کد خبر : 42709
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 شهریور 1394 - 19:24
-

ابطحی: حاضر نیستم تحت هر شرایطی کار کنم/ از نجاریان توقع حمایت بیشتری داشتم/ می توانستم ۳ برابر ساری پول بگیرم

ابطحی: حاضر نیستم تحت هر شرایطی کار کنم/ از نجاریان توقع حمایت بیشتری داشتم/ می توانستم ۳ برابر ساری پول بگیرم
سرمربی شهروند ساری با ابراز نارضایتی از شرایط حاکم بر تیمش، از حضور در تمرینات امروز تیمش خودداری کرد و مصاحبه تندی علیه مسئولان باشگاه انجام داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کم پیش آمده که سیدمهدی ابطحی را اینگونه ناراحت ببینیم. سرمربی با سابقه شهروند ساری از اتفاقات اخیر به قدری ناراحت بود که در اولین جلسه تمرین تیمش پس از شکست مقابل مس سونگون شرکت نکرد. در مورد شرایط شهروند و ادامه همکاری ابطحی با این تیم و هم چنین دلایل ناراحتی این مربی با وی همکلام شدیم. در ادامه مصاحبه مفصل سید مهدی ابطحی با پایگاه خبری فوتسال  را بخوانید. مصاحبه ای که جرقه آن بعد از مصاحبه نجاریان(اینجا) زده شد و ابطحی از خبرنگار fut5al خواست تا برای شفاف سازی، این مصاحبه ترتیب داده شود.

حاضر نیستم تحت هر شرایط مربیگری کنم

هر فضایی که در ورزش کشور وجود دارد مربیان آن را بوجود می آورند. یک سری از مربیان برند هستند و در هر شرایطی کار نمی کنند. شما بدانید که من برای داشتن تیم حاضر نیستم دست به هر کاری بزنم. در هر شرایطی هم حاضر نیستم که تیم را هدایت کنم. من اگر بدانم به جایی که می روم، هر کسی حیطه وظایفش را می داند، حتما کار خواهم کرد. برخی از ما مربیان اعقاداتی داریم. بعنوان مثال اگر کسی ابطحی  یا خوراکچی یا رضا لک شده، مردم باعث آن شدند و ما نیز وظیفه داریم برای این مردم کاری انجام داده خدمت بکنیم. برخی اوقات حاضریم با مبلغی پایین تر قرارداد ببندیم ولی روی اصول کار کنیم اما این دلیل برآن نیست که به هر چیزی تن دهیم.

DSC_0171

می توانستم ۳ برابر ساری پول بگیرم

من اگر به ساری آمده ام، می توانستم ۳ برابر اینجا پول بگیرم. این مسئله را آقای نجاریان خوب می داند. من وقتی به ساری آمدم مواردی را پذیرفتم که در هیچ باشگاه دیگری نپذیرفتم و باید به این اصولی که من اجرا کردم احترام گذاشته شود. بنده به هر تیمی که رفتم، حداقل به همراه خود دو تدارکات بردم. در حال حاضر مربی ای وجود دارد که حتی تدارکات را از شهر خودش آورده ولی من بخاطر سیاست های باشگاه، تمام مسائلی که باشگاه خواسته را برای آنها انجام دادم اما این دلیل برآن نیست که من به این باشگاه احتیاج دارم. دلیل پذیرفتن شرایط باشگاه شهروند ساری، احترامی است که برای آقای نجاریان و مردم ساری قائلم. من اگر دنبال پول باشم در ساری مربیگری نمی کنم و به تیم دیگری می روم. پس باید به این مسائل احترام گذاشته شود. بعضی ها فکر می کنند که به من فقط در ساری تیم می دهند و تیم دیگری نیست اما پیشنهاداتی به بنده شده که ۳ برابر بیشتر از شهروند پول می دادند.

