کد خبر : 41124
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 شهریور 1394 - 18:04
-

فوتسال ایران معطل یک «آری یا خیر»/ خسوس هنوز پاسخی نداده است

فوتسال ایران معطل یک «آری یا خیر»/ خسوس هنوز پاسخی نداده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،«خسوس کاندلاس» که به بهانه تماشای مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا و بعد از چند ماه غیبت به ایران آمده بود، مطالباتش را از فدراسیون فوتبال گرفت و به کمیته فوتسال اعلام کرد که در بازگشت به سفر اسپانیا به پیشنهاد ادامه کار در تیم ایران جواب خواهد داد. با

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،«خسوس کاندلاس» که به بهانه تماشای مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا و بعد از چند ماه غیبت به ایران آمده بود، مطالباتش را از فدراسیون فوتبال گرفت و به کمیته فوتسال اعلام کرد که در بازگشت به سفر اسپانیا به پیشنهاد ادامه کار در تیم ایران جواب خواهد داد.

با این حال با وجود گذشت حدود دو هفته از بازگشت خسوس به اسپانیا این مربی هنوز هیچ پاسخی به کمیته فوتسال برای ادامه یا قطع همکاری‌اش در تیم ملی اعلام نکرده است. سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال چند روز پیش گفت که روز دوشنبه (دو روز پیش) آخرین مهلت خسوس برای پاسخ دادن به پیشنهاد ایران است.

این اولتیماتوم اما به خاطر شکستگی پای پسر خسوس و عمل جراحی او در اسپانیا یک روز دیگر تمدید شد و افتخاری تاکید کرد که بیشتر از روز سه‌شنبه (دیروز) برای گرفتن پاسخ از خسوس منتظر نمی‌ماند و بعد از آن مذاکرات جدی با «مارکوس سوارتو» را آغاز می‌کند.

اولتیماتوم روز سه‌شنبه کمیته فوتسال به آقای «پروفسور» هم به پایان رسید ولی هنوز هیچ خبری از وضعیت خسوس کاندلاس نیست و مسئولان کمیته فوتسال هم از پاسخگویی به رسانه‌ها در اینباره خودداری می‌کنند. هنوز معلوم نیست که این کمیته تا چه زمانی می‌خواهد منتظر پاسخی باشد که گفتن آن حتی یک دقیقه هم زمان نمی‌خواهد.

از یک سو خسوس برنامه‌هایش را برای تیم ملی ارائه کرده و گفته است که روز اول سپتامبر (دهم شهریور) به ایران بر می‌گردد تا کارهای تیم ملی را پیش ببرد؛ از سوی دیگر کمیته فوتسال تاکید دارد که هنوز پاسخی از این مربی نگرفته و تهدید می‌کند که با یک مربی خارجی دیگر مذاکره می‌کند.

باید به تمام این بلاتکلیفی‌ها، به اقدام کمیته فنی و توسعه فوتسال هم اشاره کرد؛ کمیته‌ای که روز دوشنبه جلسه‌ای بی سر و صدا تشکیل داد و بدون اطلاع کمیته فوتسال دو گروه از مربیان ایرانی را به رئیس فدراسیون فوتبال برای کار در تیم ملی فوتسال پیشنهاد کرد. این کمیته با تاکید فدراسیون فوتبال برای قطع همکاری با مربی خارجی تیم ملی فوتبال ساحلی، اقدام به انتخاب مربی ایرانی برای تیم ملی فوتسال کرده است.

عباس ترابیان رئیس این کمیته تاکید دارد که فدراسیون فوتبال تمایلی به ادامه کار با مربیان خارجی ندارد و برای همین این کمیته دست به انتخاب مربیان ایرانی زده است. با این حساب مشخص نیست تیم ملی که باید کمتر از ۶ ماه دیگر در جام ملتهای آسیا به میدان برود، چه سرنوشتی خواهد داشت.مسابقاتی که قطعا شکست و ناکامی تیم ملی در آن باید ما را به فکر این روزهایی بیندازد که انتخاب سرمربی تیم ملی چند ماه مسئولان اول فوتسال را به جان هم انداخته و آتش اختلافاتش هر روز شعله‌ورتر می‌شود.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.