بابابیچاره عبدلی تاحالاسرپرست نونهالان نبوده از روی سادگی بوده تورابخدا ببخشینش
محرومیت برای افشین کاظمی و سرپرست مقاومت

آرای دیدار دو تیم مقاومت البرز و شهید منصوری قرچک از سوی کمیته انضباطی صادر شد.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ دیدار دو تیم مقاومت البرز و شهید منصوری قرچک روز ۳۰ مرداد ماه برگزار و از سوی محسن عبدلی، سرپرست تیم مقاومت البرز تخلفاتی مبنی بر اعتراض و اهانت به داوری رخ داد. وی به ۴ جلسه از همراهی تیم خود محروم و باید ۳ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
افشین کاظمی، بازیکن تیم شهید منصوری قرچک به دلیل اهانت به داور بازی به دو جلسه محرومیت و پرداخت ۵ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
همچنین تیم شهید منصوری قرچک به خاطر فحاشی تماشاگرانش علیه داور به ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
قرچکی ها رو باید مادام العمر محروم کنن.بخصوص سرپرستشون و اون فرد بی ادب بلندگو به دست.
اکبر تقوی بازم یه مصاحبه بکن بگو تقصیر گیتیاست که به لیدرتون کفش وهدیه دادند بازم یه سیاه بازی دیگه راه بنداز. ابوالفضل قاجار تو که مصاحبه میکنی میگی مگه تو اصفهان برا ما زیارت عاشورا میخونند حالا هم بگو مگه کرجیها برا ما دعا کمیل میخونند. شماها عیب از خودتونه
تقوی باید ۱۰ سال محروم شه
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