کد خبر : 39402
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 مرداد 1394 - 11:30
دسته‌بندی نشده
-

انتخاب اصفهان به عنوان پایلوت توسعه فوتسالِ زمین‌های روباز

انتخاب اصفهان به عنوان پایلوت توسعه فوتسالِ زمین‌های روباز
شهردار اصفهان از پيشنهاد رئيس فدراسيون فوتبال و عضو هيات رييسه كميته فوتسال كنفدراسيون فوتبال آسيا براي انتخاب اصفهان به عنوان پايلوت توسعه فوتسالِ زمين‌هاي روباز ورزشي در قاره كهن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهردار اصفهان از پیشنهاد رئیس فدراسیون فوتبال و عضو هیات رییسه کمیته فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا برای انتخاب اصفهان به عنوان پایلوت توسعه فوتسالِ زمین‌های روباز ورزشی در قاره کهن خبر داد.
دکتر مهدی جمالی نژاد که میهمان ویژه فینال مسابقات فوتسال جام باشگاههای آسیا بود اظهار کرد: همیشه عنوان کرده‌ایم که اصفهان پایتخت فوتبال و فوتسال کشور است و ظرفیت میزبانی مسابقات بزرگ‌تر و مهم‌ترین از این جام را هم دارد.
وی افزود: مسابقات فوتسال جام باشگاههای آسیا با همت دوستان ما در اداره کل ورزش و جوانان و شهرداری اصفهان و با تبلور همدلی و همزبانی میان این دو دستگاه با کیفیت مطلوب برگزار شد.
جمالی نژاد با بیان اینکه به دنبال توسعه دیپلماسی شهری با نگاه ویژه به ورزش هستیم خاطرنشان کرد: وقتی می‌گوییم به دنبال ارتقا دیپلماسی شهری هستیم باید در همه عرصه‌ها همچنین عرصه ورزش این موضوع را مورد توجه قرار بدهیم.
شهردار اصفهان ادامه داد: ورزش گفتمان مشترک در همه کشورها ایجاد می‌کند که بستر صلح و صفا میان آنهاست.
وی همچنین در خصوص قهرمانی تأسیسات دریایی تهرانی در اصفهان و حمایت خوب تماشاگران از این تیم بیان کرد: اصفهان همیشه نشان داده که می‌تواند پایخت خوبی برای همه اقوام و ادیان باشد، مردم این شهر برای همه اقوام ارزش قائل هستند و شهروندان اصفهانی نیز با حمایت خود در این مسابقات این مساله را نشان دادند.
جمالی نژاد در پایان صحبت‌های خود از پیشنهاد رئیس فدراسیون فوتبال و عضو هیات رییسه کمیته فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا برای انتخاب اصفهان به عنوان پایلوت توسعه زمین‌های روباز ورزشی در قاره کهن خبر داد.
وی اظهار کرد: به دنبال این هستیم تا در آینده‌ای نزدیک در محلات و مناطق مختلف شهر اصفهان زمین‌های روزباز را آماده کرده و بستری را برای فعال کردن و توسعه رشته ورزشی فوتسال فراهم کنیم.
وی همچنین تأکید کرد: این موضوع با اعضای کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان در میان گذاشته می‌شود تا ان‌شالله تمهیدات لازم انجام شده و اصفهان در این بحث به پایلوت آسیا تبدیل شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.