کد خبر : 40940
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 شهریور 1394 - 13:38
-

غیاثی:بازی شش امتیازی را از حفاری بردیم/مدیریت صحیح عامل موفقیت یاسین‌پیشرو قم است

غیاثی:بازی شش امتیازی را از حفاری بردیم/مدیریت صحیح عامل موفقیت یاسین‌پیشرو قم است
سرمربی تیم یاسین‌پیشرو قم مدیریت صحیح و حمایت‌های بی‌دریغ این باشگاه را عامل موفقیت در هفته‌های اخیر لیگ برتر فوتسال دانست و گفت: برای مدعی ماندن محکوم به شکست مقاومت البرز هستیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمهدی غیاثی اظهار کرد: برای دیدار هفته هفتم لیگ برتر برابر مقاومت البرز که بدون تردید یک بازی سخت برای ما خواهد بود، دو هدف مهم ترسیم کرده‌ایم، ابتدا به دنبال کسب پیروزی و سه امتیاز بازی هستیم و سپس می‌خواهیم موقعیت خود را در جدول رده‌بندی بازی‌ها و بین بالانشین‌های جدول حفظ کنیم، هر چند می‌دانیم که بازی سختی در پیش داریم.

وی تصریح کرد: غلبه بر تیم مقاومت البرز اهمیت زیادی دارد به همین خاطر نیاز است که از حمایت تماشاگران در این برخوردار باشیم، تماشاگران ما باید بدانند که این تیم متعلق به خودشان است و امیدوارم که با حضور در سالن تیم خودشان را حمایت ویژه کنند.

سرمربی تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم در ادامه به پیروزی تیمش در هفته ششم مقابل حفاری اهواز اشاره کرد و افزود: با توجه به استراتژی در نظر گرفته شده برای این بازی و اطلاعاتی که از حفاری اهواز داشتیم، چیدمان بازیکنان تیم نیز بر این اساس بود.

وی خاطرنشان کرد: تیم حفاری اهواز را کاملا آنالیز کرده بودیم و به همین خاطر در ابتدای بازی حتی علیرضا وفایی و مسلم اولادقباد را که بازیکنان تکنیکی سرعتی تیم ما هستند جزو ترکیب اصلی قرار ندادیم، ضمن اینکه از همه بازیکنان در یک زمان‌بندی خاص در طول بازی به نحو مطلوب استفاده کردیم.

غیاثی یاد آور شد: با توجه به وضعیت آب و هوایی خاص اهواز و البته طاقت‌‌فرسا به دلیل رطوبت بالای این شهر، شرایط از این نظر نیز بسیار سخت بود، ولی نسبت به همه این مسائل واقف بودیم، از نظر فنی نیز به خوبی می‌دانستیم که حریف از قدرت شوتزنی بالایی برخوردار است، بنابراین سعی کردیم فضا را از حریف بگیریم و اجازه شوتزنی ندهیم.

وی تصریح کرد: تیم حفاری اهواز به لحاظ فنی تیم خوبی بود ولی ما با ارائه یک بازی هدفمند به آنچه که می‌خواستیم رسیدیم و یک برد ارزشمند بیرون از خانه که در واقع برای ما اهمیت ۶ امتیاز را داشت به دست آوردیم، ضمن اینکه بازیکنان ما نیز در این بازی بسیار خوب بودند.

سرمربی تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم اضافه کرد: ما از ۶ بازی چهار بازی خارج از خانه انجام داده‌ایم که خوشبختانه سه بازی را برده‌ایم، این نشان می‌دهد که تیم ما به لحاظ فنی و روحی در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برد و به این خودباوری رسیده‌ایم که می‌توانیم به آنچه که اهداف باشگاه‌ است، دست پیدا کنیم.

وی تاکید کرد: این موفقیت‌ها مرهون تلاش بازیکنان، مجموعه تیم و به خصوص مدیریت باشگاه یاسین‌پیشرو است که خوشبختانه همه شرایط را برای موفقیت تیم فراهم کرده است و این یکی از اساسی‌ترین عوامل موفقیت ما در این چند بازی اخیر محسوب می‌شود.

غیاثی با بیان اینکه کادر فنی و بازیکنان تیم یاسین‌پیشرو این هفته نیز تمرینات خود را با انگیزه بالا پیگیری می‌کنند تا در جدال با مقاومت البرز نیز بهترین نتیجه را کسب کنند، افزود: ما با تلاشی که انجام می‌دهیم امید زیادی داریم که این نتایج پایدار بماند و ما همچنان در مسیر موفقیت گام برداریم و جزو تیم‌های مدعی باشیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بچه های 48 یکشنبه , ۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰

آقای غیاثی و کادر فنی خدا قوت.
از مدیریت باشگاه هم بابت فراهم نمودن شرایط مطلوب متشکریم.
ما هواداران ، هم گام با یاشین پیشرو هستیم و به شما یاری میدهیم.
امیدوارم دیگه افراده ناشایست به مدیریت این تیم دست پیدا نکنند.

نام ... یکشنبه , ۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱

عجله نکن اقای غیاثی
روزهای سخت یاسین پیشرو در راهند

نام ... یکشنبه , ۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۱

هان چته دنبال جی هستی ای مدعیان که همه جا فریاد می زنیدما منجی فوتسال هستیم وبقیه خاین به فوتسال قم اقای غیاثی منتظر جه جیزی باید باشه به دنبال کدام توطیئه هستید علیه غیاثی با وجود افرادی مثل شما این انتظار میرود که یاسین پیشرورروزهای سختی داشته باشد همه دیگه شماهارومیشناسند که فقط به منافع خودتون فکر میکنیدنه دلسوزجوانان قمی هستید ونه به فکرفوتسال قم

قمی یکشنبه , ۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۹

نردبان این جهان ما و منی ست
عاقبت این نردبان افتادنی ست
لاجرم آنکس که بالاتر نشست
استخوانش سخت تر خواهد شکست..

عاقبت تو و امیر شمسایی یکیه!!
تو هم مث امیر وقتش شد جیم کن