کد خبر : 40688
تاریخ انتشار : شنبه 31 مرداد 1394 - 9:13
دسته‌بندی نشده
-

اصغری مقدم: تصمیم داور در صحنه آخر بازی درست بود/ بخاطر از دست دادن موقعیت های زیاد ناراحتم

اصغری مقدم: تصمیم داور در صحنه آخر بازی درست بود/ بخاطر از دست دادن موقعیت های زیاد ناراحتم
سرمربی دبیری تبریز گفت:داور پیش از عبور توپ از خط دروازه سوت خود را به نشانه پایان بازی به صدا در آورده بود.

جواد اصغری مقدم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران در تبریز گفت:همانطور که پیش بینی می کردیم بازی بسیار سختی بود و میثاق که تیم سوم جدول بود برای ماندن در بالای جدول انگیزه فراوانی داشت.ما هم تمام  تلاش خودمان را انجام دادیم تا سه امتیاز بازی خانگی را کسب کنیم که خدا را شکر این امر محقق شد.

وی افزود: از عملکرد تیم و موقعیت های از دست رفته ناراحت هستم و باید روی این موضوع کار کنیم تا در دقایق آخر به مشکل نخوریم.

سرمربی دبیری در مورد عملکرد داوری و صحنه جنجالی آخر بازی گفت: داوری عملکرد خوبی داشت ولی در چند صحنه اشتباه داشت که تاثیر گذار نبود. در مورد صحنه گل میثاق هم تصمیم داور درست بود چون بعد از سوت بازی توپ از خط دروازه عبور کرد و داور و ناظر دستشان را به علامت پایان بازی اعلام کرده بودند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

تبريزى شنبه , ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸

اصغرى فکر کردى بردن تیم بدون إمکانات میثاق هنره؟!!! این تیم بدون مربى هم میثاق رو میبرد تو اصلا نقشى ندارى هفته پیش که باختین صدات در نمى آمد؟؟! حالا میایى مصاحبه میکنى؟؟! تو تا دبیرى رو نبرى لیگ دو ول کن نیستى؟؟

میثاقی شنبه , ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۹

برو پی کارت بچه جون اگر داور اون گل رو اعلام کرده بود که تو الان مصاحبه نمیکردی قایم میشدی کسی تو رو نبینه !!! واقعا برای دبیری متاسفم با این روش بردن دوزار ارزش نداره این همه هزینه اخرش اینجوری بخواهید بازی رو ببرین؟؟!!

نام ... یکشنبه , ۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸

کامنتا وت منفی ندارن؟! هه هه