کد خبر : 42954
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 شهریور 1394 - 10:34
دسته‌بندی نشده
-

افضل:بطری آبی از سوی نیمکت مس به درون زمین پرت نشد/به وقت کشی دروازه بان شهروند اعتراض نکردیم

افضل:بطری آبی از سوی نیمکت مس به درون زمین پرت نشد/به وقت کشی دروازه بان شهروند اعتراض نکردیم
علی رضا افضل با اشاره به ادعای مدیرعامل تیم شهروند ساری مبنی بر ریختن آب به درون زمین از سوی نیمکت تیم مس سونگون خاطرنشان کرد: زمانی که آبی از سوی یک شخص نوشیده می شود ممکن است ذره ای از آن به زمین نیز ریخته شود .

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم مس سونگون در مورد حواشی ایجاد شده در این دیدار و اعتراض ۲ تیم به داوری گفت:شهروندی‌ها به پنالتی اولی که داور برایشان گرفت اعتراض داشتند و معتقد بودند که داور باید باید بازیکن تیم ما را به خاطر این خطا از زمین مسابقه اخراج می‌کرد.
وی تصریح کرد:اعتراض تیم ما به داوری نیز به خاطر خطاهای متعددی بود که به نفع تیم حریف گرفته می‌شد و ما معتقد بودیم داور می توانست این برخوردها را خطا تشخیص ندهد.
علی رضا افضل با اشاره به ادعای مدیرعامل تیم شهروند ساری مبنی بر ریختن آب به درون زمین از سوی نیمکت تیم مس سونگون خاطرنشان کرد: زمانی که آبی از سوی یک شخص نوشیده می شود ممکن است ذره ای از آن به زمین نیز ریخته شود که در این دیدار نیز زمانی که یکی از نیمکت نشینان ما در کنار زمین آب می نوشید چند قطره از آن به درون زمین نیز ریخته شد.
وی تاکید کرد:به خاطر اینکه نیمکت سالن شهر ساری به زمین بازی نزدیک است داور در این صحنه مجبور به متوقف کردن بازی و خشک کردن آن قسمت از زمین شد تا خللی در روند برگزاری مسابقه ایجاد نشود.ما هیچ وقت اقدام به چنین کاری نکرده و نخواهیم کرد.
سرمربی تیم مس سونگون گفت: در نیمه اول و زمانی که شهروند از ما پیش بود دروازه بان این تیم چندین بار اقدام به وقت کشی کرد که ما اعتراضی به این موضوع نشان ندادیم اما نمی دانم سعید نجاریان که برای فوتسال مازندران نیز زحمات زیادی را می‌کشد و من به احترام قائلم به چه دلیلی به این موضوع حساسیت نشان می‌دهد.
افضل در مورد دیدار هفته آینده تیمش مقابل فردوسی مشهد گفت: فردوسی بازیکنان بسیار خوبی را در اختیار دارد که این بازیکنان چندین سال است که در کنار یکدیگر بازی کرده و شناخت خوبی از هم دیگر پیدا کرده اند اما ما نیز برای کسب ۳ امتیاز این دیدار برنامه ریزی کرده و امیدوار هستیم که بتوانیم به این مهم دست یابیم.
وی تصریح کرد:۶نفر از بازیکنانی که در تیم فردوسی حضور دارند در سال های گذشته شاگرد خود من نیز بودند و من شناخت نسبتا خوبی را از تک تک این بازیکنان دارم.
سرمربی تیم مس سونگون خاطرنشان کرد: باید فیلم بازی‌های گذشته آنان را نیز نگاه کرده و نقاط ضعف و قوتشان را شناسایی کنیم تا روز جمعه بتوانیم با ارائه یک بازی خوب ۳ امتیاز این دیدار را نیز مال خود کنیم.
منبع :تسنیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹

نیمکت نشین داشت آب میخورد قطرات آب به صورت خودجوش خودشون دست و پا در آوردن رفتن تو زمین ؟

.. چهارشنبه , ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶

یه نگاه به اب خوردن بازیکنان تو زمین بندازی میفهمی ک ریختن مقداری اب به زمین کاملا اتفاقیه حتی افرادعادیم موقع اب خوردن بابطری ممکنه مقداریو به زمین بریزند..چراجومیدید بهتره بریددرست بازی کردنویادبگیریدحاشیه هیچکسوبه هیچ جانرسونده جز ضرردیدن خوده حاشیه ساز..بععععله

مجتبی چهارشنبه , ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۳

دوست عزیز شما ظاهرا اون بازی داخل سالن نبودید
سر اون صحنه بازی حدود ۱۰ دقیقه متوقف شده بود.فکر نکنم بابت چند قطره آب اینقدر بازیو متوقف میکردن.!!!!!!
اونم تو شرایطی بود ک تیم شهروند داشت فشار زیادیو ب تیم مس میاورد