کد خبر : 39729
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مرداد 1394 - 13:01
-

افتخاری:شمسایی باید زیر نظر خسوس آموزش ببیند/شمس و شمسایی مصاحبه نکنند گم می شوند!/بالاخره باید فرقی بین من و ترابیان باشد

افتخاری:شمسایی باید زیر نظر خسوس آموزش ببیند/شمس و شمسایی مصاحبه نکنند گم می شوند!/بالاخره باید فرقی بین من و ترابیان باشد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا افتخاری در خصوص اینکه چرا پیش از این اعلام شده بود شمسایی در صورت نتیجه گرفتن در مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا سرمربی تیم ملی خواهد شد و کمیته فوتسال باز هم با خسوس توافق کرد، اظهار داشت: این موضوع را خود من گفته بودم و اینطور بود که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا افتخاری در خصوص اینکه چرا پیش از این اعلام شده بود شمسایی در صورت نتیجه گرفتن در مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا سرمربی تیم ملی خواهد شد و کمیته فوتسال باز هم با خسوس توافق کرد، اظهار داشت: این موضوع را خود من گفته بودم و اینطور بود که شمسایی گزینه داخلی ما بود و گفتیم اگر گزینه خارجی ما (خسوس) نیاید شمسایی اولین گزینه برای نشستن روی نیمکت تیم ملی است. اکنون هم از شمسایی استفاده خواهیم کرد و برای او برنامه داریم.

وی در پاسخ به این سؤال که از شمسایی به چه شکل استفاده خواهد شد و برنامه در نظر گرفته شده برای او چیست، گفت: می‌خواهیم برای شمسایی یک دوره پیشرفته مربیگری بگذاریم. می‌خواهیم که او زیر نظر خسوس این دوره پیشرفته را پشت سر بگذارد.

رئیس کمیته فوتسال در واکنش به این مسئله که با توجه به حجم انتقادات و اختلافات بین شمسایی و خسوس آیا او قبول می‌کند زیر نظر این مربی دوره پیشرفته را ببیند، خاطرنشان کرد: ما این موضوع را با شمسایی مطرح خواهیم کرد و اگر بپذیرد خوشحال می‌شویم. او از افتخارات فوتسال است و باید بهترین شرایط را برای این استعداد فراهم کنیم.

افتخاری درباره اینکه انتخاب خسوس دوباره حرف و حدیث به دنبال دارد و شاید حسین شمس و وحید شمسایی دوباره علیه او مصاحبه کنند، اظهار داشت: آنها مصاحبه نکنند که گم می‌شوند! (خنده) البته از نظر من هرکسی می‌تواند نظر شخصی‌اش را بدهد، انتقاد و راهنمایی کند، اما هرکسی دلش برای ایران بسوزد، حسن‌نیت نشان می‌دهد و راه حل هم دارد.

وی در واکنش به این مسئله که عباس ترابیان اعلام کرده بود در کمیته فنی‌ و توسعه فوتسال با خسوس کار دارد و منظور از این حرف چیست، گفت: نمی‌دانم چه کاری می‌تواند با او داشته باشد.

رئیس کمیته فوتسال ادامه داد: من‌، ترابیان و شمس هیچ مشکلی با هم نداریم و آنچه در بیرون دیده می‌شود، چیزی نیست که بین ما است. اتفاقاً در بازی‌های اصفهان ما سه نفر کنار هم نشسته بودیم، بدون اینکه مشکلی ایجاد شود.

افتخاری درباره اینکه پس چرا برخلاف او ترابیان در مصاحبه‌ها حرف‌های نیش و کنایه‌دار می‌زند و بعضاً بین کمیته فوتسال و کمیته فنی‌وتوسعه اختلافاتی دیده می‌شود، گفت: بالاخره باید یک فرقی بین ما باشد!