اگر حرفی به جایگاه من لطمه بزند، آنجا را ترک خواهم کرد

وقتی در سالن مسابقه، تعداد معدودی از تماشاگران چه خودجوش و چه اینکه کسی به آنها خط داده یاشد، مطلبی را علیه من عنوان می کنند یعنی اینکه مرا نمی خواهند. اگر ببینم باشگاه هم حرفی زده و چیزی را بیان نموده که آن حرف به جایگاه من لطمه می زند، آنجا را ترک می کنم. وقتی ما ها برویم متوجه می شوند که ما چه کاری انجام داده ایم. وقتی آدم ها نیستند ارزش پیدا می کنند اما وقتی هستند ارزشی ندارند. بنده راضی به کار کردن در هر شرایط نیستم. وقتی می بینم حرف هایی زده می شود که در ارتباط با من مثبت نیست و از طرفی عده ای معدود از هواداران مطلبی را عنوان می کنند که به جایگاه و برند من صدمه می زند، حتی اگر ۳ سال بدون تیم بمانم هیچگاه تیم داری نمی کنم.

DSC_0153

بیشتر از شرح وظایفم در ساری کار کرده ام

کسانی که با من کار کرده اند می دانند من بیشتر از شرح وظایفم در ساری کار کرده ام. اگر بنده اصرار بر پرداخت مطالبات بازیکنان دارم، مطمئن باشید بحث من چیز دیگریست و می خواهم بازیکنانم با روحیه در زمین مسابقه حاضر شویم. ببینید هر تیمی پتانسیلی دارد. الان فقط می خواهند بگویند که فقط یک نفر خوب نیست و این درست نیست. وقتی بردی حاصل می شود یرای کل تیم است و در هنگام شکست نیز کل تیم مقصر هستند.

به نتایج نگاه نکنید؛ تیم خوبی داریم

تیمی بسیار خوب هستیم. با کادرفنی هیچ مشکلی ندارم و از آنان راضی هستم. بازیکنان نیز بازیکنان خوبی هستند و مجموعه خوبی را داریم. نگاه به نتایج نکنید، بچه های ما فوتسال خوبی ارائه می کنند. نتایج امسال این را ثابت کرده که هیچ تیمی حاشیه امنیت ندارد مثلا میثاق تهران با تاسیسات دریایی ۴-۴ می کند ولی به مقاومت البرز ۴-۱ می بازد. تیم ها به هم نزدیک شده اند و علت آن هم تغییر استخوان بندی تیم هاست. همه تیم ها حُسن و معایبی دارند که آن ها را در یک شاخص قرار می دهد.

مهدی  ABTAHIابطحی

از نجاریان توقع حمایت بیشتری داشتم

وقتی من دائما اعلام می کنم که بخاطر نجاریان آمده ام و با مبلغ پایین تری نسبت به دیگر تیم ها در اینجا مشغول به کار شده ام، به هر حال باید از بنده حمایت شود. وقتی حرمت و ارزش قائل می شوم بنابراین باید همه چیز رعایت شود. بنده با توجه به اینکه آقای نجاریان را قبول دارم و به صحبت هایش پایبند است، به ساری آمده ام و ایشان هم قول دادند تا همه قسمت ها را مدیریت کنند زیرا با بعضی چیزها موافق نبودم ولی ایشان قول دادند به گونه ای مدیریت کنند که مشکلی پیش نیاید. در حال حاضر انتظار حمایت بیشتری از آقای نجاریان داشتم. بسیاری از آدم ها مرا دیده اند و از من خواستند که شهروند را ترک نکنم. البته این مسئله بستگی به این دارد که با آقای نجاریان به چه توافقی برسیم.

