کد خبر : 40291
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 مرداد 1394 - 0:10
دسته‌بندی نشده
-

دفاع تمام قد دروازه بان فرش آرا از پدرش/ احمدپور: میثاقی ها نباید به پدرم توهین می کردند

دفاع تمام قد دروازه بان فرش آرا از پدرش/ احمدپور: میثاقی ها نباید به پدرم توهین می کردند
دروازه بان تیم فرش آرای مشهد معتقد است مقصر اصلی ایجاد درگیری در بازی با میثاق، بازیکنان این تیم بودند نه پدرش.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، امیر احمد پور دروازبان فرش آرای مشهد درباره بازی این تیم با میثاق گفت: بازی خوبی بود. نیمه اول می توانستیم نتیجه ای به دست بیاوریم که بازی تمام شده تلقی شود. در نیمه دوم هم اگر توپ هایمان گل می شد با فاصله می بردیم.اما توپ ها گل نشد و تلاش ما نتیجه نداد.

اما مهمترین مسئله حواشی ایجاد شده در این بازی بود که در این باره احمد پور گفت: آن خطایی که آقای حاجی بنده انجام داد خیلی واضح بود. معلوم بود که عمدی زده و نمی توانست به توپ برسد. من مصدوم شدم و پزشک مشغول مداوای من بود و حواسم به سکو ها نبود .وقتی آماده مسابقه شدم دیدم که بر روی سکو ها درگیری شده و گفتند که پدرم درگیری ها را ایجاد کرده اند. از چندین نفر از مربیان که روی سکو ها بودند پرسیدم که چه شده و اینکه آیا پدرم توهینی به کسی کرده واقعیت دارد یا نه که همگی این مسئله را تکذیب کردند. تنها پس از مصدومیتم، پدرم به میثاقی ها گفته آرام تر بازی کنید. در همین حین یک نفر او را هول می دهد .

وی افزود: مسئله این است در تیمی که بازیکناش دوستان من هستند، چرا باید توهین به خانواده من بشود؟ در نیمه اول توهین به من و دیگر بازیکنان و مربیان شنیده می شد.اما توجه نکردیم.بازیکنان میثاق توهین کردند و تماشاگران آنها هم آنقدر پیش رفتند که نیروی انتظامی چند نفر از آنها را از سالن اخراج کرد. ولی عامل این درگیری ها و مقصر اصلی این اتفاقات آنها بودند. مورد مهم این است که در تیم میثاق اگر شرایط به نفع آنها نباشد همه چیز را به هم می ریزند تا به گل برسند و بعد از اینکه پیروز می شوند ،همگی مودب هستند.این مسئله هم تنها برای ما نیست و همه تیم های فوتسال این را می دانند.

احمدپور خاطرنشان کرد: مسئله دیگر این است که پدرم چندین سال است که بازی های من را در سالن تماشا می کند. چرا تا به حال چنین اتفاقی رخ نداده؟ وبرای اولین بار در سالن میثاق این اتفاق افتاده است.این عزیزان که خود را بزرگ فوتسال می دادند باید بدانند که بزرگی یعنی اینکه دست چند جوان را بگیرند تا رشد کنند. نه اینکه با جبهه گیری آنها را تحت فشار بگذارند.خدا شاهد است من در زمین بی احترامی نکردم.اگر کسی می گوید من بی احترامی کردم خودشان میدانند و خدای خودشان. ما الان در تیم فرش آرا نتیجه نگرفتیم .اما اخلاق گرا هستیم و با اینکه تحت فشار هستیم هیچ به حواشی کاری نداریم و فقط فوتسال خودمان را بازی میکنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 18 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰:۲۷

اره تو راست میگى پس باباته که ازت عکس میگیره بزار قرارداد مالى ببندى بعد نظر بده درباره ى فوتسال

saeed دوشنبه , ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰:۳۳

واقعا مجید حاجی بنده خیلی کارش زشت بود. میثاق اخلاق رو باخت

نام ... دوشنبه , ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱:۵۶

به شما ربطى نداره این اصلاً در حدى نیست که در مورد سلطان حاجى بنده حرف بزنه

نام ... دوشنبه , ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱:۵۸

مرسى اقا مجید با ٢گلى که زدى جوابشو دادى

نام ... دوشنبه , ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۸:۴۸

خود مجید حاجی بنده میدونه به لطف داور در زمین باقی موند درست دقیقه ۳ بازی با دو دست جلوی بازی امیر احمدپور رو گرفت و خطای هند مسلم انجام داد که داور در اون صحنه اصلا بهش اخطار نداد که اگه اخطار داده بود با توجه به خطای مسلم نیمه دوم بر روی امیر احمد پور باید از زمین اخراج میشد. و قطعا در اون لحظه که تیم میثاق بازی رو به تساوی کشونده بود بازی رو میباخت.

