کد خبر : 42758
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 شهریور 1394 - 8:38
دسته‌بندی نشده
-

تعطیلی ۱۸روزه ما را به اوج بازگرداند/ مقابل مدعی قهرمانی، قهرمانانه بازی می‌کنیم

تعطیلی ۱۸روزه ما را به اوج بازگرداند/ مقابل مدعی قهرمانی، قهرمانانه بازی می‌کنیم
سرمربی تیم فوتسال اقتدارنوین فردوسی مشهد گفت: بدنسازی و جبران عقب‌افتادگی در تعطیلی 18روزه لیگ، تیم ما را به شرایط مطلوب بازگرداند.

مصطفی نعمتی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: تیم ما روز به روز شرایط بهتری به خود می گیرد و این مهم بدست نیامده است مگر با همدلی، وفاق و دوستی که امسال با وجود مشکلات اقتصادی مجموعه ما، در بین بازیکنان نه تنها کمتر نشده بلکه بیشتر شده و همه با جان و دل برای تیم خود بازی می‌کنند. ما هم تلاش می‌کنیم شرایطمان را بهتر کنیم.

وی افزود: توان بالای تیم و روحیه بازیکنان توقع هواداران را هم به مراتب بالاتر از سال قبل آورده به طوری که چون همگی دیده‌ایم که توان حضور در بالای جدول را داریم، دیگر به پایین جدول فکر هم نمی‌کنیم که این موضوع را بایست با وجود آسیب‌هایی که دارد و باید مدیریت شود، به فال نیک گرفت. ما بازی با کاشی نیلو را بردیم اما راضی نبودیم چراکه آنچه باید و شاید را نتوانستیم نمایش دهیم.

سرمربی اقتدارنوین فردوسی مشهد تاکید کرد: امتیازات مفتی را از دست داده ایم که با توان کنونی تیم می توانیم در سایر بازی های باقیمانده جبران کنیم. بچه‌های ما در همین بازی قبل هم خوب بازی کردند و زحمت کشیدند ولی ما توقعمان بیشتر از این است و در بازی‌های بعد باید بهتر از این باشیم و ثابت کنیم که تیم فردوسی چه نتایجی می‌تواند بگیرد.

نعمتی در خاتمه با اشاره به بازی سنگین تیمش برابر مس سنگون نیز خاطرنشان کرد: هدف ما در آن بازی هم این است که ابتدا یک بازی خوب به نمایش بگذاریم و مقابل این تیم مدعی قهرمانی، قهرمانانه و تماشاگرپسند بازی کنیم. تمام سعی و تلاش خود را می‌کنیم و انشاالله هر تیمی لایق بود سه امتیاز را بگیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۹:۴۷

خداروشکر بچهای تیمت خوبن