DSC_0159

دست نجاریان را برای اتخاذ هر تصمیمی باز گذاشته ام

من به آقای نجاریان عرض کردم شما مدیری هستید که به تمام مسائل آگاهید و شرایط را بهتر می دانید. شما در هر صورت آزادید اگر می خواهید کسی را بیاورید، بنده مشکلی ندارم. اگر من بروم یا ایشان بگویند که برو، در اینجا مسئله ای که هست مربوط به قرارداد می باشد.بنده بخشی از قرارداد سال گذشته ام را نگرفته ام و برای امسال هم ۳ ماه کار کرده ام. می توان محاسبه کرد و آن را پرداخت کنند یا پرداخت نکنند ولی من حلال و حرام سرم می شود و دنبال چیزی که حقم نیست، نخواهم بود. فکر نکنید که اگر شما کسی را بیاورید بنده کل حق و حقوقم را دریافت می کنم، من در این فضاها نیستم.

همه می دانند محمد کرد، مصدوم است

همه می دانند محمد کرد مصدوم است و دنبال رفع مصدومیت او هستیم. من نمی دانم دلیل این شعارها چه بوده است و دنبال چه چیزی بوده اند. در مجموع بخاطر این موضوع ناراحتم زیرا بنده مربی هستم که به اصول پایبندم. با اطلاعاتی که دیگران به من داده اند اگر ببینم از مجموعه خودمان موردی به سکو ها انتقال داده شده است، باید آن فرد شناسایی شود.البته هیچگاه اسمی از شخصی نبرده ام و تا یقین پیدا نکنم، اسم نمی برم. واقعا دلیل آن شعار را نمی دانم.

تجهیزات و امکانات زیادی نمی خواهم

باید برای پیاده کردن برنامه هایمان، آن تجهیزات و امکاناتی که می خواهم را برایم فراهم کنند. یک مقداری هم مسئولین شهر کمک کنند زیرا بازیکنان فوتسال و مخصوصا این منطقه احتیاجات مالی دارند و زندگی آنها مرتبط با فوتسال است و باید بتوانند بدون مشکل روحی و روانی بازی کنند. مشکل دیگری وجود ندارد و باید حل شود. بنده با آقای نجاریان صحبت کرده ام و ایشان هم گرفتاری های خاص خودشان را دارند ولی به هر حال چیزهایی که می خواهم چیز سختی نیست و آن امکانات را تهیه کنند. بعنوان مثال اگر صبح و بعدازظهر زمین تمرین می خواهم، در اختیارم قرار دهند. ما در این زمینه خیلی با مشکل مواجه هستیم.مثلا به من ساعتی را برای تمرین می دهند که در آن زمان اصلا نمی توان تمرین کرد.ساعت ۲-۱ بهدازظهر ساعت بدی است. ضمنا سالن های اینجا تجهیزات و امکانات لازم را ندارند و نمی توانیم راحت تمرین کنیم. بنده روی این مسئله تاکید کردم تمرینات بدنساری تیم مان که مصادف با ماه رمضان بود، ساعت ۱۱ شب و بعد از افطار برگزار شود تا بچه ها برای روزه گزفتن با مشکل مواجه نشوند، اما گفتند سالن های اینجا درگیر است و نمی توان کاری کرد. به هر حال لیگ برتر امکانات پیشرفته می خواهد. تیم میثاق تهران هم با مشکل ما مواجه است و برای همین بسیار پر نوسان ظاهر می شود. فرق تیم ها در مسائل مالی است زیرا برخی بیشتر و برخی کمتر هزینه کرده اند اما نباید در مسائل ساده اولیه با دیگر تیم ها تفاوت داشته باشیم.

DSC_0165

انتظارات از من بالاست

انتظاراتی که از مردم از ابطحی دارند می توانم انجام دهم به شرط آنکه حمایت شوم و امکانات در اختیارم قرار بگیرد. انتظارات از ما بالاست زیرا تیم ریشه دار و قدیمی است. سعید نجاریان با سابقه ای چندین ساله مدیرعامل آن است و ابطحی نیز مربی این تیم است پس انتظارات مردم به حق است.دلیل اصلی حضور من در ساری، مردم این شهر و سعید نجاریان بودند. بنده ۴ بازیکن می خواستم که هرکدام ۱۵۰ میلیون می خواستند ولی باشگاه توانایی پرداخت آن را نداشت و من پذیرفتم. با پیشنهاد آقای نجاریان و موافقت بنده بازیکنان خوب این شهر که در تیم های دیگر بودند به جمع ما اضافه شدند. به هر حال تا این بازیکنان با تیم هماهنگ شوند زمان می برد و باید همه با هم تلاش کنیم و این نیازمند همکاری است.

