کد خبر : 42129
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 شهریور 1394 - 10:38
دسته‌بندی نشده
-

تهدید به قتل بازیکن گیتی پسند/ گوینده سالن قرچک: گیتی پسند منفورترین باشگاه جهان است!

تهدید به قتل بازیکن گیتی پسند/ گوینده سالن قرچک: گیتی پسند منفورترین باشگاه جهان است!
گوینده ورزشگاه هفت تیر قرچک گفت: مریدی زاده به خاطر اهانتی که کرد باید مردم قرچک او را می کشتند و الان هم تا آخر کار ایستاده ایم.

اسماعیل مولوی گوینده سالن قرچک در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، در مورد اتفاقات آخر بازی منصوری و گیتی پسند اظهار داشت: مریدی زاده بازیکن گیتی پسند با بی احترامی به پرچم مقدس ما باعث خشم ما شد و مردم قرچک باید او را می کشتند و الان هم تا آخر کار ایستاده ایم.

گوینده سالن هفت تیر قرچک در ادامه صحبتهای خود باشگاه گیتی پسند را منفورترین باشگاه نزد مردم قرچک دانست و گفت: آنها با تبانی سال های قبل آتش نفرت و کینه را در دل مردمان قرچک راه انداختند.

وی افزود: اگر من جای مردم و مسولان اصفهان بودم دستور ساخت مجسمه اکبر تقوی را می دادم و آن را ابتدای شهر اصفهان نصب می کردم!چون ایشان همیشه به لیدرهای ما موقع بازی با گیتی پسند تاکید می کردند که فقط تیم خودمان را تشویق و جوانمردانه رفتار کنند.

مولوی همچنین درباره اتفاقات و حواشی بازی منصوری قرچک و گیتی پسند اصفهان اظهار داشت: بنده به مردم اصفهان هیچ توهینی نکردم و فرد مورد خطابم مهدی جاوید بوده است.

وی خاطر نشان کرد: هنگام ورود آقایان طاهری و جنتی به آن ها خوش آمد گفته و خود را مخلص تمامی مردم اصفهان می دانیم و وقایع رخ داده در این بازی و حرف هایم مختص مهدی جاوید بود. زیرا زمانی که ایشان در قرچک بازی می کرده به بنده می گفته که به اصفهانی هایی که لهجه دارن بگو…(این بخش به دلیل استفاده مصاحبه شونده از عبارات غیر اخلاقی حذف گردید). منظور من نیز این آقایی بوده که  به من می گفت مردمان اصفهان را مسخره کنم. به همین خاطر خطاب به جاوید گفتم، جای شما در سالن ما نیست و از او خواستم که سالن را ترک کند!

مولوی همچنین در مورد صحبت های محمود خوراکچی که وی را یک شومن خطاب کرده بود، عنوان کرد: سرمربی تیم گیتی پسند شب قبل از بازی من را برترین مجری ایران دانست. حرف های افرادی مانند خوراکچی که همه افراد ورزشی ایشان را می شناسند، باعث بزرگ شدن من می شود!

وی در مورد محرومیتی که از طرف مسولان قرچک برایش در نظرگرفته شده اظهار داشت: خودم چهار ماهه اعلام کردم که قادر به همراهی تیم نیستم و فقط بخاطر شخص اکبر تقوی و رضا داورزنی به سالن می آمدم.

وی در ادامه از تماس مسولان گیتی پسند برای به خدمت گرفتن او و کار کردن در سالن اصفهان گفت: به آن ها جواب منفی دادم چون اعتقاد داشتم که ما قرچکی ها جلوی تیم قم مردانه ظاهر شدیم تا شما قهرمان بشوید. آهای تیم گیتی پسند! منفورترین باشگاه جهان… من قهرمانی شما را پشت میکروفون تبریک گفتم چطور الان آدم بدی شدم؟!

