کد خبر : 39804
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 مرداد 1394 - 9:47
-

ترابیان :شمسایی از نظر آمادگی جسمانی بی نظیر است ولی باید در اوج خداحافظی کند/او به همه افتخارات ممکن دست یافته است

ترابیان :شمسایی از نظر آمادگی جسمانی بی نظیر است ولی باید در اوج خداحافظی کند/او به همه افتخارات ممکن دست یافته است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رئیس کمیته فنی فوتسال درباره قهرمانی تاسیسات در جام باشگاه‌های آسیا و استخاره وحید شمسایی برای خداحافظی از دنیای بازیگری بعد از این قهرمانی، اظهار کرد: وحید باید خودش تصمیم بگیرد. من این جوان را دوست دارم و یکی از سرمایه‌های فوتسال ما است. تصور من این است که وحید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رئیس کمیته فنی فوتسال درباره قهرمانی تاسیسات در جام باشگاه‌های آسیا و استخاره وحید شمسایی برای خداحافظی از دنیای بازیگری بعد از این قهرمانی، اظهار کرد: وحید باید خودش تصمیم بگیرد. من این جوان را دوست دارم و یکی از سرمایه‌های فوتسال ما است. تصور من این است که وحید با ورود به عرصه مربیگری، شان و منزلتش را حفظ می‌کند.

عباش ترابیان افزود: با وجود اینکه وحید شمسایی از نظر آمادگی جسمانی بی نظیر است و چیزی کم ندارد ولی وقتش رسیده است که به عنوان یک مربی تمام وقت کارش را شروع کند و در کنار نیمکت بایستد.

عضو پیشین کمیته فوتسال afc در پایان گفت: وحید در دوران بازیگری هر افتخاری که ممکن بوده است را به دست آورده است. الان که در بهترین شرایط و در اوج قرار دارد بهترین موقع است تا از بازیگری خداحافظی کند.
منبع :مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۲

به تو چه
مگه جای تو رو تنگ کرده؟

رهبر چهارشنبه , ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۳

به تو چه
مگه جای تو رو تنگ کرده؟