نقد کردن باید اصولی و منطقی باشد

همیشه باید صبر کرد تا تیم نمایشش را انجام دهد.الان وقت بررسی شرایط نیست. برای نقد مردن باید تا انتهای فصل صبر کرد. پس از پایان فصل همه می توانند نظر دهند. متاسفانه در ایران زمان نقد کردن را بلد نیستند. نقد کردن باید بر اساس عملکرد تیم، جذب مهره ها، نیمکت تیم ها، نوع بازی و ارنج تیم صورت گیرد. اما ما به گونه ای نقد می کنیم که همه چیز زیر سوال می رود. باید کارشناسی درست باشد تا شخص لطمه نبیند. در عدم نتیجه گیری فقط مربی مقصر نیست، بلکه کل تیم مسئول نتایج هستند و باید عملکرد همه بررسی شود.

DSC_0177

 

فوتسال همانند یک زنجیر است

ورزش حرفه ای و فوتسال یک زنجیر است که بوسیله حلقه ها به هم متصل اند. همه حلقه ها باید قوی باشند تا زنجیر پاره نشود. اگر یک حلقه ضعیف باشد، آن زنجیر پاره می شود. برای نتیجه گیری باید ۳ گروه اصلی قوی داشته باشی که شامل کادرفنی و سرپرستی، مدیریت و بازیکنان می باشد و اگر این ۳ گروه قوی باشند، حلقه پاره نمی شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 24 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۵

آقای ابطحی
تیم بره دسته ۱ اون موقع نقد کردن جواب میده ؟

ساوه یکشنبه , ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۳

اینا چوب خداست اقای ابطحی.تو هیچ تیمی موفق نخواهی شد.در حد لیگ برتر نیستی

amir Mahdian jaygahe tifosia یکشنبه , ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۶

Agha seyed khaheshan khudet yekam fk kon

amir jaygahe tifosia یکشنبه , ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۳

Aghaye abtahee shoma k migid ye meghdar havadare mahdod behtare begam hamona kole bazio tashvigh mikonan lotfan bi ehterami nakonid

هوادار ساروی یکشنبه , ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۲

سید جان هرکسی دوست داری برو
ما مخلصتم هستیم
دست از سر تیم ما بردار..
بخدا رعدی و نعمتی خیلی بهترن..

ناشناس دوشنبه , ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۷

متاسفم واسه شما که اسم خودتو گذاشتی هوادار،تو چی میدونی از وضعیت این تیم
خداییش با این شرایط این مرد خیلی تا حالا سختی های زیادی رو تحمل کرد

