کد خبر : 39886
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 مرداد 1394 - 22:57
دسته‌بندی نشده
-

نعمتی: قبل تعطیلات با مقاومت بازی می‌کردیم، می‌باختیم!/ برای گیتی‌پسند هم برنامه داریم

نعمتی: قبل تعطیلات با مقاومت بازی می‌کردیم، می‌باختیم!/ برای گیتی‌پسند هم برنامه داریم
سرمربی اقتدار نوین فردوسی مشهد گفت: چنانچه قبل از تعطیلات و با وضعیت بدنی قبل برابر مقاومت بازی می‌کردیم، شاید بازی را باخته بودیم.

مصطفی نعمتی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: بازی بسیار سنگین و پرفشاری را برابر تیم خوب، دونده و جوان مقاومت البرز پشت سر گذاشتیم که اگر ۱۸روز طلایی بدنسازی را طی نمی‌کردیم چه بسا بازی را به حریف آینده‌دار و قلدر کرجی واگذار کرده بودیم والا به لحاظ مهره و تجربه از حریف خود سرتر بودیم.

وی افزود: با برنامه‌های بدنسازی و تمرینات خوب حسن شفیعی مربی کارکشته بدنساز خود توانستیم به شرایط ایده‌آل برسیم و بازی‌ای را از خود به نمایش بگذاریم که تقریبا ۹۰درصد با گذشته متفاوت و بهتر بود چون دیگر مشکلی به لحاظ بدنی در تیم ما وجود نداشت و تاکتیک‌ها با یک ریتم در زمین اجرا می‌شد.

سرمربی اقتدارنوین فردوسی با تاکید بر اینکه روند رو به رشد این تیم تازه آغاز شده است، گفت: به اعتقاد من ما بازی به بازی بهتر خواهیم شد چراکه تیم ما از لحاظ مهره و حضور بازیکنان در کنار همدیگر یک تیم ششدانگ است که می‌تواند امسال جایگاهی بهتر از قبل را هم برای خود دست و پا کند.

وی به بازی با گیتی‌پسند در مشهد اشاره کرده و یادآور شد: مثل همیشه بهترین میهمان‌نوازی خود را انجام خواهیم داد اما در زمین برای برد می‌رویم. گیتی‌پسند را دقیق آنالیز کرده‌ایم و با برنامه به مصاف آنها خواهیم رفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۹:۴۳

گیتى مثا اب میبرتون

ناشناس جمعه , ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۴

به همین خیال باش هه هه هه