کد خبر : 41709
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 شهریور 1394 - 17:49
-

منوچهری:به هیچ عنوان موافق جدایی شمسایی نیستیم/ طرح حضور او در تیم ملی و تاسیسات را بررسی می‌کنیم

منوچهری:به هیچ عنوان موافق جدایی شمسایی نیستیم/ طرح حضور او در تیم ملی و تاسیسات را بررسی می‌کنیم
مدیرعامل شرکت تاسیسات دریایی گفت: ما به هیچ عنوان موافق جدایی شمسایی از تیم نیستیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،غلامرضا منوچهری در خصوص اینکه از وحید شمسایی به عنوان اصلی‌ترین گزینه سرمربی‌گری تیم ملی یاد می شود اظهار داشت: تمایلی نداریم که چنین اتفاقی رخ بدهد و راضی نیستیم تیم مان وارد تلاطم شود به همین دلیل به هیچ عنوان موافق جدایی شمسایی از تاسیسات و حضورش در تیم ملی نیستیم.

وی در خصوص اینکه آیا موافق فعالیت او به صورت همزمان در تیم ملی و تاسیسات هم نیستند تاکید کرد: این موضوع را قرار است تا پایان هفته بررسی کنیم تا به نتیجه نهایی برسیم ما دوست داریم شمسایی تمرکزش فقط روی تیم تاسیسات باشد اما امروز صحبتی داشتیم و قرار شده تا پایان هفته در این باره تصمیم بگیریم.

مدیرعامل شرکت تاسیسات دریایی در خصوص اینکه آیا این زمان باعث نمی‌شود تا تیم ملی بیش از این فرصت را از دست بدهد تصریح کرد: قطعا مسئولان آلترناتیوهای دیگر را هم مدنظر گرفته و آن را بررسی می‌کنند تا اگر با شمسایی به توافق نرسیدند با سایر افراد مذاکره کنند.

وی در مورد اینکه پیش از این مسئولان با آن‌ها مشورت کرده بودند گفت: امروز به صورت مستقیم مسئولان این موضوع را در میان گذاشته‌اند. به هر حال انضباط فوتبالی‌ها با انضباط ما غیر فوتبالی‌ها فرق می‌کند و ما نیز از این موضوع ناراحت نیستیم چرا که آن ها هم دغدغه تیم ملی را دارند.

منبع:فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.