کد خبر : 40091
تاریخ انتشار : شنبه 24 مرداد 1394 - 9:37
-

سرمربی تیم دبیری تبریز در جمع خبرنگاران حاضر نشد

سرمربی تیم دبیری تبریز در جمع خبرنگاران حاضر نشد
سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز پس از شکست برابر تیم فوتسال یاسین پیشروی قم در هفته پنجم لیگ بر‌تر فوتسال، در جمع خبرنگاران حاضر نشد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز پس از شکست برابر تیم فوتسال یاسین پیشروی قم در هفته پنجم لیگ بر‌تر فوتسال، در جمع خبرنگاران حاضر نشد.
جواد اصغری مقدم سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز پس از شکست ۷ بر ۴ تیمش برابر یاسین پیشروی قم در هفته پنجم لیگ بر‌تر فوتسال که شامگاه جمعه در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار شد، در جمع خبرنگاران حاضر نشد.

با وجود اینکه خبرنگاران قمی تا مدت زیادی پس از پایان مسابقه در سالن شهید حیدریان قم باقی ماندند تا با جواد اصغری مقدم گفتگو کنند اما وی در ‌‌نهایت در جمع خبرنگاران حضور پیدا نکرد.

تیم فوتسال یاسین پیشرو قم در این بازی به سومین پیروزی خود در ۵ بازی از لیگ بر‌تر فوتسال رسید و با ۹ امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار گرفت و تیم فوتسال دبیری تبریز نیز با ۵ بازی و ۷ امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی قرار گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰

بیاید حاضر نشود باچه روی میخواد با برادران دبیری رو برو شه درست باز اون بند خداها رو سیاه میکنه که استخونبندی تیم رو پارسال شمس بسته بخاطر این هفت تا خوردیم
برادران دبیری تا وقت نگذشته یه کاری به این تیم بکنید تیمی که عده ای انجا را خونه پدری کرد

نام ... شنبه , ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱

بیاید حاضر شودباچه روی میخواد با برادران دبیری رو برو شه درست باز اون بند خداها رو سیاه میکنه که استخونبندی تیم رو پارسال شمس بسته بخاطر این هفت تا خوردیم
برادران دبیری تا وقت نگذشته یه کاری به این تیم بکنید تیمی که عده ای انجا را خونه پدری کرد

مسعود شنبه , ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶

تیم برتر هفته رو بر چه اساسی انتخاب میکنید؟؟؟؟ علیرضا وفایی جلوی دبیری ، ۳تا پاس گل داد، ۲ تا هم گل زد، فکر نکنم بازیکنی تو این هفته عملکردی بهتر از این داشته باشه.

تبريزى شنبه , ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲

بابا جناب دبیرى این تیم بدون مربى بهتر از این نتیجه میگرفت تا دیر نشده یک فکرى به حال این تیم بکن این اصغرى اینکاره نیست تیم رو با این همه بازیکن میبره لیگ دو!!

یاشاسین تبریز شنبه , ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۰

حاضر شه چی بگه با این گندی که به تیم زده ؟؟؟!! این همه هزینه و اردو و بازیکن و دروازبان خارجی؟؟؟؟!! اصغری مقدم این بود دروازبان خارجی ؟؟!! چی شد پس امستال دیگه میخوای چی بگی ؟؟!! برو دنبال ماهیگیری تا دیر نشده بذار یک مربی بیاد بالای سر تیم بابا