رئیس کمیته فوتسال گفت: قرار شده ابتدا با خسوس تسویه حساب شود و پس از آن مذاکرات‌مان در تهران طی روزهای شنبه و یکشنبه دنبال خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدرضا افتخاری در خصوص مذاکرات شب گذشته کفاشیان و خسوس برای هدایت تیم ملی فوتسال اظهار داشت: خسوس یکسری نگرانی‌هایی بابت پرداخت حقوق خود داشت که آقای کفاشیان تضمین داد که این نگرانی‌ها وجود نداشته باشد. در این جلسه خسوس برنامه‌های خود را ارائه کرد اما فرصتی نشد تا وارد بحث اصلی شویم. به همین دلیل قرار شد ادامه مذاکرات ما در تهران و طی روزهای شنبه و یکشنبه انجام شود.

به گزارش fut5al، افتخاری در حالی از نبود فرصت برای مذاکره با خسوس می گوید که این مربی اسپانیایی برای مشخص شدن تکلیفش به اصفهان آمده و مورد انتقاد زیادی هم از جانب تاسیساتی ها قرار گرفته است.

وی در مورد اینکه آیا می‌توان خسوس را به عنوان سرمربی تیم ملی دانست‌، اظهار داشت: خسوس یکسری خواسته‌هایی داشت که آنها را بیان کرد و کفاشیان هم قول داد که حمایت خواهد کرد. قرار شده او به تهران بیاید تا در مرحله اول تسویه حسابش صورت بگیرد و پس از آن مذاکرات بعدی انجام شود. ما آمادگی همکاری با او را داریم اما هنوز خسوس جواب قطعی نداده است. ۵۰ درصد از طرف ما حل است اما او هم باید نظر نهایی خود را اعلام کند.

رئیس کمیته فوتسال در مورد اینکه کفاشیان اعلام کرده خسوس باید به کمیته فنی معرفی شود، گفت: خسوس مربی جدیدی نیست که بخواهیم او را به کمیته فنی معرفی کنیم اما به هر حال کفاشیان صاحب اختیار است و اگر او بگوید که باید معرفی شود این کار را انجام خواهیم داد.

منبع:فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷

اقای افتخاری راه درستی که تواین چند سال رفتید ادامه بدید خسوس تیم ملی رو متحول کرده و مهمترازاون جوون گرایی کرده ،باند بازی هم نداره پس نذارید دوباره تیم ملی دست ی عده …. بیفته که نابودش میکنن سایت شما هم کم سنگ شمسایی رو به سینش نزنه رسالت خودتون حفظ کنید …