کد خبر : 41631
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 شهریور 1394 - 11:39
دسته‌بندی نشده
-

خوراکچی:از قرچکی ها انتظار بیشتری داشتیم/ مدیران منصوری می گویند کی بود کی بود من نبودم/ضرب و شتم خبرنگار اتفاق بدی است

خوراکچی:از قرچکی ها انتظار بیشتری داشتیم/ مدیران منصوری می گویند کی بود کی بود من نبودم/ضرب و شتم خبرنگار اتفاق بدی است
سرمربی تیم گیتی پسند در مورد اتفاقات بازی با منصوری به اظهارنظر پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمود خوراکچی درباره دیدار دیدار گیتی پسند و منصوری در قرچک و حواشی این دیدار اظهار کرد: این بازی بیشتر از اینکه مسائل فنی در برداشته باشد حاشیه داشت، توقع ما نسبت به تماشاگران و مسئولان تیم منصوری بیشتر از اینها بود و امیدوار بودیم حق میزبانی را به معنای واقعی ادا کنند اما متأسفانه این شرایط را احساس نکردیم.
وی افزود: فکر می‌کنم شرایطی باید برای منصوری فراهم شود که تماشاگران خونگرم این تیم مهار و مدیریت شوند، تماشاگر سرمایه ورزش است و ما این سرمایه را در قرچک داریم اما متأسفانه در حال هدر رفتن است.
خوراکچی با اشاره به توقف بازی در چند مرحله گفت: بعد از گل سوم ما که نتیجه بازی سه بر سه شد به چه دلیل بازی متوقف شد؟ اگر داور اشتباهی داشته به نفع منصوری بوده اما آنها معترض به نحوه داوری بودند.
سرمربی گیتی پسند تصریح کرد: بعد از هر گل ما بالای پنج دقیقه بازی متوقف می‌شد و منصوری به ریکاوری می‌رسید تا بتواند بازی را ادامه بدهد. ما تمام برنامه های خود را روی نیمه دوم طراحی کرده بودیم چون می‌دانستیم بازیکنان منصوری در نیمه دوم از لحاظ بدنی خسته می‌شوند اما آنها با این شیوه بازی را به تساوی کشاندند و حتی گل ششم را ما کمتر از یک ثانیه تا پایان بازی دریافت کردیم که البته معتقدیم این جزو زیبایی‌های فوتسال است.
وی با اشاره به حواشی دیدار بیان کرد: چرا تماشاگران بدون دلیل بطری‌های آب را به داخل زمین پرتاب می‌کنند. ناظر بازی که یکی از قوی‌ترین ناظران فدراسیون است خوشبختانه با چشمان خود دید و با گوش‌های خود شعارها علیه داوری و تیم ما را شنید. به جز این فرد بلندگو به دست معروف سالن قرچک هم مثل همیشه با سیاست‌های خاص خود پشت میکروفن بود و به تیم ما اهانت کرد.
خوراکچی ادامه داد: وقتی به مسئولان منصوری می‌گوییم چرا این اتفاق می‌افتد می‌گویند ” کی بود کی بود من نبودم” و این خیلی زشت است. دیروز روز خوب فوتسال و روز بد تماشاگران بود و ما عاجزانه از فدراسیون می‌خواهیم که قبل از هر اتفاق ناگواری این مسائل را مدیریت کنند.
سرمربی گیتی پسند افزود: دیروز حقیقتاً بعد از بازی جنگ شد، تماشاگران از هرکجا که دلشان می‌خواست وارد زمین می‌شدند و بازیکنان ما فرار می‌کردند حتی خبرنگار روزنامه خبر ورزشی و پایگاه خبری فوتسال هم در این بین مورد ضرب و شتم قرار گرفتند که اتفاق بسیار بدی بود.
وی گفت: دیروز تمام شد و رفت اما ما قول می‌دهیم که در بازی برگشت میزبانی خوبی داشته باشیم تا آموزشی برای تیم‌های مقابل باشد، چون مسئولان اصفهان و تماشاگران این شهر حرفه‌ای هستند و بدی را با بدی جواب نمی‌دهند.
خوراکچی همچنین در مورد کیفیت بازی گفت: در روزی که گیتی پسند می‌توانست به رتبه دوم جدول بیاید در ثانیه پایانی این شانس را از دست داد اما ما به بازیکنان خود ایمان داریم و مطمئن هستیم که به روزهای خوب می رسیم.
وی افزود: مساوی گرفتن در قرچک کار سختی است و تیم ما شخصیت خود را به رخ همه کشید و بعد از نتیجه سه بر صفر در یک نیمه شش بر سه هم جلو افتادیم.
خوراکچی همچنین در مورد داوری این دیدار تصریح کرد: داوران این بازی از داوران خوب لیگ بودند اما تمرکز لازم را نداشتند و دلیلش تکرار اتفاقی بود که اخیرا در لیگ برتر فوتبال هم رخ داد. بعد از مدتی فغانی و قهرمانی آمدند و تمرکز لازم را نداشتند. این اتفاق در فوتسال افتاد و داوری که چند هفته داوری نکرده بود بازی حساس هفته را داوری کرد و به نظر من باید بازی سبک‌تری به او می‌دادند، اما تمام تلاش خود را می‌کرد تا بازی را کنترل کند اما برای دقایقی بازی از دست او خارج شد اما باید تکرار کنم که تیم داوری این دیدار از داوران خوب لیگ ما هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷

بجا مصاحبه کردن به فکر تیم جمع کردنت باش بابا، فقط خوشگل حرف میزنى و خوشگل تیپ میزنى

هوادار قرچكى یکشنبه , ۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵

شماره ٩ گیتى پسند خوب کتکى خورد
حقش بود
بچه پرو نمیدونه تو قرچک جاى این کارا نیست
لقد کش شد

... یکشنبه , ۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷

خدایی دم گیتی پسند گرم با این بازیکنان نسبتن ضعیف با منصوری مساوی گرفتن، البته بازیکنان خوب مثل مهدی جاوید دارن که دکل ایران لقب گرفته، از لحاظ هوش عالیه، احمد اسماعیل پور آقای گل لیگ از بهترینا هستن، ولی..درکل دمتون گرم..