مجید-شهروند یکشنبه , ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۶

آقای ابطحی حرف شما تا جایی درسته یعنی هماهنگی بازیکنای جدید ولی درمورد اون عده ای هم که شعار دادن ابطحی یادت باشه محمدکرد باید باشه ببخشید بخشی از اون مشکل مربوط به شماست چرا به اقای نجاریان نمیگید که محمدکرد مصاحبه کنه و اعلام کنه که من مصدومم یعنی اینم کاری داره
درمورد حمایت هم مگه فصل قبل کم حمایتت کردیم تیم تا اخرین لحظه مدعی سقوط بود اونم با مربی گری شما کسی به شما حرفی زد الانم حمایتت می کنیم ولی حرف ما اینه که شما همیشه مشکلو میندازید گردن داور ما میخوایم شما یکبارم که شده بگید من مقصر بودم من نتونستم تو دقایقی ترکیب خوب بچینم اینم بگم شما اصلا رو نیمکت واکنشی ندارید یه دادی یه فشاری یه تشری خوب نیست این همه تماشاگر استرس داشته باشن و فریاد بکشن و حرص بخورن جنابعالی خونسرد کنار نیم کت بایستی اینا خود به خود به هوادارا این منظورو می رسونه که اصلا نتایج شهروند براتون مهم نیستو صرفا اومدین پولتونو بگیرینو برین
آقای ابطحی شما ناسلامتی حرفه ای هستین خیلی ممنون که با یک سوم مبلغ پیشنهادی دیگه تیم ها اومدین شهروند ولی اینم بگم اینجا با تیم های دیگه فرق داره اینجا هوادارا داره هوادارشم متعصبن این هوادارا چند ساله که دارن ضعف تیمشونو می بینن و بهشون فشار اومده ما شمارو آوردیم که تیمو از اون حالت دربیارین نه اینکه تیم مثل سابق نتیجه بگیره و مارو تهدید بکنین که یا بامن راه بیاین یا میرم
من خودم به شخصه موافقم که شما تا آخر فصل باشین چون میدونم بازیکنا هماهنگ نشدن ولی اگه بخواین با این حرفا شخصیت تیم مارو تخریب کنید همون بهتر که برید ما هم مثل جنابعالی اگه چندسال تیم تو لیگ برتر نداشته باشیم هیچ وقت اجازه نمیدیم شخصیت تیممون زیرسوال بره
موفق باشید

نام ... دوشنبه , ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱:۲۶

عقاب نداری یا آقا ابطحی بیا قرچک داداش

هوادار ساري یکشنبه , ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۴

اقای ابطحی لطفا یک بار مصاحبه خو را بخوانید، حتی کمی هم خودتان را مقصر نمی دانید ، بخدا کارتان شده فقط باخت و علت را به همه نسبت دادن به غیر خودتان، این تیم با این همه بازیکن که ما هوادار در این ده سال اخیر ندیدیم، ۵ هزار هوادار در هر مسابقه، اخرش هم باخت، اقای نجاریان خواهشافکری به حال ایشان کنید تا سقوط نکردیم

Rika sari دوشنبه , ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۰:۴۵

محمد کورد تمام مردم ساری میدونن داعم فیزیوتراپی هست بنابراین نیاز به مصاحبه نیست

شهروند ساری دوشنبه , ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۰:۴۷

اقای ابطحی در مورد شعار دادن تماشاگران کاری به خودجوش بودن یا نبودنش ندارم .ولی وقتی ۵۰۰۰تماشاگر توسالن میان و اخرش با گلویی گرفته برمیگردن خونشون انتظار دارن تیمشون ببره…خودتون بارها شادی تماشاگران بعد از گل زدن و درنهایت برد تیم شهروند رو دیدین.و حتی وقتی تیم عقبه میبینین که تماشاگراز جون مایه میذاره چون تعصب داره.پس به تماشاگر هم حق بدید …صبرش حدی داره.تماشاگر اگه شعار میده تیمشو دوس داره و بخاطر اینه که نمیخواد حداقل تو شهر خودش ببازه و برد میخواد..انصافا حق این هوادار و این تیم قهرمانیه…نمیدونم چرا مسعولین شهر توجه نمیکنن …
درمورد عملکرد فنی شما در همین بازی با مس ودر بازی با فردوسی نقدهایی وارده که البته بنده از نظری تماشاچی نظرمو میگم و کارشناس نیستم..خیلی خلاصه بگم در-۴-۳ دقیقه پایانی بازی با مس میشد تعویض های بهتری انجام داد…
شما میگویید اخر فصل درمورد عملکردم نظر بدهند.لیگ فوتسال کلا۲۶ هفته دارد ک ۸ تای ان گذشت وچیزی به نیم فصل نمانده…..اخر فصل اگه تیم سقوط کنه بنظرشما نیاز به نقد کردن داره؟یا تیم لحظات اخر و بازی اخر تو لیگ بمونه نیازی به نقد کردن نداره که….

