کد خبر : 40584
تاریخ انتشار : شنبه 31 مرداد 1394 - 0:03
دسته‌بندی نشده
-

پیراهن های متفاوت فردوسی در دو نیمه بازی!

پیراهن های متفاوت فردوسی در دو نیمه بازی!
تیم آذرخش بندرعباس در هفته ششم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور برای کسب نخستین پیروزی فصل خود در سالن فجر بندرعباس به مصاف تیم فردوسی مشهد رفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران از بندرعباس، آذرخشی ها که در پنج مسابقه گذشته صاحب ۳ مساوی و ۲ باخت شده اند،دوست نداشتند بازهم در حضور تماشاگران پرشمار خودی از کسب ۳ امتیاز و پیروزی محروم شوند.

شاگردان عباس روزپیکر با توجه به تساوی خارج از خانه ۲-۲ هفته گذشته مقابل شهروند ساری از روحیه ای خوبی برای کسب پیروزی در این مسابقه برخوردار بودند و از سوی دیگر هم فردوسی مشهد حریف دست و پا بسته ای برای آذرخش نبود و نماینده مشهد هم هفته گذشته با کسب پیروزی ۴ بر ۲ مقابل گیتی پسند مدعی شگفتی ساز شده بود و عنوان بهترین تیم هفته را هم به خود اختصاص داده بود.

عباس روزپیکر سرمربی آذرخش در این بازی در ترکیب خودش از وجود محمد خرم ، عارف شبانه گرد ، محمد بنی اسدی ، محمد حسینی نژاد ،میلاد چراغى ،محمد زاهدى ،بهزاد میری زاده ، عارف محمدی ،سعید رضوانی ، سینا احمدیان پور،سینا بخشى و مجید احمدی استفاده کرد. مصطفی نعمتی سرمربی فردوسی مشهد هم در این مسابقه مجتبی نصیرنیا، ابراهیم حاجتی، میثم خیام، علی فاخر ، محمد شمایی، هاشم محمدی، جوادغدیری، بابک سهرابی، داریوش کشتکار، سجاد بندی سعدی، مصطفی طیبی و ناصر عجم را مقابل آذرخش سرخون به بازی گرفت.

گزارش بازی

آذرخش با حمایت خوب هواداران بازی را تهاجمی شروع کرد . فشار حملات این تیم روی دروازه آبی پوشان مشهدی از همان ابتدا شروع شد تا تیم فردوسی عقب تر بازی کند. در دقیقه ٧ بازی پاس رو به عقب محمد حسینی نژاد بازیکنان فردوسی را صاحب یک موقعیت گل کرد و محمد شمایی توانست گل نخست بازی را به ثمر برساند.

بعد از پذیرفتن این گل نارنجی پوشان هرمزگانی فشار حملات خود را روی دروازه فردوسی مشهد کم نکردند و روزپیکر با فرستادن بهزاد میری زاده به داخل بازی حملات خود را بشتر کرد و این بازیکن خوش تکنیک هرمزگانی در دقیقه ١۶ بازی با یک شوت زیبا دروازه فردوسی را باز کرد تا بازی مساوی شود.

شاگردان نعمتی با دریافت گل مساوی از لاک دفاعی بیرون آمدند و این کار بر زیبایی بازی اضافه کرد اما تلاش دو تیم در ادامه نیمه نخست فایده ای نداشت و بازی یک بر یک به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم باز این آذرخش بود که دوباره بازی را هجومی شروع کرد. شوت محمد بنی اسدی در همان ابتدا نیمه دوم سالن را نیم خیز کرد اما مجتبی نصیر نیا با یک واکنش خوب اجازه نداد تا دروازه فردوسی باز شود. بازیکنان فردوسی مشهد که در این نیمه پیراهن های آبی خود را بیرون آورده بودند و با پیراهن قرمز به بازی ادامه می دادند بر خلاف نیمه اول دست از عقب بازی کردن برداشته بودند و این کار باعث شد تا در دقیقه ٢۶ آذرخش با ضربه ایستگاهی محمد بنی اسدی به گل دوم دست پیدا نماید.

فردوسی مشهد که این باخت برایش بسیار سنگین بود با یک چهره کاملا هجومی به بازی پرداخت . حملات پی در پی این تیم این بار آذرخش را وادار به عقب نشینی کرده بود و شاگردان روزپیکر رو به ضد حملات آورده بودند و در یکی ازاین ضد حملات بهزاد میری زاده در دقیقه ٣٧بازی یک بار دیگر پایش به گل باز شد و با یک شوت زیبا سقف دروازه فردوسی را پایین آورد تا گل سوم برای آذرخش رقم بخورد. بعد از این گل روی یک غفلت سجاد بندی سعدی در دقیقه ٣٨ گل دوم را برای فردوسی به ثمر رساند اما شادی این گل زیاد نبود و محمد بنی اسدی گل دوم و چهارم تیمش را به ثمر رساند تا آذرخش در پایان چهار بر دو برنده این بازی باشد و به نخستین برد خود دست پیدا نماید.
حواشی بازی 

این بازی به دلیل درگذشت یکی از هوادارن تیم فوتسال آذرخش با یک دقیقه سکوت آغاز شد.

