کد خبر : 39318
تاریخ انتشار : شنبه 17 مرداد 1394 - 14:03
-

طاهری:القادسیه با هدف شگفتی سازی وارد مسابقات شد/ قهرمانی تاسیسات را تبریک می گویم

طاهری:القادسیه با هدف شگفتی سازی وارد مسابقات شد/ قهرمانی تاسیسات را تبریک می گویم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد طاهری با اشاره به حضورش در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا با تیم القادسیه کویت اظهار داشت: ما از ابتدای این مسابقات تلاش بسیاری برای موفقیت کردیم و خوشحال هستم که در نهایت توانستیم نایب قهرمان مسابقات شویم. وی افزود: تیم ما از ابتدا با هدف شگفتی‌سازی و موفقیت قدم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد طاهری با اشاره به حضورش در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا با تیم القادسیه کویت اظهار داشت: ما از ابتدای این مسابقات تلاش بسیاری برای موفقیت کردیم و خوشحال هستم که در نهایت توانستیم نایب قهرمان مسابقات شویم.

وی افزود: تیم ما از ابتدا با هدف شگفتی‌سازی و موفقیت قدم به این مسابقات گذاشت و من نیز در طول بازی‌ها، همه تلاشم را به خوبی به نمایش گذاشتم.

بازیکن ملی‌پوش و  ایرانی تیم فوتسال القادسیه کویت با اشاره به دیدار تیمش مقابل تأسیسات دریایی تهران در فینال این رقابت‌ها افزود: خوشحال هستم که همه کسانی که در ورزشگاه بودند و کسانی که بازی را از تلویزیون تماشا می‌کردند، بازی خوبی شاهد بودند.

وی ادامه داد: ما همه توان خود را در زمین به کار گرفتیم اما در نهایت نتوانستیم پیروزی این مسابقه را ازآن خود کرده و به مقام دوم دست یافتیم.

طاهری با اشاره به قهرمانی تأسیسات دریایی دراین رقابت‌ها اضافه کرد: به مردم ایران به خاطر این پیروزی تبریک می‌گویم و من هم نماینده مردم در مسابقات به شمار می‌رفتم و به نظرم نماینده خوبی برای فوتسال کشورم بودم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

طرفدار یکشنبه , ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۱

محمد طاهری شگفتی آفریدی