کد خبر : 39838
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 مرداد 1394 - 14:40
-

ناصری: معنای خوارج را متوجه شدیم/ جایگاهی در ایران نداشتیم

ناصری: معنای خوارج را متوجه شدیم/ جایگاهی در ایران نداشتیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا ناصری در خصوص قهرمانی تأسیسات دریایی در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: همانطور که می‌دانید مسابقات جام ملت‌ها با رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا تفاوت‌های زیادی دارد زیرا تیم‌ها در رقابت‌های باشگاهی با قدرت بیشتری حاضر می‌شوند و از کشورهای دیگر هم کمک می‌گیرند. من به عنوان یک بازیکن

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا ناصری در خصوص قهرمانی تأسیسات دریایی در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: همانطور که می‌دانید مسابقات جام ملت‌ها با رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا تفاوت‌های زیادی دارد زیرا تیم‌ها در رقابت‌های باشگاهی با قدرت بیشتری حاضر می‌شوند و از کشورهای دیگر هم کمک می‌گیرند. من به عنوان یک بازیکن وقتی بدانم مربی‌ام قرار است سرمربی تیم ملی بشود.

وی با اشاره به حضور خسوس در جریان رقابت‌های جام باشگاه آسیا، تصریح کرد: من اگر قرار است انگیزه‌ام ۶۰، ۷۰ درصد باشد، حتی به ۱۱۰ درصد هم می‌رسد. تا روز رقابت‌ها می‌گفتند در صورت قهرمانی تأسیسات، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی می‌شود، اما همه چیز به یکباره عوض شد. بازیکنان استرس داشتند و این استرس نیز دو برابر شد. متأسفانه همین مسأله باعث شدد که بازیکنانمان کیفیت لازم را نداشته باشند.

مدیر فنی تیم تأسیسات خاطرنشان کرد: خوشبختانه ما معنی خوارج را متوجه شدیم و فهمیدیم که ما جایگاهی در ایران نداریم و جزو خوارج به حساب می‌‌آییم.

در کنفرانس مطبوعاتی باشگاه تأسیسات، اصغر قهرمانی نیز که به عنوان مربی دروازه‌بانان تأسیسات فعالیت داشته، گفت: ما روی تمامی دروازه‌بانانمان کار کرده بودیم و مطمئن باشید وحید سیفان و مهدی مصطفایی جزو گلرهای خوب فوتسال ما خواهند شد و از آینده‌داران هستند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام چهارشنبه , ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۹

این دیگه کیه؟؟!! بابا هر کى تو این تاسیسات هست فقط ادعا داره !!! بابا تو چکاره اى ؟؟ مسئول کارهاى بیخودى هستى؟؟ خوارج چیه دیگه؟؟! بابا یکى جلوى این تاسیسات رو بگیره !!

بچه قم پنجشنبه , ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲

این عمو رضا ناصری تا حالا کجا مربی بوده ؟؟! اصلا تو کجای فوتسال هستی داداش ؟؟!!! همتون تو این تیم تاسیسات فقط ادعا دارید هیچی هم نیستید که این قدر با ادعا حرف میزنید بازی با قم یک سری بچه قمی شما رو کرده بودن تو قوطی چی میکی تو ناصری ؟؟؟ فوتسال مال ماست برو دم در خونتون بازی کن!! بدو برو!! بدو

نام ... جمعه , ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸

ایول بچه قم

علی چهارشنبه , ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰

سلطانی اقا رضا