اسماعیل مولوی در مورد بازی هایی که در زمین اصفهان برگزار میشود عنوان کرد: آنجا بدترین فحاشی ها به ما و قرچک می شود و حتی به دختر اکبر تقوی که پنج سال دارد رحم نمی شود.

وی در آخر با تاکید بر اینکه مخلص تمامی مردمان اصفهان است اذعان کرد: هیچگونه حرفی در مورد لهجه آنها نزدم و فقط و فقط با شخص مهدی جاوید کار داشتم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 24 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... پنجشنبه , ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴

فوتسال ما چه بدبخت شده یه میکروفن بدست دربارش نظر میده

نام ... پنجشنبه , ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵

اون میکرفن بدست بابت شهر قرچک و مردمانش پاى همه چى وایساده شیر ماردش حلالش

نام ... پنجشنبه , ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶

اون میکرفن بدست بابت شهر قرچک و مردمانش پاى همه چى وایساده شیر ماردش حلالش .بى غیرتا یى که از مجرى بد میگن اون بخاطر ناموس شما و شهرشما میجنگه مهدى جاوید گفته بود دوسال پیش مردم قرچک وحشین

ساوه پنجشنبه , ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸

براتون متاسفم که با امثال این جور انسانها مصاحبه میکنید.تو عددی نیستی که بخوای مریدی زاده را بکشی

نام ... پنجشنبه , ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸

با خواندن این متن؛ واقعآ برای اهالی ورزش و فوتسال متاسف شدم که چه آدمهای بی شخصیت وبی فرهنگی بعنوان لیدر از طرف یک تیم انتخاب میشوند ایشان باتبین این سخنان درواقع عذر بدتر از گناه آورده است ونشان میدهد که چه افکار پلید ی دارند که حتی حاضر به قتل هرکه که برخلاف امیال و منافع آنها فعالیت میکند ،میباشد.لذا چنین افرادی در هر کجای محیطهای ورزشی وبا پست ومقامی باشند باید از ورزش رانده شوند.

رضا پنجشنبه , ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳

فوتسال ما داره به کجا کشیده میشه که در رسمی ترین پایگاه خبری فوتسال گوینده سالن ۷تیر قرچک ورامین مصاحبه میکنه….

ساسان پنجشنبه , ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴

خدایی کاری ندارم ولی تو فوتسال ایران همچین کسایی باید باشن…مرسی فردوسی پوره فوتساله ایران

اصفهان پنجشنبه , ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹

تو که هیچ، بزرگتر تو هم عددی نیست درباره اصفهان و ورزش اصفهان مزه بندازه.تو یک بوقچی بیش نیسی.

حرف حق پنجشنبه , ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲

دلم به حال اولین تیم اسیا میسوزه که یک بوقچی تو سایت مصاحبه میکنه.چقدر بدبختیم.وای ی ی

نام ... پنجشنبه , ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹

مجرى اصلا کى به مریدى زاده کار داره و داشت که تهدید کنه خالى نبند مسول سایت

محسن پنجشنبه , ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳

مریدی زاده صد تا مثل شما رو حریفه…
کلا اهالی خوزستان و اندیمشک گردنشون کلفته..

نام ... پنجشنبه , ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳

دمش گرم از پرچمى که بنام شهیدهست داره حمایت میکنه

نام ... پنجشنبه , ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲

باید این سایت تعطیل کرد همش دنبال جنجال و حاشیه مسخره هست.متاسفم واسه ارشاد که بهتون مجوز میدن.اقایون بجای اینکارا یکم مطالب علمی و ویدیو اموزشی بزارین

برید بابا پنجشنبه , ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷

همین بلنگو به دست شرفش به شما خوزستانی ها میرزه

نام ... پنجشنبه , ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶

با مصاحبه کرئن با امسال اینا اقا سایتتونو جمع کنین بهتره!!!علنن داره تهدید به مرگ میکنه بعد شما منتشرش میکنین!! این قرچک کجاست مگه؟؟ اونجا ادمکشی ازاده؟؟ یا اینا پارتیشون خیلی کلفته؟؟ چه خبره؟؟!!!

