کد خبر : 39940
تاریخ انتشار : جمعه 23 مرداد 1394 - 13:58
-

صمیمی:دومین تیم تبریزی قهرمان در لیگ برتر فوتسال می شویم

صمیمی:دومین تیم تبریزی قهرمان در لیگ برتر فوتسال می شویم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا صمیمی درباره شرایط تیمش اظهار داشت: تیم در حال حاضر شرایط بسیار خوبی دارد و با کسب ۷ امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی قرارگرفته است. وی افزود: بازی با تیم مقاومت البرز یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما در لیگ برتر محسوب می‌شود که امیدوار هستیم بتوانیم در این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا صمیمی درباره شرایط تیمش اظهار داشت: تیم در حال حاضر شرایط بسیار خوبی دارد و با کسب ۷ امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی قرارگرفته است.

وی افزود: بازی با تیم مقاومت البرز یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما در لیگ برتر محسوب می‌شود که امیدوار هستیم بتوانیم در این دیدار نیز عملکرد خوبی را داشته باشیم.

دروازه‌بان تیم مس سونگون در خصوص دیدار هفته گذشته تیمش مقابل شرکت حفاری اهواز گفت: در آن دیدار شرایط آب و هوایی اهواز طبق معمول بسیار گرم بود اما بالاخره مجبور به بازی در این هوا شدیم.

وی تصریح کرد: در دیدار مقابل تیم شرکت حفاری ما در نیمه اول اصلاً بازی خوبی را ارائه ندادیم و ۳ گل از حریف عقب افتادیم اما در نیمه دوم با تغییر تاکتیکی که کادر فنی در ترکیب تیم ایجاد کرد و صحبت‌هایی که انجام داد توانستیم به بازی برگشته و هر ۳ گل عقب‌افتاده را نیز جبران کنیم. ما در اهواز شاید تنها ۱۰ دقیقه توانستیم خوب بازی کنیم که در این ۱۰ دقیقه نیز هر ۳ گل را جبران کرده و بازی را به‌تساوی ۳ بر ۳ کشاندیم.

صمیمی با اشاره به دیدار ۲ تیم مس سونگون و مقاومت البرز در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور خاطرنشان کرد: مقاوت به سبک خاصی فوتسال بازی می‌کند و چیزی برای از دست دادن ندارد و با بردی هم که مقابل گیتی پسند کسب کرده نشان داده است که می‌تواند برای تیم‌های بزرگ دردسرساز شده و آنان را شکست دهد.

وی تأکید کرد: ما نیز تمام تمرینات خود را برای مقابله با تاکتیک‌های آنان طراحی و اجرا کرده‌ایم که امیدوار هستیم بتوانیم ۳ امتیاز این دیدار را کسب کرده و در جمع مدعیان قهرمانی قرار بگیریم.

دروازه‌بان تیم مس سونگون گفت: ما امیدوار هستیم هوادارانمان نیز همانند دیدارهای گذشته همچنان از تیم ما حمایت کنند تا ما نیز بتوانیم با کسب نتایجی خوب و قرار گرفتن در جمع مدعیان، علاوه بر شاد کردن دل آنان مقام قهرمانی را به‌دست آورده و دومین تیم تبریزی قهرمان در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال لقب بگیریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸

عمرا قهرمان بشید

اهوازی جمعه , ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۹

علی جان تو سرور مرتضی قایدی هستی ، به امید روزی که این اقایان از حفاری برن و شما برگردی