کد خبر : 39171
تاریخ انتشار : جمعه 16 مرداد 1394 - 22:59
دسته‌بندی نشده
-

سرمربی القادسیه کویت: نایب قهرمانی تیم را به محمد طاهری تقدیم می‌کنم

سرمربی القادسیه کویت: نایب قهرمانی تیم را به محمد طاهری تقدیم می‌کنم
سرمربی تیم فوتسال القادسیه کویت گفت: نایب قهرمانی تیم فوتسال کویت را به «محمد طاهری» تقدیم می‌کنم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فابیو کرتز تورس دقایقی پیش در کنفرانس مطبوعاتی پس از دیدار تیمش در مقابل تاسیسات دریائی در فینال جام فوتسال آسیا، اظهار داشت: از این نایب قهرمانی خوشحال هستم اما اگر می‌توانستیم قهرمان شویم، به‌طور قطع برای ما خوشایندتر بود؛ البته در این دیدار تاسیسات بهتر از ما بود و به این تیم تبریک می‌گویم.

وی درباره اینکه تیمش ۲ نیمه متفاوت را از خود به‌نمایش گذاشت، افزود: مقابل تیم قدرتمندی که از همه نظر برتر بود، قرار گرفته بودیم و فکر می‌کنم در نیمه نخست وجود هواداران پرشور تاثیر زیادی در عملکر بازیکنان ما داشت اما با توجه به زمانی که در نیمه نخست داشتیم، توانستیم بازیکنانمان را با این شرایط وقف دهیم.

سرمربی تیم فوتسال القادسیه کویت درباره میزبانی ایران از این دوره از مسابقات، تصریح کرد: در مدتی که در ایران بودیم، توانستیم بازی‌های خوبی را با تیم‌های ایرانی داشته باشیم؛ در مجموع ایران میزبانی فوق‌العاده‌ای در این مسابقات داشت.

وی درباره عملکرد «محمد طاهری» بازیکن ایرانی تیمش گفت: همان‌طور که قبلاً گفته بودم، بازی این بازیکن را فقط شنیده و از نزدیک ندیده بودم. بازی فوق‌العاده این بازیکن برای من شگفتی‌آور بود؛ وی در بازی پایانی نیز همچون یک کاپیتان تیم ما را هدایت و مانند یک بازیکن حرفه‌ای برای ما بازی کرد، این نایب قهرمانی را به «محمد طاهری» و کاپیتان تیمم تقدیم می‌کنم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.