کد خبر : 41001
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 شهریور 1394 - 15:21
-

گزینه سرمربی گری تیم ملی را بیشتر بشناسیم/ خوزه گارسیا بهترین مربی سال اسپانیا و نائب قهرمان لیگ چین

گزینه سرمربی گری تیم ملی را بیشتر بشناسیم/ خوزه گارسیا بهترین مربی سال اسپانیا و نائب قهرمان لیگ چین

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، برونو خوزه گارسیا اسپانیایی در کنار سوراتو برزیلی دو گزینه جانشینی خسوس هستند. در ادامه کارنامه یکی از این دو مربی را مرور می کنیم. برونو خوزه گارسیا چهل ساله متولد اسپانیاست. او از اوایل سال ۲۰۱۴ سرمربی گری تیم ملی ویتنام را بدست گرفت و جانشین سرجیو گارگلی ایتالیایی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، برونو خوزه گارسیا اسپانیایی در کنار سوراتو برزیلی دو گزینه جانشینی خسوس هستند. در ادامه کارنامه یکی از این دو مربی را مرور می کنیم.

برونو خوزه گارسیا چهل ساله متولد اسپانیاست. او از اوایل سال ۲۰۱۴ سرمربی گری تیم ملی ویتنام را بدست گرفت و جانشین سرجیو گارگلی ایتالیایی شد.

خوزه گارسیا که تنها ۶ ماه برای آماده کردن ویتنام زمان داشت، رتبه مناسبی برای میزبان جام ملت های آسیا دست و پا نکرد و در مرحله یک چهارم نهایی شکست سنگینی را مقابل تیم ملی ایران متحمل شد.

hlv-futsal

او که هدایت تیم تایسون نام ویتنام را هم برعهده داشت، موفق شد با این تیم مقام سوم جام باشگاه های آسیا ۲۰۱۵ را از آن خود کند. خوزه گارسیا بعد از موفقیت تیمش در جام باشگاه های آسیا برای تیم های دیگر آسیایی خط و نشان کشید و گفت منتظر درخشش ویتنام درجام ملت های آسیا باشید.

خوزه گارسیا همچنین در سال ۲۰۱۲برنده جایزه رامون کوبو شده است. جایزه ای که برای بهترین مربی فوتسال اسپانیا تعلق می گیرد. گارسیا که از تئورسین های فوتسال اسپانیا به حساب می آید در سمینار آموزشی سال ۲۰۱۱ در کنار خسوس کاندلاس و ونانسیو لوپز به تدریس فوتسال پرداخت.

برونو خوزه گارسیا

وی سرمربی گری تیم ملی پرو را نیز در کارنامه دارد. خوزه گارسیا با تیم هانژو دراگونز چین نیز مقام نایب قهرمانی لیگ این کشور را بدست آورده است.

سرمربی اسپانیایی ویتنام که قرارداد چهار ساله با این تیم دارد، هدف ابتدایی خود را رساندن ویتنام به جمع ۸ تیم و سپس قرار گرفتن در کنار تیم های برتر آسیا یعنی ایران، ژاپن و تایلند اعلام کرده است.

Doi-truong-Bao-Quan-tro-ly-ngon-ngu-Huynh-Quoc-ra-san-bay-don-tan-HLV-truong-tuyen-Futsal-Viet-Nam

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.