کد خبر : 40752
تاریخ انتشار : شنبه 31 مرداد 1394 - 11:53
دسته‌بندی نشده
-

ابهام در گل ثانیه پایانی، جنجال ساز شد

ابهام در گل ثانیه پایانی، جنجال ساز شد
میثاق در حالی به گل چهارم و تساوی رسید که داور سوت پایان را زده بود اما تهرانی ها با گل دانستن آن به داور اعتراض کردند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بازی دو تیم دبیری تبریز و میثاق تهران از جمله بازی های کم حاشیه این هفته از مسابقات بود که با گذشتن ۷ توپ از خط دروازه و برخورد چندباره توپ با تیرک دروازه یکی از جذاب ترین بازی های هفته به شمار می رفت.

رضا لک که بازی قبلی توسط داور اخراج شده بود از روی سکوها تیمش را هدایت می کرد.

در طول بازی شاهد اعتراض نیمکت دو تیم نسبت به عملکرد داوری بودیم که با تذکر سفت و سخت داور بازی به سهراب خلیلی و اخراج حبیب کلاشی سرپرست تیم از روی نیمکت همراه شد.

گرتو دروازبان برزیلی دبیری بعد از دریافت گل سوم آرنج بندهایش را در آورد و به سمت دروازه خودش پرتاپ کرد و در این حین کادرفنی دبیری معتقد بودند که قبل از به ثمر رسیدن گل روی بازیکن دبیری خطا صورت گرفته و داور باید بازی را متوقف می کرد.

تنها حاشیه مربوط به این بازی گل چهارم میثاق بود که داور معتقد بود توپ پس از سوت پایان بازی از خط عبور کرده است که همین باعث شد نیمکت نشینان دو تیم به سمت داور بروند و تنش هایی در این بین بوجود آید که با دخالت مسئولین باشگاه دبیری و نیروی انتظامی قضیه ختم به خیر شد. پس از این اتفاق افشین دبیری مالک باشگاه دبیری در رختکن میثاقی ها حاضر شد و با دلجویی از بازیکنان،کادرفنی و مدیرعامل میثاق، این تیم را بسمت تهران بدرقه کرد.

رضا لک که از تصمیم داور بشدت برافروخته بود رو به شاهمرادی گفت: امیدورام پیش وجدانت راهت باشی آقای شاهمرادی. داور اول نیز در پاسخ به او گفت: چَشم!

این بازی که همزمان با بازی تراکتور سای برگزار می شد بازهم با استقبال خوب هواداران همراه بود و نزدیک به هزار نفر در سالن حضور داشتند.

فردین عابدینی بازیکن تراکتور سازی،حامد حسین زاده بازیکن مس سونگون،ناصر اسماعیلی و مجید ایرجی بازیکنان فصل پیش پایاسازه و بهروز جعفری به همراه وحید شفیعی بازیکنان دبیری از روی سکو ها بازی را نگاه می کردند.

دبیری با ترکیب گرتو،افشین سپه،فرهاد فخیم،رشید قلی پور  و جواد اصغری مقدم و در طرف مقابل میثاقی ها با ترکیب مجید فرحناک،مجید حاجی بنده، محسن فرهمند،عارف بلوکی و احسان زحمتکش بازی را آغاز کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام شنبه , ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸

طبق قانونی که چند سالی هست اجرا میشه
اگر در حین اتمام زبان بازی ضربه ای به سمت دروازه زده بشه داور باید اجازه بده تکلیف گل مشخص بشه

رسول شنبه , ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸

دمت گرم رضا لک که با دست خالی هم داشتی تو خونشون میبردیشون