کد خبر : 41962
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 شهریور 1394 - 20:12
دسته‌بندی نشده
-

محرومیت برای افشین کاظمی و سرپرست مقاومت

محرومیت برای افشین کاظمی و سرپرست مقاومت
آرای دیدار دو تیم مقاومت البرز و شهید منصوری قرچک از سوی کمیته انضباطی صادر شد.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ دیدار دو تیم مقاومت البرز و شهید منصوری قرچک روز ۳۰ مرداد ماه برگزار و از سوی محسن عبدلی، سرپرست تیم مقاومت البرز تخلفاتی مبنی بر اعتراض و اهانت به داوری رخ داد. وی به ۴ جلسه از همراهی تیم خود محروم و باید ۳ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
افشین کاظمی، بازیکن تیم شهید منصوری قرچک به دلیل اهانت به داور بازی به دو جلسه محرومیت و پرداخت ۵ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
همچنین تیم شهید منصوری قرچک به خاطر فحاشی تماشاگرانش علیه داور به ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بی طرف سه شنبه , ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۱

بابابیچاره عبدلی تاحالاسرپرست نونهالان نبوده از روی سادگی بوده تورابخدا ببخشینش

نام ... سه شنبه , ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۳

قرچکی ها رو باید مادام العمر محروم کنن.بخصوص سرپرستشون و اون فرد بی ادب بلندگو به دست.

قاجار اصفهانی چهارشنبه , ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۰:۳۵

اکبر تقوی بازم یه مصاحبه بکن بگو تقصیر گیتیاست که به لیدرتون کفش وهدیه دادند بازم یه سیاه بازی دیگه راه بنداز. ابوالفضل قاجار تو که مصاحبه میکنی میگی مگه تو اصفهان برا ما زیارت عاشورا میخونند حالا هم بگو مگه کرجیها برا ما دعا کمیل میخونند. شماها عیب از خودتونه

نام ... چهارشنبه , ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸

تقوی باید ۱۰ سال محروم شه