کد خبر : 40600
تاریخ انتشار : جمعه 30 مرداد 1394 - 21:26
دسته‌بندی نشده
-

خوراکچی: حاشیه های بازی انگیزه ما را بالا برد/ ۳ امتیاز حیاتی را از دهان شیر بیرون خواهیم کشید!

خوراکچی: حاشیه های بازی انگیزه ما را بالا برد/ ۳ امتیاز حیاتی را از دهان شیر بیرون خواهیم کشید!
سرمربی تیم گیتی پسند بعد از شکست مس گفت: حواشی ایجاد شده قبل از بازی نه تنها انگیزه ما را کم نکرد بلکه بالا هم برد.

محمود خوراکچی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران در اصفهان، در مورد پیروزی تیمش مقابل مس اظهار کرد: امروز ما بازی بسیار خوبی را شاهد بودیم و علی رغم این که افرادی در آغاز هفته این بازی را حساس کرده بودند ما بدون توجه به حواشی خوب تمرین کردیم و در بازی هم خوب خودمان را نشان دادیم.

وی افزود: تشکر می کنم از کادر تیم خودم که با این حواشی بسیار منطقی برخورد کردند و باید به آن دسته از افرادی که قصد ساخت حاشیه را دارند بگویم که این جور بحث ها نه تنها انگیزه ما را کم نمی کند بلکه بالا هم می برد و امروز بازیکنانم نشان دادند که گیتی پسند قهرمان بازگشت.این پیروزی حاصل تلاش همه عوامل باشگاه از آقای جنتی تا کوچکترین عضو باشگاه می باشد که بعد از باخت مقابل مشهد استارت خورد.

خوراکچی افزود:با وجود اینکه احمد اسماعیل پور را که در بازی های آسیایی مصدوم شده بود را در اختیار نداشتیم بازیکنان با تجربه و جوان تیم توانستند از اعتبار خود و گیتی پسند دفاع کنند و نشان دهند که مرد روز های سخت می باشد.همچنین سپهر محمدی با مصدومیتی که داشت امروز هم برای تیم خوب کار کرد و نشان داد که یک بازیکن حرفه ای و در اختیار تیم می باشد.
سرمربی گیتی پسند همچنین در مورد داوری بازی گفت: در فوتسال بعد از بازیکنی و مربیگری داوری هست و کادر داوری امروز قطعا آمادگی لازم برای این بازی را از لحاظ تجربه داشتند و از بهترین های فدراسیون هستند. کادر داوری به خوبی توانست که بازی به این بزرگی را مهار کند. همان طور که در اواخر نیمه اول به یک صحنه سنگین برخورد کردیم که داور به درستی قضاوت کرد.
خوراکچی در پایان در مورد بازی هفته آینده تیمش با شهید منصوری قرچک به fut5al گفت: من اعتقاد دارم که اگر گیتی پسند می خواهد در کورس قهرمانی بماند باید در قرچک سه امتیاز حیاتی را از دهن شیر بیرون بکشد چون که بازی در قرچک از حساسیت بالای برخوردار است و تیم منصوری هم تیم قابل احترامیست و ما از همین لحظه برنامه ریزی و تمرینات خودمان را آغاز می کنم برای برد در قرچک.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

کارمند گیتی پسند جمعه , ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۰

جون مادرت ،ارواح گذشتگانت دست از پنج نفره کردن بردار

این بازی رو هم نزدیک بود دوباره مثل قبل سرویسمون کنی….

نام ... شنبه , ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰:۱۰

اکثر نفرات کادر شما با ۵ نفره کردن تیم در لحضاتی که ۴-١ جلو بودیدمخالف بودن.من شخصاً پشت سر یکی از مربیانتون که پشت نیمکت نشسته بود و نکات رو یادداشت میکرد نشسته بودم،دیدم که دو سه بار اومد و به نیمکت گفت ۵نفره نکنید ولی ظاهراً به حرف ایشون اعتنایی نشد.و شما دو گل پیاپی دریافت کردید.اگر نتیجه در لحظات پایانی مساوی میشد ایا پاسخگوی کار خود بودید؟؟؟

نام ... شنبه , ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۷:۲۵

آقای خوراکچی تورو خدا ۵ نفره نکن اینقدر استرس درست نکن

طرفدار گیتی یکشنبه , ۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۲:۵۰

آقا محمود عاشقتم خواهش میکنم تو رو خدا تو رو جون هر کی دوست داری وقتی از حریف جلو هستی ۵ نفر نکن دیشب داشتیم سکته میکردم