کد خبر : 39399
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 مرداد 1394 - 15:13
دسته‌بندی نشده
-

قحط الرجال برای نیمکت تیم فوتسال ایران؟!

قحط الرجال برای نیمکت تیم فوتسال ایران؟!
پس از اينكه مرخصي كي روش تا اوايل شهريور ماه تمديد شد رئيس كميته فوتسال به‌دنبال مذاكره با سرمربي سال قبل تيم ملي فوتسال كشور است. حال اين‌كه اين مربي علاقه چنداني براي كار با ايران ندارد و در چند ماه گذشته خبري از حضور وي در كشور نبوده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مشکلات سرمربیان خارجی تیم‌های فوتبال و فوتسال ایران همچنان ادامه دارد. پس از اینکه مرخصی کی روش تا اوایل شهریور ماه تمدید شد رئیس کمیته فوتسال به‌دنبال مذاکره با سرمربی سال قبل تیم ملی فوتسال کشور است. حال این‌که این مربی علاقه چندانی برای کار با ایران ندارد و در چند ماه گذشته خبری از حضور وی در کشور نبوده است.

غیبت چند ماهه
از زمانی که خسوس کاندلاس سرمربی تیم فوتسال ایران به اسپانیا رفته، چند ماهی می‌گذرد. وی تیم ملی فوتسال را در دو بازی تدارکاتی با کراوسی و اسلوونی در این کشورها همراهی کرد ولی به ایران برنگشت تا شایعه جدایی وی از تیم ملی قوت بگیرد. خسوس در ابتدا برای بازگشت به ایران مشکل گذرنامه و ویزا داشت چرا که ویزای کاری او تمام شده بود. کمیته فوتسال با رفع این مشکل، منتظر بازگشت این مربی اسپانیایی بود ولی خسوس با وجود حل مساله ویزای کاری باز هم به ایران نیامد تا صدای مسئولان کمیته فوتسال هم در بیاید. سرمربی تیم ملی در این مدت به دریافت مطالبات عقب افتاده‌اش تاکید داشته و در نامه هایش به
کمیته فوتسال عنوان کرده که ابتدا باید تکلیف معوقاتش مشخص شود. این مربی اما از زمان جدایی تا کنون پیشنهادی نداشته و در این مدت تنها در مدارس فوتسال به خردسالان آموزش می‌داد!
اعتراض شمسایی
وحید شمسایی مربی – بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی که از منتقدان خسوس به شمار می‌رود یکی از گزینه‌هایی هدایت تیم ملی بود اما به دلیل اینکه گفته شد قرار است وی مربی موقت ایران باشد از این مساله چشم‌پوشی کرد. وی در خصوص حضور خسوس کاندلاس در محل برگزاری بازی تیم‌های تاسیسات دریایی و ناگویا ژاپن گفت: خسوس میهمان ویژه آقایان بود! خسوس کاندلاس بالای ۲۰ روز پشت سر هم به مسئولان فدراسیون ایمیل زد که به ایران نمی‌آیم، اما چون خودش به ژاپن باخته، فکر می‌کرد من هم به ژاپن می‌بازم. خسوس آمده بود روحیه تیم ما را پایین بیاورد! حالا سؤال اینجا است که آمدن خسوس به سالن درست بود یا غلط؟ خسوس کلی ما را سر کار گذاشته و به تیم ملی نیامده، آن‌وقت آقایان می‌خواهند به هر صورتی شده او را به ایران بیاورند.
نظر ترابیان
عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال در مورد جلسه خسوس کاندلاس و علی کفاشیان برای ادامه همکاری این مربی با تیم ملی فوتسال گفت: من نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داده است، اما هیچ اعتقادی به این مذاکره و جلسه ندارم. ما فقط منتظر هستیم تا ببینیم چه می‌شود. وی در واکنش به اصرار افتخاری به حضور دوباره خسوس در تیم ملی فوتسال خاطرنشان کرد: افتخاری صحبت کرده است دیگر، من چه بگویم؟! رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال در خصوص اینکه علی کفاشیان اعلام کرده خسوس باید به کمیته فنی و توسعه فوتسال معرفی شود اما افتخاری با این موضوع مخالفت کرده است، عنوان کرد: اصولاً به مسائلی که به من ارتباط ندارد دخالت نمی‌کنم، چون دور از شأن و شخصیتم است، اما اگر کفاشیان هنوز به کمیته فنی و توسعه فوتسال اعتقاد دارد، خسوس باید به کمیته فنی و توسعه بیاید. ترابیان ادامه داد: خسوس مشکلات و ضعف‌های خودش را داشته است و باید این ضعف‌ها جبران شود، دوستان من در کمیته فنی و توسعه فوتسال هم چنین اعتقادی دارند. «خسوس اعلام کرده باید ابتدا طلبش را از فدراسیون فوتبال بگیرد و بعد دور جدید مذاکراتش را با فدراسیون از سر بگیرد»، وی در واکنش به اینکه آیا خسوس می‌خواهد با گرفتن طلبش از ایران برود و مذاکره‌ جدیدی هم نداشته باشد، گفت: فکر نمی‌کنم چنین مساله‌ای وجود داشته باشد. خودم خسوس را به ایران آورده‌ام و می‌دانم چنین شخصیتی ندارد. اگر خسوس چنین پیشنهادی داده حتماً‌ می‌خواهد به صورت جدی در ایران کار کند. رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال در مورد اینکه تا آغاز مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا و گرند پریکس زمان زیادی باقی نمانده است، گفت: تا این مسابقات وقت زیادی داریم و فکر کنم تا بهمن ماه سه چهار سال زمان داشته باشیم! البته الان همه تیم‌ها منتظر هستند تا ما کارمان را شروع کنیم!
قحطی مربی؟
علی کفاشیان در مورد وضعیت خسوس گفت: «خسوس مربی خوبی است و حضورش باید باعث انگیزه برای بازیکنان شود به هر حال شرایطی پیش آمد که او در این بازی حاضر شد. خسوس هم کمی خرده حساب داشت و برای تسویه آن به ایران بازگشت که ما هم صحبت‌های‌مان را برای سرمربیگری او دنبال خواهیم کرد. ما باید مذاکرات‌مان را انجام بدهیم و اصلاً ببینیم او چرا رفت، چرا نیامد و حالا چرا برگشته است. خسوس مربی خوبی است و اگر به توافق برسیم ما هم استقبال می‌کنیم که با او قرارداد ببندیم. » البته این هم از شاهکارهای فدراسیون کفاشیان است که وی و رئیس کمیته فوتسال بدنبال مربی‌ای در سطح می‌دوند! ظاهر قحطی مربی برای تیم فوتسال ایران رخ داده است.
منبع:آرمان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.