کد خبر : 41600
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 شهریور 1394 - 9:54
-

ترابیان : شروط ما دیکتاتورمابانه نیست/مطرح کردن مدیریت من در تیم ملی در شرایط فعلی جذابیتی ندارد!

ترابیان : شروط ما دیکتاتورمابانه نیست/مطرح کردن مدیریت من در تیم ملی در شرایط فعلی جذابیتی ندارد!
رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال با بیان اینکه قرار بوده سیدرضا افتخاری با وحید شمسایی برای حضور در تیم ملی صحبت کند، گفت: شروط ما برای سرمربی بعدی تیم ملی دیکتاتورمابانه نیست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره آخرین وضعیت انتخاب وحید شمسایی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، اظهار کرد: قرار بود آقای افتخاری (رئیس کمیته فوتسال) صحبت‌های ما را به شمسایی منتقل کند و نتیجه را در اختیار کمیته فنی و توسعه بگذارد که فعلا خبری نشده است. فعلا منتظریم تا ببینیم چه می‌شود.

وی افزود: ما با افتخاری توافق کردیم تا یکسری از موارد را که لازمه کار سرمربیگری در تیم ملی است به شمسایی بگوید و اگر وی تمام موارد را به آن شکل که گفته شد، بپذیرد، آن وقت جلسه کمیته فنی را تشکیل می‌دهیم و درباره برنامه‌های سرمربی صحبت می‌کنیم.

رئیس کمیته فنی فوتسال در خصوص صحبتهای شمسایی که گفته بود «برای من این مهم است که خواسته هایم مورد پذیرش قرار گیرد و دستیارانم را خودم انتخاب کنم» تصریح کرد: ما هنوز اسم شخص خاصی را به زبان نیاورده‌‌ایم. یکسری موارد کلی و اساسی است که مربوط به فعالیت در تیم ملی می‌شود و فرقی نمی‌کند چه کسی سرمربی باشد. مثلا یک شرط ما این است که مربی تیم ملی نباید در هیچ باشگاهی فعالیت کند و ارتباطی با هیچ باشگاهی نداشته باشد. این که چیز غیر متعارفی نیست و ما پیش از این در مصوبات کمیته فنی داشته‌ایم.

ترابیان ادامه داد: اینها مسائلی است که به نفع فوتسال و باشگاه‌‌ها‌ است. شرط و شروط ما دیکتاتورمابانه نیست و صرفا منافع تیم ملی در آن دیده شده است.

رئیس کمیته فوتسال در پایان درباره پیشنهاد مدیریت تیم ملی به وی هم گفت: طرح این موضوع اصلا در زمان خوبی نیست. اگر هم یک روز بخواهند که مدیر تیم ملی شوم، مطرح کردن آن در شرایط فعلی جذابیتی ندارد. بحث مهم این است که کار تیم ملی زودتر استارت بخورد.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.