کد خبر : 42294
تاریخ انتشار : جمعه 13 شهریور 1394 - 13:54
دسته‌بندی نشده
-

با این هم مصدوم نمی دانم چکار کنم/ همیشه در مواجه با مشکلات تنها بودیم

با این هم مصدوم نمی دانم چکار کنم/ همیشه در مواجه با مشکلات تنها بودیم
سرمربی آذرخش بندرعباس گفت:با شش بازیکن مصدوم برابر شهید منصوری قرار خواهیم گرفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران٬سرمربى تیم فوتسال آذرخش سرخون بندرعباس  راجع به وضعیت این تیم گفت ؛ براى بازى با شهید منصورى قرچک شش بازیکن ما با مصدومیت هاى مختلفى دست و پنجه نرم میکنند.

وى افزود :عارف محمدى بعلت مصدومیت در این بازى نداریم ، سینا احمدیان پور ، سعید رضوانی و محمد خرم با مصدومیت از ناحیه کشاله ران ، محمد بنی اسدی و میلاد چراغی نیز بعلت سرماخوردگی به هر شکل ممکن به این بازى رسیدند.

عباس روزپیکر ٣۴ ساله گفت : شرایط تیم از هرلحاظ اینقدر بد شده که حتى باشگاه توان پرداخت پول فیزتراپى و مداوا براى بازیکنان ندارد و به ناچار کار رو ادامه میدهیم.

سرمربى تیم فوتسال آذرخش اظهار داشت : متاسفانه الان هشت هفته از مسابقات پشت سر گذاشته ایم اما هنوز خبرى از پرداخت مطالبات ۳۰% ابتداى فصل بازیکنان و کادرفنى نیست.

وى ادامه داد: بازیکنان تصمیم گرفتند که در این هفته اعتصاب کنند و سرتمرین حاضر نشوند اما به اصرار بنده و غیرتى که براى استانشان دارند براى این مسابقه حضور یافتند.

روزپیکر افزود : دست مدیر باشگاه و مسولین درد نکنه بابت قول ها و حمایت همه جانبه ، همیشه توی بدبختی تنها بودیم و به ناچار تا پایان این بازى صبر میکنیم .

سرمربى تیم آذرخش در پایان گفت : این همه مشکلات باعث نمیشود که ما دست از تلاش براى پیروزى برداریم اما مسئولان یا قول ندهند یا اگر هم قولى میدهند عملى کنند.مسابقه تیم هاى آذرخش سرخون بندرعباس و شهید منصورى قرچک در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال کشور ساعت ١٧ امروز در سالن فجر بندرعباس برگزار میشود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.