کد خبر : 42992
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 شهریور 1394 - 13:30
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تیم های واجد شرایط حضور در جام باشگاه ها/۱۱ فروردین ۹۵؛زمان معرفی نماینده ایران بسته هستند
-

تیم های واجد شرایط حضور در جام باشگاه ها/۱۱ فروردین ۹۵؛زمان معرفی نماینده ایران

تیم های واجد شرایط حضور در جام باشگاه ها/۱۱ فروردین ۹۵؛زمان معرفی نماینده ایران

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا ۱۲ فدراسیون عضو AFC شامل استرالیا، چین، ایران، عراق، ژاپن، کویت، لبنان، قطر، تایلند، امارات، ازبکستان و ویتنام واجد شرایط حضور در هفتمین دوره از مسابقات قهرمانی باشگاه های فوتسال آسیا می باشند. بر این اساس کلیه دعوت شدگان باید حداکثر تا ۱۳ مهر ماه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا ۱۲ فدراسیون عضو AFC شامل استرالیا، چین، ایران، عراق، ژاپن، کویت، لبنان، قطر، تایلند، امارات، ازبکستان و ویتنام واجد شرایط حضور در هفتمین دوره از مسابقات قهرمانی باشگاه های فوتسال آسیا می باشند.

بر این اساس کلیه دعوت شدگان باید حداکثر تا ۱۳ مهر ماه آمادگی خود را برای حضور در این رقابتها به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام و همچنین تا ۱۱ فروردین ۹۵ اسامی نهایی تیم های خود را ارسال کنند.
لازم به توضیح است، کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده است که ۱۲ فدراسیون واجد شرایط اعلام شده می توانند درخواست میزبانی خود را در مرحله نهایی این رقابتها به کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC اعلام تا این کمیته پس از بررسی های مورد نیاز موارد را جهت تصمیم گیری نهایی در اختیار کمیته اجرایی این کنفدراسیون قرار دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.