سعید دوشنبه , ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۸:۴۹

در آن حاشیه بازی کلیه تماشاچیان تیم میثاق هم ازتیم فرش آرا حمایت کردند. تیم میثاق و شخص آقای سهراب خلیلی که مدعی است خادم نظام جمهوری اسلامی است در عمل با توهین هایی که به طرفداران فرش آرا کرد نشان داد که ،تنها چیزی که ندارد انسانیت است ،جناب آقای لک از شما ممنونم که با عدالت رفتار کردید و انشا ا… الگویی باشید برای امثال آقای حاجی بنده و خلیلی .من که دوست دار فوتسال هستم و البته جوان درس بزرگی از شما یاد گرفتم.

ب،ه دوشنبه , ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱:۰۵

اینقدر بهت وپشتکارت ایمان دارم که مطمنم یه روزی به اون چیزی که میخوای میرسی،سختی کشیدنتو به چشم از نزدیک دیدم،به خدا میسپرمت امیر جان

کرجی دوشنبه , ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱:۰۸

یه گلره کاملی هم اخلاقی هم فنی

علیرضا دوشنبه , ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۹:۴۳

واقعا به عنوان طرفدار تیم میثاق شرمسار شدم.تیم میثاق بازنده اخلاق شد .بی ادب ترین بازیکنانی که تا بحال دیده بودم در این تیم بازی میکنن،واقعاً متاسفم برای خودم که برای تمام بازی های این تیم وقت میزاشتم.آقای خلیلی لطفاً بزرگ شو دیگه یه بچه ۷ ساله نیستی که فحش میدی و توهین می کنی هرچند هویت واقعی خودتو نشون دادی که اصالتت به کجا بر میگردی که اینطوری آبروی مارو بردی

نام ... دوشنبه , ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۳

تو زیاد غصه نخور و از این بعد خواهشا نیا تو سالن …

احمد دوشنبه , ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶

مجید حاجی بنده مال این حرفا نیستی ,داداش امیر تو شهرم ببین چیکارش کنم که
دیگه نتونه بازی کنه که بخواد شاخ بشه

نام ... دوشنبه , ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۶

کوچیکتر از اونی هستی که بخای کاری بکنی.اینجا ۴تا زدن اونجا ۸ تا میزنن. داش مجید یه ایران پشتته خیالت راحت

میلاد دوشنبه , ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳

سلطان امیر احمدپور

ناشناس دوشنبه , ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹

امیر جان این کارا واسعه حسادت به تو غمت نباشه یه دونه ای امیر بابا

نام ... دوشنبه , ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۳

پسر جون دنبال چی هستی تو ….
وحید شمسایی با اون همه عظمت پایین مصاصحبه هاش اینقدر کامنت نمیذارن اونوقت تو تازه به دوران رسیده مدام بیا اینجا واسه خودت کامنت بذار

نام ...م.ش از شهرک قدس پنجشنبه , ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶

اون دنباله چیزی نیست شماها چون جای اون نیستید دارین میسوزین بخاطر همین دنبال خراب کردن امیر احمدپور هستین ولی هنوز اینو نفهمیدین با این کاراتون بزرگترش میکنین چون خدا خواسته که امیر احمدپور به اینجا برسه خود خدا هم پشتشه هر چند که هنوز به جایگاه واقعی خودش نرسیده که اونم به لطف خدا و کوری چشم شما حسودا و پشت کار خودش انشاله میرسه چون واقعا زحمت میکشه ولیاقتشم داره.
پس بجای خراب کردن خودتون فقط سکوت کنید و نگاه کنید

محسن پنجشنبه , ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۳:۴۹

امیر جان انشالله روزی که داخل لالیگا بازی کنی همین حسودا میفهمن کی هستی، دمت گرم با غیرت ملی پوش

نام ... پنجشنبه , ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱

امیر احمدپور به مولا دلمون برات تنگ شده& فدایی داری.
داداش مدیران مقاومت باید اینجا نگه میداشتنت ولی بخاطر پول راحت از دست دادنت ولی بعدا میفهمن که چه اشتباهی کردن!!! رضا فلاح همین الانشم پشیمونه!