اقای ابطحی برای شما و کارتون ارزش زیادی قاعلم….بقول خودتون ی سری مربیا از جمله شما برند هستین ام اینو هم بدونین که شهروند ساری و هواداراش برند هستن…تیم ما و هواداران ما با همهجای ایران فرق دارن…

حسن زاده دوشنبه , ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۰:۵۱

قبل از اینکه ابطحی بیاد در شش سال گزشته این تیم رو بررسی کنید

هوادار شهروند ساری دوشنبه , ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۲:۱۹

مجید-شهروند
شما موافقی که ابطحی تا آخر فصل بمونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
درست شنیدم؟؟؟
بیخیال آقا
مجید جان برو یه تیم بخر ابطحی رو ببر اونجا پیش خودت نگه داشته باش
واسه اینهمه هواردار تعیین تکلیف نکن
یه سال و نیم این آقا تو شهر ماست
تیم ما اصلا هیچ تغییری تو بازیش دیده نمیشه
یادمه تیم ما با رعدی اگر می باخت تو سید رسول (که خیلی کم می باختیم) هوادارا تیم رو تشویق میکردن چون زیبا بازی میکردیم. ابطحی آقا.سید.بزرگوار. ولی بدرد ما نمیخوره. یاعلی

مهدی دوشنبه , ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۷:۰۲

حق داری اقای ابطحی.اینجا همه چی باند بازی.بازیکنا با باند بازی میرن تو تیم.تقصیر خودتم هست چرا علی علی رصایی با بی مهری از تیم خط زدی.هرچی باشه تو این شرایط به تیم کمک میکرد.از اون مراد ناطری و سالار شهنازی و احمد دستیاران که خیلی بازیش بهتر بود.اما در نورد خود تیم.تیمی که سالن تمرینش دستشویی نداره و بازیکنای لیگ برتری …….وبخاطر نداشتن پول و خوابگاه یک بازیکن غیر بومی هم نداره دیگه چه انتظاری میشه داشت.این فصلم سقوط نکنیم شانس اوردیم چون بازی های ایندمون همه سخت.منصوری تاسیسات.فرش ارا.میثاق.یاسین پیشرو.

مجتبی دوشنبه , ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۹:۴۸

من واقعا موندم اقای ابطحی چرا اعتقادی ب ۵نفره کردن تیم نیس
تو همین بازی با مس تو چند دقیقه اخر ک یک گل عقب بودیم چرا اقای ابطحی تیمو ۵ نفره نکرد؟؟؟
درصورتی ک تیم شهروند تو بازی قبلیش تو مشهد بوسیله همین روش از تیم مشهد باخت.
یعنی بلد نیست یا جرئتشو نداره!!!!!!
یکی بهم جواب بده ممنون میشم
والله ستمه هر دفه از بهشهر پا میشیم میایم بازی تیم استانمونو ببینیم با خوشحالی برگردیم خونمون ولی همش باید با اعصاب خورد و ناراحتی برگردیم

نام ... دوشنبه , ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۹:۵۳

متوجه نمیشید شما !!!!
ساری کلا ۳-۴ تا مهره خوب داره . بقیه همه سوخته هستند . وگرنه کار سید درسته . بازیکنان ساری توی لیگ امید نمی توند نتیجه بگیرند چه برسه به لیگ بزرگسالان . برید دعا کنید که عظیمایی و لطفی و منتظر هستند اگه این ها نباشند که دیگه بای بای لیگ برتر.
چطور ۳-۴ سال پیش که سید نبود نمیگید توی ۲ تا لیگ به زور ۲۰ امتیاز گرفتید . ولی الان که خوب بازی میکنید و خوب امتیاز میگیرید دلتون می خواد

