کد خبر : 42790
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 شهریور 1394 - 13:16
-

قرچک، آخرین ایستگاه ابطحی؟

قرچک، آخرین ایستگاه ابطحی؟
شنیده ها حاکی از آن است درصورت شکست شهروند مقابل منصوری، همکاری ساروی ها با ابطحی خاتمه میابد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، از ساری خبر می رسد دیدار این هفته شهروند مقابل شهیدمنصوری قرچک آخرین فرصت سیدمهدی ابطحی برای کسب نتیجه است و در صورت شکست در این دیدار خارج از خانه، جدایی ابطحی از شهروند را باید قطعی دانست. شهروند ساری در فصل جدید برخلاف سالیان گذشته تمریناتش را زود آغاز کرد و با اینکه اسکلت فصل گذشته این تیم حفظ و ۳ مهره لیگ برتری نیز جذب این تیم شده اند، اما نتایج خوبی را کسب نکرده و موجب ناراحتی طرفداران و هم چنین نارضایتی مسئولان این تیم شده است. تیم شهروند از ۸ دیدار گذشته خود فقط ۸ امتیاز کسب نموده و در رده دوازدهم جدول رده بندی قرار گرفته است.

از رضا لک بعنوان یکی از گزینه های سرمربیگری شهروند نام برده می شود. لک پیش از آغاز فصل نیز مذاکراتی با ساروی ها داشت اما به توافق نهایی نرسید. البته توافق لک با شهروند منوط به جلب رضایت این مربی از مسئولین میثاق می باشد. گفته می شود لک چند روزی است در تمرینات میثاق شرکت نمی کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

یاسر دوشنبه , ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷

ابطحی بری دیگ برنگردی…..

نام ... سه شنبه , ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳

ابطحی لیاقتش سرمربیگری تیم ملیه بیاد قرچک ازش حمایت میشه اما هر مربی کهبخواد بیاد قرچک کار کنه باید تکلیف اون باندگو چیو که برای همه از جمله مربیا وبازیکنا حاشیه ودخالت ودر امور اداری باشگاه دخالت میکنه را از سالن بندازه بیرون تا بتونه موفق باشه کاری که داورزنی موفق به انجامش نشده وتیمش داره امتیاز میده