این بازی هم مثل بازی گذشته آذرخش پخش مستقیم نشد و تنها دوبازی آذرخش مقابل ملی حفاری و گیتی پسند از شبکه استانی پخش زنده شد.

عارف شبانگر دروازه بان دوم آذرخش در این بازی مثل بازی گذشته جای محمدخرم را درون دروازه گرفته بود.

مثل همیشه هیچ مسوولی به جز مدیرکل ورزش و جوانان استان برای تماشا این بازی و حمایت از تنها نماینده هرمزگان در رقابت های لیگ برتر فوتسال به سالن فجر نیامد بود.

فردوسی مشهد برخلاف نیمه نخست که پیراهن آبی بر تن داشت در نیمه دوم با پیراهن قرمز وارد بازی شد.

دو داور اصفهانی این مسابقه با اتوبوس خودشان را به این بازی رساندند وصبح بازی به بندرعباس آمدند.

حمایت هواداران در این بازی بی نظیر بود و یکی از عوامل شکست فردوسی مشهد در این مسابقه به حساب می آمد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هوادار دو آتیشه آزرخش شنبه , ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۸:۴۳

باسلام وخسته نباشد به همه بازیکنا و کادر فنی آزرخش خدا قوت واقعا خسته نباشید
انصافا داوری اشتباهات زیادی داشت.. هم به ضرر ما هم به ضرر فردوسی…
خواهشا یکی از مسئولین صداوسیما جواب بده چرا بازی رو پخش نکردن…
بنازم دم گرم جوونهای بندر که اومدن سالن برای تیم بومی وباغیرت شهرشون سنگ تموم گذاشتن

هودارمعمولی آذرخش آلومینیوم شنبه , ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰

فقط آذرخش بندرعباس …ازبازی باکاشی نیلوتیم خوب شد……کجایدمنتقدان وقتی تیم میبازه صداتون در میاد …….آذرخش ایشالله هفته بعدتوتبریزسه امتیازرومی گیره میاد بالا…..خداروشکرعالی شوتیم بلندبگوماشالله

دنیافقط آلومینیوم وآذرخش شنبه , ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵

متاسفم برامسولان هرمزگان صداسیما که تیم صددرصد بومی هرمزگان روتنهاگذاشتن وهیچ حمایتی ازشون نمیشه……برامن فرق نداره آذرخش آلومینیوم شهرداری کاوه …همشون رودوست دارم……متاسفانه صداسیمای ماهیچ ورزشی روپخش زنده نمی کنه شرم آوره …..تیم آذرخش تاحالابازیکنان ش یک ریال پول نگرفتندتیم شهرداری ازبس که دیربستندسقوط کردهمچنین تیم فوتبال آلومینیوم. ….مگه جونان بندری تفریحشون چیه همین فوتبال فوتسال والیبال حمایت ازتیم استان ……الان شبکه مرکزخلیج فارس میگه پول بدیدتابازی روپخش زنده کنم چون تواستادیوم آسیب می‌بینه دوربین چطورآسیب می‌بینه تواین ۳۰سال هیچی نشدچطورالان آسیب می‌بینه یادش بخیر بازی های کاوه بندرعباس روازتلویزیون سیاه سفیدمیدیدم تیمی که خوب نتیجه گرفت ولیگ برتربودوجایگاه خوبی قرارداشت نه تیم سقوط کرد فقط امتیازتیم رو دادن به استان دیگه همین تفریح روازجونان بندری گرفتندتیم کاوه بندرعباس یکی قدمی ترین تیم های ایران که هیچ یادی ازاین تیم نمیشه بعدهاباتغییراسم آبفا.فولاد…الان که شده آلومینیوم هرمزگان وبعداز۲۵سال لیگ برتری شدهرگزفکرشونمی کردیم بایداینقدرتحمل کنیم بعداز۲۵سال شادی که زیاددوام نداشت وبایی عدالتی انداختنش مبارک مسولان هرمزگان. ………..ولی تیم آذرخش وآلومینیوم روتنهانمی زاریم که نابودبشه

نام ... شنبه , ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲

https://m.facebook.com/profile.php?id=1560743317475671 تنهاپیچ هوداران آذرخش هرمزگان ……تنهاپیچ هوداران آذرخش هرمزگان. ………مسولان آذرخش یک دست درد نکنه هم بگیدبدنیست………وقتی شماتبلیغات مارونادیده می گیر دپس مطمئن باشید که صداسیماومسولان شمار وهم دنیادیده می گیرن……….اشتباه ما اینه که ساده ایم اولین بردآذرخش هرمزگان روتبریک میگم