کد خبر : 39834
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 مرداد 1394 - 14:30
-

تبریک دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا به تیم تاسیسات

تبریک دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا به تیم تاسیسات

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ویندزور جان- دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای گفت: جا دارد تا از این فرصت استفاده کرده و به تیم های تأسیسات دریایی (ایران)، القادسیا (کویت) و تای سون نام (ویتنام) به خاطر کسب جایگاه های اول تا سوم رقابتهای جام باشگاه های فوتسال آسیا و توجه ویژه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ویندزور جان- دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای گفت: جا دارد تا از این فرصت استفاده کرده و به تیم های تأسیسات دریایی (ایران)، القادسیا (کویت) و تای سون نام (ویتنام) به خاطر کسب جایگاه های اول تا سوم رقابتهای جام باشگاه های فوتسال آسیا و توجه ویژه شان به این رشته ورزشی تبریک بگویم. وی در ادامه تأکید کرد: صمیمانه از توجه و تعهد شما به فوتسال تشکر و قدردانی می کنم. موفقیت در رقابتهای قهرمانی نشان از اقدام مشترک و حرفه ای باشگاه های شرکت کننده است.

دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه نامه نیز به وحید شمسایی که به عنوان بیشترین گلزن و بهترین بازیکن این رقابتها شناخته شده و همچنین تیم تای سون نام (ویتنام) که جایزه بازی جوانمردانه این رقابتها را کسب کرده است، صمیمانه تبریک گفته و در پایان افزوده است: امیدوارم در عرصه توسعه فوتسال در سطح کشورتان موفقیت های بیشتری کسب کنید.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.