کد خبر : 41590
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 شهریور 1394 - 9:22
-

پای اختلاف در اختیارات در میان است!

پای اختلاف در اختیارات در میان است!
کمیته‌فنی باید تکلیف خود را با شمسایی روشن کند؛ چراکه مربی - بازیکن کنونی تاسیسات‌دریایی همواره نشان داده روی مواضعی که دارد پافشاری خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، اگرچه مذاکرات وحید شمسایی و کمیته‌فوتسال جدی‌ دنبال شد ولی کار انتخاب سرمربی تیم ملی نهایی نشد و طرفین روی خواسته‌های خود اصرار دارند.

در این ارتباط پس از نشست علی کفاشیان، عباس ترابیان و سیدرضا افتخاری مشخص شد شمسایی جدی‌ترین گرینه نیمکت تیم‌ملی است ولی کمیته‌فنی فدراسیون روی برخی اختیارات سرمربی اصرارهایی دارد که چندان پذیرفتنی و منطقی به نظر نمی‌رسد.

اینکه سرمربی تیم ملی «اختیار تام برای انتخاب اعضای کادر فنی» نداشته باشد، می‌تواند معادله شمسایی را برای نشستن روی نیمکت تیم ملی پیچیده‌تر کند چراکه شمسایی اختیار تام می‌خواهد و به نظر کمیته‌فنی فدراسیون چندان تمایلی برای دادن اختیار تام به شمسایی را ندارد.

رابطه شمسایی با ترابیان مدت‌هاست مانند سابق نیست و به همین دلیل ترابیان به نوعی می‌خواهد بخشی از اختیارات شمسایی را در صورت نشستن روی نیمکت تیم‌ملی محدود کند تا بتواند از گزینه‌های کمیته‌فنی روی نیمکت تیم‌ملی هم بهره ببرد که تاکنون شمسایی چنین موضوعی را نپذیرفته و روی مواضع خود اصرار کامل دارد.

باید منتظر ماند تا ببینیم طرفین به توافق نهایی خواهند رسید یا گزینه‌ای دیگر به یک‌باره از گوی کمیته خارج شده و روی نیمکت تیم ملی ایران می‌نشیند؛ اتفاقی که خیلی با تصمیماتی که در ورزش ما گرفته می‌شود بعید به نظر نمی‌رسد.

کمیته‌فنی باید تکلیف خود را با شمسایی روشن کند؛ چراکه مربی – بازیکن کنونی تاسیسات‌دریایی همواره نشان داده روی مواضعی که دارد پافشاری خواهد کرد و به نظر می‌رسد طرف دیگر باید انعطاف به خرج داده و اجازه بدهد عنان اختیار نیمکت تیم ملی با سرمربی باشد،‌نه جایی دورتر از نیمکت…

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مطلع یکشنبه , ۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۹:۴۵

شمسایى میتونه مربى باشه ولى نباید مثل باشگاه مربى بازیکن باشه هم براى خودش و هم تیم ملى ایران خنده دار هست که با این همه مربى از مربى بازیکن استفاده کنه