کد خبر : 38978
تاریخ انتشار : جمعه 16 مرداد 1394 - 13:15
-

ترابیان:فکر می‌کنم تا بهمن ماه ۳ تا ۴ سال زمان داشته باشیم!/ هیچ اعتقادی به مذاکره با خسوس ندارم

ترابیان:فکر می‌کنم تا بهمن ماه ۳ تا ۴ سال زمان داشته باشیم!/ هیچ اعتقادی به مذاکره با خسوس ندارم
رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال گفت: تا آغاز مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا و جام جهانی کوچک وقت زیادی داریم و فکر کنم تا بهمن ماه سه چهار سال زمان داشته باشیم!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان در مورد جلسه خسوس کاندلاس و علی کفاشیان برای ادامه همکاری این مربی با تیم ملی فوتسال اظهار داشت:‌ من نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داده است، اما هیچ اعتقادی به این مذاکره و جلسه ندارم. ما فقط منتظر هستیم تا ببینیم چه می‌شود.

وی در واکنش به اصرار افتخاری به حضور دوباره خسوس در تیم ملی فوتسال خاطرنشان کرد: افتخاری صحبت کرده است دیگر، من چه بگویم؟!

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال در خصوص اینکه علی کفاشیان اعلام کرده خسوس باید به کمیته فنی و توسعه فوتسال معرفی شود اما افتخاری با این موضوع مخالفت کرده است، عنوان کرد: اصولاً به مسائلی که به من ارتباط ندارد دخالت نمی‌کنم، چون دور از شأن و شخصیتم است، اما اگر کفاشیان هنوز به کمیته فنی و توسعه فوتسال اعتقاد دارد، خسوس باید به کمیته فنی و توسعه بیاید.

ترابیان ادامه داد: خسوس مشکلات و ضعف‌های خودش را داشته است و باید این ضعف‌ها جبران شود، دوستان من در کمیته فنی و توسعه فوتسال هم چنین اعتقادی دارند.

«خسوس اعلام کرده باید ابتدا طلبش را از فدراسیون فوتبال بگیرد و بعد دور جدید مذاکراتش را با فدراسیون از سر بگیرد»، وی در واکنش به اینکه آیا خسوس می‌خواهد با گرفتن طلبش از ایران برود و مذاکره‌ جدیدی هم نداشته باشد، گفت: فکر نمی‌کنم چنین مسئله‌ای وجود داشته باشد. خودم خسوس را به ایران آورده‌ام و می‌دانم چنین شخصیتی ندارد. اگر خسوس چنین پیشنهادی داده حتماً‌ می‌خواهد به صورت جدی در ایران کار کند.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال در مورد اینکه تا آغاز مسابقات فوتسال جام ملت‌‌های آسیا و گرند پریکس زمان زیادی باقی نمانده است، اظهار داشت: تا این مسابقات وقت زیادی داریم و فکر کنم تا بهمن ماه سه چهار سال زمان داشته باشیم! البته الان همه تیم‌ها منتظر هستند تا ما کارمان را شروع کنیم!

منبع:تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.