دوست فوتسال دوشنبه , ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲

هوادار شهروند ساری!!!!!
برو آمار رعدی رو ببین یا آمار آقای صالح یا آقای بسطامی ؟؟؟؟
همه از بزرگان فوتسال ایران هستند ولی قبول کن بهترین نتیجه رو سید گرفته
بازیکنان ساری به جز چند نفرکلا ۱۰۰ میلیون ارزش ندارند . سادت نره سید با هر تیمی اومده ساری با پیروزی رفته . فراموش نکن با فجر قائم اومد توی ساری ، گریه ساروی ها رو در آورد.ساری حدود ۵ سال بود که به کسی نباخته بود توی ساری ولی سید این کارو با چند تا جوان گمنام کرد.یادت رفته با قرچک اشک شما رو در آورد ؟؟؟
یادت رفته سالی که شمس سرمربی تیم ملی بود همه رو دعوت کرد تیم ملی ولی این سید بود که بیچاره کرد تیم ساری رو . داداش به فنی بودن سید شک نکن کاری به مسایل دیگه ندارم . خداییش از سال های قبل داره بهتر بازی میکنه ساری

نام ... دوشنبه , ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴

دوست فوتسال بهشهری
سالن ساری کوچیک هستش و به درد ۵ نفره نمیخوره بازیکنان ساری هم افکار دیگه ای دارند .

..... دوشنبه , ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷

این تیم تا وقتی محمدرضاکرد مصدومه ونتونه بازی کنه همینه,,,کارمحمودلطفی و عظیمایی وره انجام و… نیست,,,ی بازیکن تو ساری باشه اونم محمدرضا کرد

پوریا دوشنبه , ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۰

اول سلام وعرض ادب خدمت همه ی همشهریان
نمیخوام به کسی بی احترامی کنم
ولی خداییش بعضی ها واقعا چیزی سر در نمیارن از فوتسال و دارن نظر الکی میدن البته بعید میدونم این نظرات واسه هوادارای تیم باشه ولی خداییش یه نگاهی به وضعیت تیم.امکانات.بازیکنان هم داشته باشید مگه یه مربی در برابر این همه شرایط نامساعد و باند بازیهایی که تو این تیم وجود اره چیکار میتونه بکنه این مرد اگه با تموم این چیزا کنار اومد فقط و فقط بخاطر هواداری این تیم بوده وگرنه یه همچین آدمی نمیاد سابقه خودشو خراب کنه
منم از طرف خودم از شما میخوام که واقعا با سر دادن شعار هایی که واقعا در شخصیت ساروی ها نیست و نوشتن نظر هایی که در حد این مردم نیست یک استان و زیر سوال نبرید.خدارو خوش نمیاد این طرز صحبت کردن با همچین ادمی

علی سلطان دوشنبه , ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۸

قرچک با اون همه مهره میبازه اونم به بنذر عباس
شما که کلا ۴تا بازیکن ذارین
ابظحی قم رو داشت ذوم کرد قرچک رو ذاشت ذوم کرد اهواز رو داشت سوم کرد
بازیکن بده دستش منظورم بازیکن شعور ذاره ببین چه میکنه

نام ... دوشنبه , ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۸

قرچک با اون همه مهره میبازه اونم به بنذر عباس
شما که کلا ۴تا بازیکن ذارین
ابظحی قم رو داشت ذوم کرد قرچک رو ذاشت ذوم کرد اهواز رو داشت سوم کرد
بازیکن بده دستش منظورم بازیکن شعور ذاره ببین چه میکنه

ساری چهارشنبه , ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۴

جون مادرت برو سه برابر بگیر!تو ادمی هستی از پول بگذری؟؟؟؟؟؟؟انگار این دوسالی واس تیم چکارا که نکردی!کدوم مدعی رو تو شهر ساری متوقف کردی؟با آذرخش بندرعباس که مساوی کردی کاشی نیلو رو هم که بزور ۲-۱ بردی که ۱۰ گل نزدن رو کم تجربگی بازیکناش

نام ... چهارشنبه , ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳

من واسم یچیزی سوال شده ؟؟؟؟؟؟
یعنی شما دارین میگین همچی بخاطر اقای ابطحی جواب نمیده؟
خداییش تو به این بازیکنا داری مینازی؟