«با شرایط موجود و حواشی اطراف فوتسال چقدر امید دارید تا این بار به همراه خسوس موفق شویم؟» وی در پاسخ به این سؤال خاطرنشان کرد: خسوس جزو معدود مربیانی است که در دنیا افتخارات زیادی کسب کرده و فکر می‌کنم هیچ فردی پیدا نمی‌شود که ۳۲ قهرمانی داشته باشد. او محجوب است و تبلیغاتی نمی‌کند. از این قهرمانی‌ها حرفی نمی‌زند و برخی فکر می‌کنند مربی کوچکی است. این بار به گرفتن نتیجه و موفقیت فوتسال خیلی امیدوار هستیم، هرچند دفعه قبلی هم نتایج خوبی با خسوس گرفتیم. حاشیه‌های فوتسال هم زیاد بود اما با تمدید قرارداد خسوس خیال همه را راحت کردیم.

منبع:تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 12 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ساوه سه شنبه , ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸

جمع کن عمو.شمسایی اسطوره فوتسال دنیاست اونوقت بره پیش خسوس دوره ببینه؟آبروی ایرانی ها را بردی تو.این تویی که باید بری پیش امثال درودگر و ترابیان دوره ببینی

نام ... سه شنبه , ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲

اسطوره فوتسال دنیا؟؟؟؟؟؟؟
خاک بر سر این فوتسال که گرفتار این کامنتهاست

بی نام... سه شنبه , ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴

کاش یه نفر پیدا میشد به این پیر مرد دیکتاتور که تا حالا توپ فوتسال رو لمس نکرده یه درس درست حسابی میداد!!
شمسایی مصاحبه نکنه گم میشه؟!شما خودت کی هستی که انقدر حرف بی ربط میزنی ؟!
متاسفم واسه آقای کفاشیان با این انتخابشون
آقای کفاشیان پاسخگو باشید !!!

نیروگاه سه شنبه , ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴

خدایی درسته هیچ وقت تو ایران نیستی و آلزایمر داری و این یکی رو خوب اومدی شمسایی اگر مصاحبه نکنه محو میشه!!!! شمسایی یک هفته هم نمیتونه مصاحبه نکنه !! شمسایی بد جوری عشق شهرت داره یک هفته مصاحبه نکنه واقعا محو میشه فقط با حاشیه دنبال مطرح شدن هست!!!

ههههیییسسس سه شنبه , ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵

برا همه متاسفم ،ایشون رئیس کمیته فوتسالمونه

..... سه شنبه , ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴

مطرح شدن؟؟؟؟؟؟ کی به اندازه شمسایی افتخار واسه ایران کسب کرده؟؟؟ شمسایی نیازی به مصاحبه نداره تو دنیا همه میشناسنش
چشم حسوداش کور

نام ... سه شنبه , ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶

بهترین بازیکن هم ک حسن زاده شده بوده
چطوری اون پایین شمسایی اعلام شد خدااا داند
اقاااا ادم چقدر خودخواه
ب چه قیمتی میخای سرمربی تیم ملی بشی

بی طرف سه شنبه , ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷

خسوس باید بیاد پیش شمسایی آموزش ببینه، شمسایی تو کنکور شما قبول شد اما خسوس…..

قنبر دیزل سه شنبه , ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰

افتخاری کم چاخان کن حنات دیگه رنگ نداره واسه مردم

کارشناس سه شنبه , ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۱

بنظر من این پیشنهاد خوبی است وشمسایی اگر واقعا راست میگوید وبه فکر فوتسال است باید این پیشنهاد را بپذیرد زیرا اگر مربی کاربلدی باشد که سطح علمی وفنی اش را ارتقا میدهد و اگر نباشد که درجریان آموزشها این مسئله روشن ومیتواند منعکس نماید.

جناب خان سه شنبه , ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۲

منتظر مصابه جنجالی شمسایی باشید

تماشاگر چهارشنبه , ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰:۴۶

یه خواهش از پایگاه خبری دارم : خواهش میکنم هر وقت خواستین از رییس کمیته چیزی بزارین عکسشو نذارین لطفا . چون اینقدر حرفای آبکی در مورد فوتسال میزنه و اینقدر ایران و ایرانی رو خوار و ذلیل میکنه که خداییش عکسشو میبینیم چشمامون رو میبندیم . ممنون