کد خبر : 41465
تاریخ انتشار : شنبه 7 شهریور 1394 - 11:16
دسته‌بندی نشده
-

ضرب و شتم خبرنگار پایگاه خبری/فحاشی،درگیری و زد و خورد شدید بین دو تیم

ضرب و شتم خبرنگار پایگاه خبری/فحاشی،درگیری و زد و خورد شدید بین دو تیم
سری دوم حواشی مربوط به بازی تیم های منصوری قرچک با گیتی پسند اصفهان که مربوط به اتفاقات پس از سوت پایان بازی است مشاهده کنید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سری دوم حواشی مربوط به بازی تیم های منصوری قرچک با گیتی پسند اصفهان که مربوط به اتفاقات پس از سوت پایان بازی است مشاهده کنید:
*با زدن گل ششم توسط دروازه بان منصوری،بازیکنان به سمت این بازیکن رفته و به خوشحالی پرداختند.در این حین مربیان گیتی پسند به آرام کردن بازیکنان خود پرداخته و آنها را به گوشه نیمکت هدایت کردند.علی خسروی مربی گیتی پسند که از شعارهای تماشاگران و حرفهای فرد میکروفن بدست گلایه داشت این گلایه خود را به اکبر تقوی سرپرست منصوری منتقل کرد اما بین طرفین درگیری لفظی بوجود آمد و نزدیک بود کار به درگیری فیزیکی هم بکشد.در این غائله کریمی دیگر مربی گیتی پسند هم وارد شد و به شدت با اکبر تقوی درگیری پیدا کرد.کار به درگیری فیزیکی هم کشید و در این میان برخی افراد که مشخص نبود منتسب به کدام تیم هستند وارد زمین شده و به ادامه درگیری دامن زدند.
*در بخش های مختلف زمین درگیری هایی بین دو تیم بوجود آمد.در صحنه ای دیگر خوراکچی به شدت به جو موجود اعتراض کرد و با اکبر تقوی در این باره جر و بحث می کرد.
*در همین حین ورود یک پرچم بزرگ تیم منصوری به داخل زمین و پهن کردن آن باعث درگیری شدیدی شد.مجتبی مریدی زاده که در جریان بازی یکبار با مسعود محمدی درگیر شد در مقابل پرچم تیم منصوری هم حرکاتی انجام داد که زمینه ساز حمله ور شدن به او شد. در این بین مریدی زاده حتی کتک هم خورد و با اسکورت گیتی پسندی ها به رختکن رفت.
*دامنه درگیری ها به رختکن هم کشید.احمد شمس از عوامل کادر فنی گیتی پسند برای قرچکی ها خط و نشان می کشید و تهدید کرد که شما نیز به اصفهان خواهید آمد.درگیری ها در اطراف رختکن دو تیم به حدی بود که ماموران نیروی انتظامی مداخله کردند.اما چندین بار درگیری های لفظی و فیزیکی بین عوامل دو تیم و تماشاگرانی که مشخص نبود چطور وارد رختکن شده بودند به وجود آمد.
*در جریان این درگیری ها خبرنگار پایگاه خبری فوتسال نیز بنا بر رسالت خبری خود در بطن اتفاقات قرار داشت.در مرتبه اول و زمانی که در سالن بین عوامل دو تیم درگیری وجود داشت یکی از تماشاگران به سمت خبرنگار پایگاه خبری فوتسال حمله ور شد و با تهدید از او خواست که فیلمبرداری نکند.با بالا گرفتن قائله،تعدادی از مسئولان تیم منصوری وارد عمل شده و به آرام کردن خبرنگار پایگاه خبری پرداختند.اما درگیری دوم در رختکن بوجود آمد.این بار هم خبرنگار پایگاه خبری در حین تصویربرداری از اتفاقات با تهدید دو نفر روبرو شد و خبرنگار پایگاه خبری مورد ضرب و شتم قرار گرفت و نقش بر زمین شد.با مداخله نیروی انتظامی و افراد حاضر ،این درگیری نیز به پایان رسید.در این میان عوامل دو تیم به خصوص تیم میزبان به دلجویی از خبرنگار پایگاه خبری پرداختند.همچنین اکبر طاهری،افشین کاظمی بازیکن تیم منصوری و ابوالفضل قاجار سر لیدر منصوری در جریان این درگیری ها تلاش زیادی برای پایان دادن به این قائله کرده و از خبرنگار پایگاه خبری دلجویی کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

aa شنبه , ۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰

آخه چی بهتون میرسه ک اینقدر از گیتی طرفداری میکنید؟؟
اون بازیکن گیتی پسند ب پرچم منصوری جلو ۵ هزار نفر تف کرد..بعد انتظار دارین هیچ اتفاقی نیفته؟؟؟

نام ... شنبه , ۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰

در جوی کاملا نابرابر بازی برگزار شد.انواع فحاشی ها،تهدیدها،توهین ها،رفتارهای زننده،قطع مکرر بازی،سوتهای ناعادلانه داور به سود منصوری.با این حال طرفداران قرچکی بعد از تساوی در پوست خود نمیگنجیدن.حتی گل اخر هم که زده شد وقت بازی به پایان رسیده بود اما داور جرات نکرد در اون جو وحشتناک سوت بزنه.

ایرانی شنبه , ۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶

آقای aa بنده طرفدار هیچ تیمی نیستم ولی بعنوان یک ایرانی بایستی پاسدار فرهنگ این مرز و بوم باشم . بنظر بنده بایستی عوامل این جریان به اشد مجازات تنبیه وتیم منصوری بعنوان بازنده این بازی معرفی شود تا دیگر از این حرکات غیر ورزشی و غیر فرهنگی واخلاقی جلوگیری شود.

محمد شنبه , ۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱

من بازی رو تو سالن بودم جو سالن رو خوراکچی جاوید دوپینگی و شماره نه که فکر کنم مریدی باشه با تف کردنش به پرچم منصوری به هم زدند ضمنا اصفهانیها دم از اخلاق نزنند که واقعا خودشون اسطوره بی اخلاقیند مربی گیتی بعد هر گل شیرجه میزد وسط زمین ضمنا سایت به شدت طرفدار گیتی پسند عمل میکنه انگار خبرنگار سایت برای گیتی کار میکرد که آخر بازی تیم منصوری رو تهدید میکرد

علی شنبه , ۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶

کسی دم از اخلاق میزنه که تبانی توو کارش نباشه
داور تمام تلاششو کرد گیتی ببره . نشد که نشد

طرفدار گیتی شنبه , ۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۳

تو هم نوچه تقوی هستی از همون قماش

نام ... شنبه , ۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶

اسم خبر نگار چی بوده?

فرهاد شنبه , ۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۴

ooo
پایگاه خبری اصفهان فقط اخبار اصفهان پر تبانی رو بنویس
باندبازا