کد خبر : 40271
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 مرداد 1394 - 17:16
-

قدردانی رییس فدراسیون فوتبال قرقیزستان از میزبانی ایران

قدردانی رییس فدراسیون فوتبال قرقیزستان از میزبانی ایران

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،به دنبال برگزاری رقابتهای جام باشگاه های فوتسال آسیا ۲۰۱۵، رئیس فدراسیون فوتبال قرقیزستان با ارسال نامه ای به علی کفاشیان نوشت: از طرف فدراسیون فوتبال قرقیزستان صمیمانه از میزبانی خوب شما در رقابتهای جام باشگاه های فوتسال آسیا ۲۰۱۵ که در استان اصفهان از ۹ لغایت ۱۶ مرداد ۹۴

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،به دنبال برگزاری رقابتهای جام باشگاه های فوتسال آسیا ۲۰۱۵، رئیس فدراسیون فوتبال قرقیزستان با ارسال نامه ای به علی کفاشیان نوشت: از طرف فدراسیون فوتبال قرقیزستان صمیمانه از میزبانی خوب شما در رقابتهای جام باشگاه های فوتسال آسیا ۲۰۱۵ که در استان اصفهان از ۹ لغایت ۱۶ مرداد ۹۴ برگزار شد، تشکر و قدردانی می کنم.
سمتی سلطان اوف در ادامه نامه افزود: مهمان نوازی و برنامه ریزی منظم شما کمک بزرگی به باشگاه ما در راستای آماده سازی شان جهت حضور در رقابتهای مذکور و اجرای بهترین عملکردشان کرد.
وی ادامه داد: جا دارد تا از این فرصت استفاده کرده و قهرمانی تیم تأسیسات دریایی در رقابتهای جام باشگاه های فوتسال آسیا را تبریک بگویم. کسب این عنوان، نشان از قدرت فوتسال منطقه ما در سطح آسیا است.
رئیس فدراسیون فوتبال قرقیزستان در انتهای نامه خود نوشت: در پایان اعلام می کنم که ما مشتاقانه منتظر ادامه همکاری مان در راستای توسعه فوتسال و افزایش روابط سودمند و بردارانه مان هستیم.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.