نام ... پنجشنبه , ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹

حالا توپ بنداز تو زمین جاوید!!!!اره بابا تو اصلا اونجا نبودی!۱ اصلا میکروفن دیت جاوید بود باشه!!!!

فقط آذرخش پنجشنبه , ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲

هرچی هست تقصیر گیتی پسنده………

هوداردوآتیشه آلومینیوم هرمزگان پنجشنبه , ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰

بابا بی خیال اخبار لیگ برترفوتسال روبزارید ……….اتفاقی افتاده دیگه بزرگش نکنیم

نام ... پنجشنبه , ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲

آقا ایشان فقط مهدی جاوید را گفت چمن واقعا موقعی که جاوید تو منصوری بازی میکرد به اصفهانیا بدترین القاب رو میداد

مهرشاد پنجشنبه , ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۴

کم ازشترین ادما که تو اجتماع از لحاظ جایگاه اجتماعی لیدر ها هستند وخودشون را به کمترین بها درانظار عمومی میفروشن حال بلنگوچی هم به این فرهنگ اضافه شده اینه ورزش ؟ ایا شان مردم اینه که اینها هدایتشون کنن وهر کاری خواستند انجام بدن بعدش بگن به خاطر مردم بود بیچاره مردم که باید تاوان اراجیف این اقایون را بدن

مشتی قاسم جمعه , ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱:۴۹

بالاخره اهانت کرده به لهجه اصفهانی یامشهدی(جاوید)ونژادپرستی وفحاشی مسجل است و باعث درگیری وکتک کاری هم شده پس محرومیت حداقل۲سال بایداعمال شود

حامد جمعه , ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸

من ۳هفته قبل واسه بازی حفاری و قرچک رفتم سالن قرچک.قبل شروع بازی چنان فحاشی به گلر حفاری میکردن لیدرای قرچک که تعجب کردم گلر بیچاره هم مات شده بود و نگاهشون میکرد فقط.وسط بازی هم انواع توهین ها رو میکردن.کلا جو خیلی بدی بود و بازیکنا امنیت نداشتن.برنامه ۹۰ رو که دیدم خیلی عادی بود صحنه واسم چون مطمئن بود از اون افرادی که اونروز دیدم این کارا راحت برمیاد.به هر حال اگر مسئولان قرچک دامنه فعالیت این لیدرا رو محدود کنن این مشکلات و آبرو ریزی ها پیش نمیاد.ضمنا آقایی که به خوزستانیا توهین کردی بدون که خوزستانیا با مرام ترین مردم هستن.مرد واقعی هستن.مریدی زاده هم ۱ خوزستانیه

مصطفی سه شنبه , ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۹:۰۲

این مجری واقعا مجری توانمندیه الکی فردوسی پور فوتسال نشده حرفاش کاملا درسته و یه تنه ایستاده و من توی قرچک کاراشو دیدم خیلی توانمنده و واقعا بی ادعاست مرسی بابت اجرای عالیتون همینی که از تیمش دفاع میکنه نشون از اینه که مسئولیتشو درست انجام میده

رضا یکشنبه , ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴

هر کسی که بی احترامی میکنه قطعا اجرای اسماعیل مولوی رو ندیده . جوی که ایشون با مهارتش برای تیم حریف درست میکنه رو باید از بازیکنایه روبرو پرسید حتی بازیکنایه تراز اولی کشورمون هم تحت تاثیر اجراش قرار میگیرن . ایشون دفاع میکنه از کسی که به شهرش بی احتارمی کرده و مجری که با این پتانسیل همیشه پای تیمش وایساده و پیشنهادی رو قبول نکرده ستایش کنندس مرسی فردوسیپوره فوتسال