کد خبر : 40077
تاریخ انتشار : شنبه 24 مرداد 1394 - 10:57
دسته‌بندی نشده
-

نعمتی:بازی پر فشار و سنگینی را پشت سر گذاشتیم

نعمتی:بازی پر فشار و سنگینی را پشت سر گذاشتیم
سرمربی تیم فوتسال فردوسی مشهد گفت: تلاش بازیکنان در دقایق پایانی باعث شد پیروزی را ازآن خود کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال فردوسی مشهد گفت: تلاش بازیکنان در دقایق پایانی باعث شد پیروزی را ازآن خود کنیم.

مصطفی نعمتی پس از پیروزی خانگی تیمش در هفته پنجم مقابل تیم گیتی پسند اصفهان در جمع خبرنگاران افزود: بازی پر فشار و سنگینی را مقابل تیم گیتی پسند پشت سر گذاشتیم، ولی زحمات بازیکنان باعث شد که سه امتیاز حساس این بازی در مشهد باقی بماند.

وی تصریح کرد: در دقایق ابتدایی که تیم گیتی پسند پاورپلی را انجام داد، شکل دفاعی خوبی نداشتیم و باعث شد که گل تساوی را دریافت کنیم ولی خداراشکر با تغییر بازیکنان در شکل دفاعی، خود را پیدا کردیم و در ادامه توانستیم در ضد حمله دروازه تیم گیتی پسند را باز کنیم.

نعمتی در خصوص سیستم پاورپلی تیمش عنوان کرد: با توجه به اینکه از سال گذشته با جواد قدیری سیستم پاورپلی را انجام می‌دادیم، نتوانستیم با بازیکنان دیگر این سیستم را انجام دهیم، ولی با این حال خوشحال هستم که توانستیم با پیروزی این بازی را به پایان برسانیم.

سرمربی تیم فردوسی در خصوص تاثیر هواداران در این بازی گفت: تماشاگران در این بازی حمایت خوبی را از تیم خودشان انجام دادند، جا دارد تشکر ویژه‌ای ازتک تک این تماشاگران داشته باشم و امیدوارم در بازی‌های آینده هم تیم ما را تنها نگذارند.
منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هوادار شنبه , ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷

جوادقبل فصل بلاتکلیف بودواضافه وزن پیداکردولی باادامه تیمداری مجبورشدبیاد وباپاس شدن چکهاودادن طلب مادرصورت بهبودموسسه ماهم به وزن ایده ال برسیم