کد خبر : 42672
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 شهریور 1394 - 9:59
-

شیوه خوبی برای اتلاف وقت آماده‌سازی تیم‌ملی در پیش گرفته‌اند!/ خط دفاعی ما مشکل دارد

شیوه خوبی برای اتلاف وقت آماده‌سازی تیم‌ملی در پیش گرفته‌اند!/ خط دفاعی ما مشکل دارد

مالک باشگاه دبیری تبریز در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: زمان طلایی آماده‌سازی تیم‌ملی برای حضور مقتدرانه در جام ملتهای آسیا به سرعت در حال سپری شدن است و جای تعجب دارد که مسئولان فوتسال هنوز به اجماع نرسیده‌اند. وی افزود: پیش‌تر از این‌ها آقای افتخاری اعلام کرد

مالک باشگاه دبیری تبریز در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: زمان طلایی آماده‌سازی تیم‌ملی برای حضور مقتدرانه در جام ملتهای آسیا به سرعت در حال سپری شدن است و جای تعجب دارد که مسئولان فوتسال هنوز به اجماع نرسیده‌اند.

وی افزود: پیش‌تر از این‌ها آقای افتخاری اعلام کرد اگر گزینه‌اش در جام باشگاه‌ها موفق شود، به طور قطع سرمربی تیم‌ملی می‌شود که ناگهان خسوس دوباره پیدا شد اما رفت، دوباره گفتند خسوس قطعا نمی‌آید و باز اسامی جدید مطرح شد اما دوباره خسوس پیدا شد و هنوز هم مشخص نیست بازی با اسامی داخلی و خارجی چه زمانی به پایان خواهد رسید.

افشین دبیری با اشاره به اینکه فوتسال ایران حسرت سال‌های گذشته خود را می‌خورد، تاکید کرد: یک زمان تیم‌ملی در دوران درودگر در اختیار یک سرمربی بود و تکلیفش معلوم بود و یک زمان هم در دوران ریاست ترابیان در دست یک سرمربی و نتیجه‌اش هم مشخص بود اما الان اختلافات درونی وجود دارد و فوتسال در بلاتکلیفی غوطه می‌خورد؛ گاهی دل آدم برای نظم و ثبات آن روزها تنگ می‌شود.

مالک دبیری تبریز در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به تساوی خانگی تیمش برابر فرش‌آرا نیز گفت: در این بازی بر روی اشتباهات فردی گل خوردیم و در روزی که می توانستیم به سادگی برنده بازی باشیم با اشکالاتی که خط دفاع تیم دارد بازی را مساوی کردیم.

وی افزود: تیم ما بسیار سخت گل می‌زند و قدر آن را نمی‌داند ولی در عوض به سادگی گل می‌خورد و حسرت گلهایش باقی می ماند. هر چه بود سه امتیاز شیرین با همین اتفاق از کف ما پرید.

افشین دبیری با اعلام رضایت از سرمربی تیمش خاطرنشان کرد: مطمئنا با آن چیزی که ما نظارت داریم، اصغری مقدم تمام تلاش خودش را به کار گرفته و تمرینات منظمی دارد و نسبت به تمرینات و بازیکنان بسیار جدی است اما نتایج هنوز در خور شان تیم نبوده است.

وی ادامه داد: درست است که در یک تعداد از بازی‌ها بدشانس هم بوده‌ایم اما باید بازیکنان ما به خودشان بیایند تا بیش از این اندازه امتیاز از دست ندهیم. شرمنده هواداران هستیم که با وجود باخت باز هم سالن ما را پر کرده اند و باید این اعتمادشان را پاسخ دهیم.

دبیری درباره آخرین وضعیت بهروز جعفری نیز گفت: یکی از مهمترین بدشانسی‌های ما در این فصل از دست دادن بهروز جعفری بود. یک زمان برای ما مهم بود که او اولین لژیونر ایرانی اسپانیا باشد ولی الان مهم سلامتی ایشان است. پزشک تیم می‌گوید جعفری در حالت خوشبینانه در نیم‌فصل دوم با ما خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس یکشنبه , ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱

خط دفاع!!!!!!!

نام ... یکشنبه , ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰

اگه مربی تبریزی بود الان اخراج شده بود

نام ... یکشنبه , ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱

چطور شما وقتی علی ابراهیمی تو تبریز به تیم تبریزی گل میزنه جایزه میدین
ولی
به شهرام شریف زاده که عالی بود و بچه تبریز هست
جایزه ندادین ؟

نام ... یکشنبه , ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰

آقای دبیری ،شما خودت بشینی تعویض کنی بازیکناتو خیلی بهتر نتیجه میگیری،این مجید زارعیو کی اورد دبیری؟ زمانی که اصغری تو زمین بود ،زارعی دوتا تعویض اشتباه کرد ودوتا گل خوردین،انگار به داداشای صفری قول داده بود بازیش میده احمد صفریو،

نام ... یکشنبه , ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱

خریداتونم مهشر بودن،سپه دقیقاً مثل فاکائو بازی میکنه،صفری هم که به سبک علیرضا وفایی بازی میکنه،

مهران یکشنبه , ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹

تو برو برای تیم خودت کارشناسی کن که داره با اون مربی درجه ۳ میره لیگ دو !!! لازم نیست برای تیم ملی نظر بدی تو با همه دعواداری بابا با داوران – مربیان – مدیران فوتسال و……

هنروری یکشنبه , ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷

من جای تو بودم تو لیگ بوکس سرمایه گذاری میکردم

تبریزی یکشنبه , ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۲

سلام . آقای دبیری سرمربی محترم.تیمتون شورت ورزشی به تنش تنگ میشه اون وقت شما انتظار دارید تیم گل نخوره وقتی انگیزه ای بین نفرات وجود نداره چون فرهاد فخیم مثل فوتبال فیکس و جواد تعویض نمیشه همیشه میپرسن که بیاد واسه تعویض میگه فعلا خوبم گلر هم بالاجبار تو دروازه است می‌مونه ۲ نفر الان ۸ نفر بایستی بجنگند واسه اون ۲ جای خالی به نظرتان در مو د جواد.آقا خودتان اتلاف وقت نمیکنید اگه مربی تبریزی بود با این نفرات این نتایج و کسب میکرد مثل آب خوردن عوضش کرده بودید شما که از جیب خودتان خرج میکنید شما چرا می‌ترسید در ضمن خیلی راحت.میتوانید با رضایتنامه گرفتن.محمد وزیر زاده به عمق بحرانی که تیمتون دچار آن شده را متوجه بشیدب آروزی موفقیت تیم دبیری در ادامه مسابقاتو بها دادن به جوانان باظرفیت استان