خوراکچى هنر کرده تو اصفهان قم رو برده، معمولا هر وقت یک تیم میهمان ، میزبان رو میبره اون کار بزرگى کرده نه اذرخش و خوراکچى که تو شهرشون بردن، معلوم سایت اصلا مغرضانه انتخاب نمیکنه
بهترین های هفته هشتم لیگ برتر مشخص شدند

پایگاه خبری فوتسال ایران همچون هفته های گذشته بهترین های لیگ برتر را انتخاب می کند.بر این اساس و بانظر کارشناسان بهترین هیا هفته هشتم به شرح زیر معرفی می شوند: تیم برتر هفته: آذرخش بندرعباس مربی برتر هفته: محمود خوراکچی(گیتی پسند) داور برتر هفته:علیرضا رمضانی(گیتی پسند- یاسین پیشرو) میزبان برتر هفته:تبریز و تیم دبیری
پایگاه خبری فوتسال ایران همچون هفته های گذشته بهترین های لیگ برتر را انتخاب می کند.بر این اساس و بانظر کارشناسان بهترین هیا هفته هشتم به شرح زیر معرفی می شوند:
تیم برتر هفته: آذرخش بندرعباس
مربی برتر هفته: محمود خوراکچی(گیتی پسند)
داور برتر هفته:علیرضا رمضانی(گیتی پسند- یاسین پیشرو)
میزبان برتر هفته:تبریز و تیم دبیری
تیم منتخب هفته: مرتضی فراهانی(مقاومت) مجتبی مریدی زاده(گیتی پسند) میثم خیام(فردوسی) شهرام شریف زاده (فرش آرا) بهزاد میری زاده (آذرخش)
با تقدیر از بازی خوب عارف شبانه گرد (آذرخش بندرعباس) علی عابدین (گیتی پسند) میثم برمشوری(حفاری) فرهاد فخیم(دبیری) و حسین طیبی(مس)
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
واقعا تو این لیست جای هیچکس ایرانم خالیه واقعا که سلطان بهترین ایران هستی انشااله قهرمانی گیتی پسند
بدترین داور هفته هم مشخص کنید
زیادی مراعات می کنین
ماشالا مهرداد قنبرزاده بازیکن مقاومت که واقعا داره عالی کار میکنه.به امید موفقیت بیشتر ودعوت شدن به تیم ملی
آقا شرمنده کردین اسم شمسایی رو نزدین
چ عجب!!!
احتمالا سرتون گرم حاشیه سازی واسه تیم ملی بوده حواستون نبوده از دستتون در رفته
اقای خوراکچی با اون تعویض هایی که میکنه میتون هر تیمی رو در بهترین شرایط بازنده کنه.پس نتیجه میگیریم باید مربی برتر بشن.واقعاً چه انتخاب کارشناسانه ای؟
آقایون ،مسولین تیم ملی،آقای شهرام شریف زاده چندساله بین بهترین گلزنهاست چرا به تیم ملی دعوت نمیکنید،تا کی میخواهید باند بازی کنید،من نه همشهریشم نه آشنا فقط فوتسال رو دنبال میکنم،امسال شهرام خیلیها دیگه هستن حقشون ضایع شده،بس کنید این رفیق بازیهارو
ای کاش برای انتخاب بهترین داور از کمیته داوران هم استعلام میشد
اصفهانیان که تاحالاسالنو ازنزدیک ندیده غفاری که رو منفعت کارمیکنه مهرپیماهم که داورهای چمن هم قبولش ندارند دیگه کیو بگم!!!!از پایگاه خبری بی طرفتر نداریم
تو گیتی پسند فقط سپهر، علی عابدین، احمد اسماعیل پور همین.
دم بچه های آذرخش بندرعباس گرم ۳ تازدیم ۱۰هم نزدیم به منصوری قرچک بازیکنان شان فقط بلد بودن به داور اعتراض کنند آقافوتسالتوبازی کن چیکارداوری داری…….همون دقیقه یک توبندرعباس کم آوردند ….آذرخش به توپ بسته بود منصوری رو فقط توپ ها گل نمی شد باید۱۰برصفرمی بردیم تا بعضی بگن آذرخش هرمزگان تیم خوبی بود من که سالن بودم اجازه یک حمله به منصوری ندادند متاسفم برای صداسیما که بازی روپخش مستقیم نکردند……..دم بچه آذرخش گرم ایشالله همین روندروادامه می دیدیم میایم بالا جدول یک سه امتیازدیگه بگیریم تا۵.۶جدول میایم بالا…..بلندبگوایشالله
درودبرشما های آذرخش هرمزگان تیم صددرصد بومی هرمزگان روعشقه ………..فوتسال یک برنامه مثل نودنیازداره
آذرخش بندرعباس عالی بود حق ش بود بهترین تیم هفته لقب بگیره درودبرسایت خبرگذاری فوتسال …………..متاسفم برابعضی ها چقدرحسود هستند ………..ایشالله تیم آذرخش بندرعباس بالابالاببینیم ……….. بهترین تیم هفته آذرخش بهترین بازیکن هفته ازآذرخش هرمزگان بیشترین هودارآذرخش هرمزگان دیگه چی می خوای ………بهتون قول می دم هیچ تیمی دیگه توبندرعباس نمی تونه حتئ یک امتیازهم بگیره ازآذرخش تو بندر……خداروشکر تیم آذرخش از هفته چهارم تیم عالی شد روند خوبی داشت الان تیم آذرخش خداروشکرصددرصدآماده هستند وتیم باانگیزه ایی هستند…………اول فصل متاسفانه آذرخش استرس بالایی داشتندخداروشکرالان آماده آماده شدند……….درپایان فصل همین آذرخش هرمزگان رو بالای جدول می بینید
بدررررخش آذرخخخش
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 14 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۴