کد خبر : 40994
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 شهریور 1394 - 12:27
دسته‌بندی نشده
-

اهانت در فضای مجازی و شکایت به کمیته اخلاق

اهانت در فضای مجازی و شکایت به کمیته اخلاق
اهانت 7 داور به اسماعیل کمربسته باعث شکایت این داور و ارجاع پرونده به کمیته اخلاق شده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دیروز در خبری نوشتیم که دو داور فوتسال کشورمان بر سر الیت شدن با هم دعوا دارند که کار آنها به کمیته اخلاق هم کشیده شده است.در این باره امروز جزئیات جدید و روایت درست تری از ماجرا به دست ما رسید.گویا ۷ داور فوتسال کشورمان در فضای مجازی و شبکه اجتماعی واتس آپ به اسماعیل کمربسته داور بین المللی فوتسال ایران اهانت کرده که موجب ناراحتی این داور شده است.در پی آن کمربسته متن این اهانت ها  را در اختیار مسعود عنایت رئیس دپارتمان داوری قرار داده و عنایت هم این پرونده را به کمیته اخلاق ارجاع داده است و در صورت اثبات ادعای کمربسته،چه بسا محرومیت هایی در انتظار این داوران باشد.گفتنی است جلسه کمیته اخلاق درباره این پرونده امروز برگزار می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸

بعضی از داوران ما بسیار مغرورانه و حتی گاهی بی ادبانه رفتار میکنن.نمونه اش داور بازی مس و گیتی.کمیته داوران و اخلاق بایستی با اونها برخورد کنه.

نام ... دوشنبه , ۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷

احسنت به کمربسته

داور فوتسال دوشنبه , ۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳

باید با افرادی که قصد اعتصاب بخاطر مسائل مالی و … را داشتند و دارند قاطعانه برخورد بشه و حتما محروم بشن. چون علاوه بر اینکه آبروی فدراسیون در خطر است، از لحاظ ملی هم احساس خطر می شود بخاطر اینکه با تحدید و تعطیلی لیگ چند هزار نفر تماشاچی و … آواره هستند. داورانی که نمی تونن خود را با شرایط فعلی فدراسیون وفق دهند بهتر است کلا از داوری بروند. در همه ادوار گذشته فدراسیون ها شرایط پرداخت همینجوری بوده. مگر قبلاً پول نقد می دادن به داوران؟ مگر قبلا بلافاصله بعد از پایان بازی همانجا ناظر بازی پول می داد به داوران؟ امروز هم مثل گذشته. دوستان عزیز باعث شرمساری و آبروریزی داوران کشور نشوید. داوران کشور با عشق و علاقه دارند قضاوت می کنند نه با پول. اینجا کمیته امداد نیست عزیزان.

نام ... دوشنبه , ۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۷

حق با اون ۷ نفر هست
با آجیل برای ناظر که نمیشه الیت شد
البته شاید هم شد