کد خبر : 42695
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 شهریور 1394 - 13:12
-

فخیم : مشکلی در خصوص امکانات و دستمزدها نداریم/تمام بازیکنان مقابل این نتایج مسئولند

فخیم : مشکلی در خصوص امکانات و دستمزدها نداریم/تمام بازیکنان مقابل این نتایج مسئولند
فرهاد فخیم گفت:تمام بازیکنان در قابل نتایج دبیری مسئولند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرهاد فخیم درباره دیدار تساوی تیمش برابر فرش آرا مشهد در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: در ابتدا بازی را بد شروع کردیم و جدی کار نکردیم اما توانستیم دوباره به بازی برگردیم و ۲ گل بزنیم.
وی افزود: دوباره یک گل دیگر خوردیم و نیمه اول عقب افتادیم اما در نیمه دوم با صحبت‌هایی که مربیان تیم با بچه‌ها کردند باقدرت بازی را شروع کردیم و در دقایق آخر ۵ بر ۴ جلو افتادیم ولی بازهم با اشتباه فردی گل خوردیم و مساوی کردیم.
بازیکن تیم فوتسال دبیری تأکید کرد: بازی زیبا و تماشاگرپسندی انجام دادیم ولی متأسفانه نتوانستیم ۳ امتیاز را بگیریم بااین‌حال همه تلاشمان را می‌کنیم در هفته‌های بعدی این نتیجه را جبران کنیم.
فخیم درباره صحبت‌های سرمربی تیمش که گفته بود «تمام بازیکنان مقابل این نتیجه مسئولند»، تصریح کرد: بله همین‌طور است و بعضی از بازیکنان که نمی‌شود گفت کم‌کاری می‌کنند، اما کمی بی تمرکز هستند و مسئولیت قبول نمی‌کنند و باشگاه و کادر فنی دراین‌باره با آن‌ها صحبت کرده است.
وی خاطرنشان کرد: همگی هم‌قسم شده‌ایم تا انشاءالله از بازی بعد بازی‌های بهتری انجام دهیم و مطمئناً هواداران تیم متفاوتی خواهند دید.
بازیکن دبیری با اشاره به بخش دیگری از سخنان اصغری مقدم مبنی بر اینکه تغذیه و خواب بازیکنان تیمش مناسب نیست، گفت: احتمالاً آقای اصغری مقدم بعد از بازی کمی ناراحت بودند و برای همین چنین صحبتی کرده‌اند چراکه باشگاه امکانات خوبی در اختیار تیم قرار داده و دستمزدها را سر موقع پرداخت کرده است و به‌طورکلی مشکلی از این بابت وجود ندارد.
فخیم تأکید کرد: تنها مشکلی که وجود داشت این بود که در بازی بازیکنان به خودشان نیامدند و انگار باور نداشتند که در لیگ برتر بازی می‌کنند.
وی در پاسخ به اینکه دیدار بعدی دبیری با کاشی نیلو را چطور ارزیابی می‌کنید، اظهار داشت: کاشی نیلو هم تیم بدی نیست و بازیکنان جوانی در اختیار دارد که مقداری کم‌تجربه هستند. البته این موضوع طبیعی است و آن‌ها سال اول حضورشان در لیگ برتر است پس کمی با استرس بازی می‌کنند بااین‌حال ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم با این پیروزی دوباره به شرایط خوب خود برگردیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

داداش یکشنبه , ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۷

تو و اون اصغرى مقدم با باند بازى پدر تیم دبیرى در آوردید مشکل تیم خواب و استراحت بازیکنا نیست مشکل تیم مربى تیم هست که اینکاره نیست اگر این تیم مربی هم نداشت الان با تیم ته جدولى تو خونه مساوى نمیکرد!!اصغرى مقدم باید بره تیم روحیه بگیره!!

نام ... دوشنبه , ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۰:۲۶

باز این مصاحبه کرد،وقتی از یکی گوشی میگیری اسمشو رد میکنی ،با یکی باند تشکیل میدی واسه روز مبادا که مربیو عوض کنی،یکیو میاری که قلیونتو چاق کنه،تو زمین سر اینو اون داد میکشی،انتظار داری تیم نتیجه بگیره،والا آقای دبیریم اگه ۴٠ دقیقه بازی میکرد الان با ٢٠ گل آقای گل بود

نام ... دوشنبه , ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۰:۲۹

داداش مشکل از تو بزرگتر ؟