کد خبر : 41870
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 شهریور 1394 - 10:17
دسته‌بندی نشده
-

روزی به نام قشری زحمتکش و مظلوم

روزی به نام قشری زحمتکش و مظلوم
کنفدراسیون فوتبال آسیا روز اول سپتامبر برابر با ۱۰ شهریور را به نام روز داور نامگذاری کرده تا زحمات داوری در قاره کهن مورد توجه بیشتری قرار بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کنفدراسیون فوتبال آسیا روز اول سپتامبر برابر با ۱۰ شهریور را به نام روز داور نامگذاری کرده تا زحمات داوری در قاره کهن مورد توجه بیشتری قرار بگیرد.
داور

داوران فوتبال ایران قشری زحمتکش و مظلوم هستند که حتی حق و حقوق‌شان از فوتبال را به موقع دریافت نمی‌کنند.
داور
داورانی که با عشق و علاقه در فوتبال حضور دارند اما سهم آنها از پول‌های میلیاردی در فوتبال فقط و فقط چندین و چند ناسزای آبدار! در ورزشگاه‌هاست. گاهی اوقات البته سهم بیشتری هم نصیب‌شان می‌شود و پیامک تهدید آمیز دریافت می‌کنند یا چند مشت و سیلی می‌خورند.
داور
این حکایت تلخ و گزنده داوران فوتبال ایران است. قاضیانی همیشه محکوم ز که وقتی ۱۰ مسابقه را عالی قضاوت کنند هیچکس به آنها یک تبریک خشک و خالی نمی‌گوید و از آنها اسمی برده نمی‌شود اما کافی است در یک بازی مرتکب اشتباه شوند. فقط کافی است چند ثانیه دیرتر خود را به صحنه برسانند و در اعلام یک پنالتی مرتکب اشتباه شوند در آنصورت زمین و زمان علیه آنها می‌شود.
داور

طنز تلخی است اما داوران کمتر به واسطه قضاوت‌های دقیق‌شان مشهور می‌شوند و با یک اشتباه در صدر اخبار و تحلیل‌ها و انتقادهای اهالی فوتبال و رسانه‌ها قرار می‌گیرند و با یک اشتباه سهوی و تاثیرگذار ره صدساله شهرت را یک‌شبه طی می‌کنند!
داور سعید عباسی

قاضیان همیشه محکوم! روز ۱۰ شهریور روز شماست به همه شما تبریک می‌گوییم از داوران بین امللی تا آن داور گمنامی که در شهرستان‌ها و با کمترین امکانات سوت می‌زند روزتان مبارک.
داور2
سه‌شنبه روز همه داوران فوتبال است داوران فوتسال و فوتبال ساحلی که همیشه منتظر دریافت حقوق عقب افتاده خود هستند هم سهمی در این روز دارند.
داور3
داوران و روزنامه‌نگاران شباهت‌های زیادی بهم دارند. داوران هم مثل روزنامه‌نگاران کمترین سهم و بهره را از گردش میلیاردی پول در فوتبال دارند. داوران هم مثل روزنامه‌نگاران همیشه مقصر هستند! حتی بیشتر از روزنامه‌نگاران مقصرند.
کارت قرمز داور نصیرلو
داوران هم مثل روزنامه‌نگاران کمترین سهم را در پیروزی‌ها و موفقیت‌ تیم‌ها دارند و در بردها اسمی از آنها به میان نمی‌آید.

مربیان تیم‌ها وقتی پیروز می‌شوند با اتکا به دانش مربیگری خود پیروز شده‌اند و وقتی بازنده می‌شوند داور مقصر بوده است.
داور
روز داوری یک ویژگی دیگر هم دارد اینکه این روز فقط مختص داوران در فوتبال آسیاست. شاید کنفدراسیون فوتبال آسیا هم فهمیده که در قاره کهن زحمات داوران دیده نمی‌شود و به همین دلیل روزی را به نام روز داوری نامگذاری کرده است اما در فوتبال روز دنیا کمتر شاهد آن هستیم که داوران اینگونه زیر فشار انتقادها قرار بگیرند.
داور
شاید روزی برسد که قدر داوران‌مان را در فوتبال ایران و آسیا بیشتر بدانیم و آنها را کمتر مقصر ناکامی‌ها معرفی کنیم.
منبع:فارس
داور موسوی عبدالغنی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناصر صالح سه شنبه , ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶

سلام خدمت همه داوران عزیز ایران،انشاالله همیشه سلامت و موفق باشید،خداوند نگهدارتان باشد،

حميد نصيري سه شنبه , ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲

با سلام و احترام خدمت تمامی داوران عزیز و زحمتکش ، روزتان مبارک از خداوند متعال برایتان بهترینها را آرزومندم سبز باشید و شادمان
قطعا سخت ترین کار دنیا قضاوت است

علیرضافولادی سه شنبه , ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳

سال روز داورکه یادآور بهترین نام میباشد خدمت همه زحمتکشان،پیشکسوتان،داوران،مسئولین ،بچه های زحمتکش پایگاه خبری فوتسال وتمامی دوستانم تبریک عرض میکنم ودست تک تک عزیزانم رادرجای جای ایران اسلامی ازراه دور میبوسم سلامت وپیروز باشید

داور فوتسال سه شنبه , ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴

روز داور مبارک پس عکس سلطان چرا نیست؟ منظور پژمان رضائی میباشد

رضا سه شنبه , ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴

آقا واقعا بی انصافیه از مرتضی شکرانه ی عزیز یاد نمیکنید

منوچهر نظري سه شنبه , ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶

این روز را به همه داوران عزیز تبریک عرض نموده و از اینکه سایت وزین فوتسال یادی از ما کرده بسیار ممنون و سپاسگزاریم . در این وانفسا و هجمه های بسیار و بی معرفتی عده ای از اهالی فوتبال و فوتسال از این گفتار و یاداشت شما دوستان عزیز بسیار خرسند شدم ،چرا که به قول شما هر چه شنیدیم و دیدیم و خواندیم فحش و ناسزا و به این قشر مظلوم بود . جامعه داوری اینقدر بی ملاطفتی و بی معرفتی دیده که با هر اظهار لطف و طرفداری ،از خود بیخود میشویم .نهایت تشکر و امتنان از شما دوستان خبرنگار.

میراحمدی سه شنبه , ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۱

روز قضاوت ، روز عدالت ،روز داوران عزیز ، و روز جهانی صبور مردان عرصه ی توپ و مستطیل سبز بر ناظران وهمکاران محترم خجسته و فرخنده …..

4علیرضا سه شنبه , ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۹

این روز رو به تمام داوران زحمتکش فوتسال کشورمون و به خصوص داور خوب مون اقای سید پژمان رضایی تبریک میگم..خدا قوت از اینکه با این همه کمی و کاستی و سختی های موجود همچنان پرچم داوری ایران رو بالا نگه داشتید خسته نباشید میگم