کد خبر : 39547
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 مرداد 1394 - 9:35
-

توافق با خسوس و پرداخت سه ماه حقوق معوقه

توافق با خسوس و پرداخت سه ماه حقوق معوقه
کمیته فوتسال برای ادامه همکاری با خسوس کاندلاس به توافق رسید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا افتخاری در خصوص جلسه‌ای که با خسوس کاندلاس داشت، گفت: جلسات و مذاکرات ما از اصفهان آغاز شد و با حضور علی کفاشیان با خسوس مذاکره کردیم. او ابتدا اعلام کرد باید قرارداد قبلی‌اش را تسویه کنیم و مدعی بود پنج ماه حقوقش به تأخیر افتاده اما وقتی حساب کردیم، مطالبات معوقه او سه ماه بود که امروز صبح این طلب پرداخت شد.
وی افزود: پس از پرداخت مطالبات، مذاکره با خسوس را آغاز کردیم و برای تمدید قرارداد با این مربی توافق کردیم. توافق به این شکل شد که مبلغ قرارداد او را افزایش ندهیم؛ فقط برخی تغییرات در قراردادش ایجاد شد و آن هم پرداخت یورو به جای دلار است. بند دیگری هم به قرارداد اضافه شد که اگر خسوس بتواند تیم ملی را در آسیا قهرمان کند پاداش دریافت کند و این پاداش در صورت حضور بین چهار تیم برتر جهان هم پرداخت خواهد شد.
رئیس کمیته فوتسال با بیان اینکه خسوس شرایط را پذیرفته است و برنامه‌های تیم ملی نیز با او هماهنگ شده، خاطرنشان کرد: درخواستی که خسوس داشت، این بود که این بار قرارداد براساس قوانین فیفا تنظیم شود که این تأکید ما هم بود. برای اینکه قراردادی قانونی و محکم با این مربی بسته شود تا مشکلی به وجود نیاید.
افتخاری در پاسخ به این سؤال که خسوس چه زمانی کارش را در تیم ملی فوتسال آغاز خواهد کرد، اظهار داشت: خسوس تیم را یک ماه در اختیار می‌خواهد تا قبل از جام ملت‌ها اردو برگزار کرده و تیم ملی را به خوبی آماده کند. اکنون هم به توافق نهایی با این مربی رسیده‌ایم و او دو هفته دیگر کارش را آغاز خواهد کرد. فقط برای اینکه از محل کارش مرخصی بگیرد، از ما دو هفته زمان خواست که البته اعلام کرد مشکلی در این خصوص وجود ندارد و فقط باید تشریفات اداری را طی کند. تیم ملی هم همراه با خسوس ابتدا با تیم ملی روسیه دیدار تدارکاتی برگزار خواهد کرد و بعد از آن راهی اردوی ایتالیا خواهد شد.

منبع:تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علیرضا جعفری دوشنبه , ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳

چه بگویم جز ارزوی موفقیت برا تیم ملی ………………. باش نباش . نباش باش . نیستم . خوب نباش .هستی خوب باش. موفق نشدی نباش . . حالا که موفق نشدی بازم باش ولی موفق باش . باش

قرچل دوشنبه , ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰

بیا جون مادرت بزار روی شمسایی کم شه

وحید دوشنبه , ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰

چی باید گفت به اینا که دارن دستی دستی تیم فوتسال رو به قهقرا میفرستن . وقتی یه نفر که تا حالا لقد به گربه نزده رو می زارن مسئول!!!!

حرف دوشنبه , ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱

پول این مفت خورارو میدین داورا چی؟سه ماه معوقه دارین بدین داورا ۳ ساله هیچی نگرفتند ندارین؟