کد خبر : 39594
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 مرداد 1394 - 13:14
-

ترابیان: نیمکت تیم ملی آشفتگی قبل را داشته باشد، به موفقیت خوشبین نیستم

ترابیان: نیمکت تیم ملی آشفتگی قبل را داشته باشد، به موفقیت خوشبین نیستم
رئیس کمیته فنی فوتسال می‌گوید سرمربی تیم ملی ایراداتی دارد که این ایرادات از جمله آشفتگی نیمکت تیم باید در کمیته فنی بررسی شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران، «خسوس کاندلاس» بعد از چند روز مذاکره با مسئولان کمیته فوتسال و فدراسیون فوتبال سرانجام روز یکشنبه و پس از دریافت مطالبات سه ماهه‌اش، برای ادامه کار با تیم ملی به توافق رسید. به گفته سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال قرار است خسوس کارش را از دو هفته دیگر در تیم ملی شروع کند.

عباس ترابیان در این خصوص و اینکه آیا قرار است خسوس به کمیته فنی بیاید یا خیر، اظهار کرد: من که هنوز چیزی ندیده‌ام ولی امیدوارم کار قانونمند پیش برود و همه چیز متناسب با دستور العمل‌های هیات رئیسه و فدراسیون فوتبال پیش برود.

رئیس کمیته فوتسال با بیان اینکه با ادامه کار خسوس در ایران موافق است، تاکید کرد: با این حال خسوس ایراداتی دارد که باید آنها را برطرف کنیم؛ آن هم به خاطر منافع کشورمان است. ما اگر به این موضوع قبل از موعد ورود می‌کنیم به خاطر نگرانی‌هایی است که داریم. بخصوص اینکه جام ملتهای آسیا حدود ۶ ماه دیگر آغاز می‌شود و الان دیر شده است.

ترابیان درباره ایرادات خسوس گفت: اگر قرار باشد نیمکت تیم ملی آشفتگی قبل خویش را داشته باشد، به موفقیت این تیم خوشبین نیستم. این نیمکت باید شکل قانونمند و قابل قبول به خود بگیرد. خسوس باید تمرکزش را فقط روی تیم بگذارد و بر نحوه پیاده شدن تاکتیکها نظارت کند. اگر او بخواهد همزمان همه کاری را انجام بدهد پس دیگر نیازی به نفرات دیگر نیست. باید این مشکلات را در جلسه کمیته فنی حل کرد. حالا اگر دوستان لجبازی خاص خودشان را دارند و نمی‌خواهند خسوس به کمیته فنی بیاید، این به ضرر خودشان خواهد شد.

منبع: مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حاتمی دوشنبه , ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴

واقعاباچه رویی تونستین وحیدشمسایی رانادیده بگیرین وخسوس راکه فقط برای اهداف شخصی شمامناسب است نه تیم ملی بیارین؟

..... دوشنبه , ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶

دقیقا

على دوشنبه , ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸

اتفاقا خسوس خوبه که نمی ذاره یه بازیکن ۴٠ دقیقه بازى کنه
نه شمسایى که فقط فکر منافع خودشه واسه آقاى گلى و بهترین بازیکنى به بازیکناش بازى نمى داد و خودش فقط بازى میکرد
واسه فوتسال ایران زشته یه نَفَر ۴٠ دقیقه بازی کنه

نام ... دوشنبه , ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵

برو بابا ترابیان تو دیگه تموم شدی دست أر سر فوتسال بردار

مطلع دوشنبه , ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۴

أقای ترابیان شما بی قانون ترین ریس فوتسال بوده أید تو را خدا ول کن ، أصفهان ، هتل عباسی ، بیلبورد ، پتروشیمی تبریز ، ارش بتن قزوین و،،،، و البته تبانی معروف و نقش جناب عالی و،،،