کد خبر : 39322
تاریخ انتشار : شنبه 17 مرداد 1394 - 14:35
-

ابرقویی نژاد:گرفتن میزبانی ریسک بزرگی بود/AFC میزبانی اصفهان را عالی توصیف کرد

ابرقویی نژاد:گرفتن میزبانی ریسک بزرگی بود/AFC میزبانی اصفهان را عالی توصیف کرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی اکبر ابرقویی نژاد درباره ارزیابی‌اش از میزبانی اصفهان در مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا با بیان مطالب فوق اظهار کرد: گرفتن میزبانی مسابقات، ریسک بزرگی بود و ما در چهار ماه گذشته با چالش‎های زیادی روبرو شدیم. وقتی نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا سالن نقش جهان را به عنوان سالن

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی اکبر ابرقویی نژاد درباره ارزیابی‌اش از میزبانی اصفهان در مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا با بیان مطالب فوق اظهار کرد: گرفتن میزبانی مسابقات، ریسک بزرگی بود و ما در چهار ماه گذشته با چالش‎های زیادی روبرو شدیم. وقتی نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا سالن نقش جهان را به عنوان سالن اصلی مسابقات انتخاب کردند، مشکلات جدی داشت چرا که این سالن در دولت قبل به صورت صوری افتتاح شده بود.

رئیس هیات فوتبال اصفهان ادامه داد: سالن نقش جهان سیستم سرمایشی، تاسیسات، پست برق و مخابرات نداشت و حتی محوطه اطراف آن مناسب برگزاری مسابقات بین المللی نبود. در حالی که جام باشگاه‌های آسیا بزرگترین تورنمنت فوتبالی بعد از انقلاب اسلامی بود و ما با چالش بزرگی مواجه بودیم.

ابرقویی نژاد با بیان اینکه مشکلات سالن با تلاش وزارت ورزش، شرکت توسعه و تجهیز، مدیران استان اصفهان و سایر بخش‌های این استان برطرف شد، گفت: در این مدت فشار زیادی به ما آمد. به خصوص اینکه اجرای مسابقات هم بخش دیگری بود که باید به نحو احسن صورت می‌گرفت.

وی خاطرنشان کرد: جمعه شب و بعد از بازی فینال، نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا آخرین جلسه را برگزار کردند که در این جلسه پیام دبیر کل موقت AFC هم قرائت شد که طبق نظر وی، هم سطح مسابقات و هم سطح میزبانی عالی ارزیابی شده بود. خدا را شکر که با قهرمانی تاسیسات دریایی، خستگی چهار ماهه از تن ما در رفت.

رئیس هیات فوتبال اصفهان در پایان درباره راه ندادن خسوس کاندلاس سرمربی تیم ملی فوتسال به جایگاه VVIP و قهر او هم گفت: قرار نبود که خسوس در این جایگاه بنشیند. حضور در جایگاه VVIP مخصوص مقامات است و از قبل اسامی آنها مشخص شده بود. ضمن اینکه خسوس آدمی نیست که از این چیزها ناراحت شود! او در جایگاه ویژه نشست و بازی را تماشا کرد.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.