کد خبر : 40804
تاریخ انتشار : شنبه 31 مرداد 1394 - 15:43
-

طرح ایران برای فوتسال رده های سنی و باشگاه های آسیا

طرح ایران برای فوتسال رده های سنی و باشگاه های آسیا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،الهه عرب‌عامری در پاسخ به این سؤال که فدراسیون در فوتبال پایه هزینه زیادی نمی‌کند، آیا بهتر نیست به جای فوتبال پایه در فوتسال سرمایه‌گذاری کنید، تصریح کرد: اگر فوتبال را جمع کنیم هیچ فرقی برای فوتسال ندارد. دلیل نمی‌شود اگر می‌بازیم تیم را اعزام نکنیم. چه کسی گفته ما

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،الهه عرب‌عامری در پاسخ به این سؤال که فدراسیون در فوتبال پایه هزینه زیادی نمی‌کند، آیا بهتر نیست به جای فوتبال پایه در فوتسال سرمایه‌گذاری کنید، تصریح کرد: اگر فوتبال را جمع کنیم هیچ فرقی برای فوتسال ندارد. دلیل نمی‌شود اگر می‌بازیم تیم را اعزام نکنیم. چه کسی گفته ما در فوتبال پایه هزینه نکردیم؟ از وقتی به فدراسیون آمدم گفتم چرا دختران باید در خوابگاه باشند؟ آنها را به هتل المپیک بردیم.

عرب‌عامری درباره نداشتن بازی‌های تدارکاتی یادآور شد: در این خصوص ژاپن مقصر بود. رئیس فدراسیون آنها به ما قول داد که ایران را دعوت می‌کند. به خاطر قول او زمان را از دست دادیم. برای بازی با کشورهای دیگر هم اقدام کردیم، اما ایران مورد توجه خیلی‌ از کشورها نیست. برای فوتسال هم مورد خوبی که پیش آمد این بود که ازبکستان به ایران سفر کرد.

نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال با اشاره به طرح‌هایی که برای توسعه ورزش بانوان در این فدراسیون دارد، گفت: می‌خواهم طرحی به AFC بدهم تا مسابقات فوتسال را در رده‌های سنی داشته باشیم. طرح دیگرم این است که جام باشگاه‌های آسیا را برگزار کنیم. کفاشیان نایب رئیس آسیاست و می‌تواند از ما حمایت کند.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در ادامه با اشاره به اینکه شکست بانوان در میادین پررنگ نشان داده می‌شود، تأکید کرد: اگر یک مربی را دوست نداریم، نباید همه چیز را زیر سؤال ببریم. تعدادی دختر نوجوان از همه چیز گذشته‌اند، با کمبودهایی که هست تمرین کردند و به مسابقات رفتند. مگر چند بار اتفاق افتاده که ما در جمع ۸ تیم برتر آسیا قرار بگیریم. اجازه دهید بازیکنان کم کم آبدیده شوند. لازم است از آنها حمایت شود؛ چراکه با شکست می‌توانند زمینه پیروزی را فراهم کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس شنبه , ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۰

امان از بی اطلاعی آخه خانم دکترمحترم مگه در آسیا چندتیم ملی بانوان هست که شما جزو هشت تیم برتر شدین؟؟؟؟ خودتونو با دنیا قیاس کنین در ضمن خود آسیا بلده طرح بده مهم تامین بودجه هست شما طرح میدی خودتم پول برگزاری میدی؟؟؟ یعنی اونا نمیدونن خودشون مسابقات پایه خوبه؟ اونا برنامه ریز ندارن؟ اونجا که ایران نیست طرح الکی بده دلتون خوشه هاااا فقط حرف میزنین