کد خبر : 42995
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 شهریور 1394 - 13:33
-

قصه پرغصه انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال

قصه پرغصه انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال
داستان انتخاب سرمربی برای تیم ملی فوتسال ایران همچنان ادامه دارد...

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دیشب آخرین مهلت خسوس کاندلاس سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال کشورمان بود تا به رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال برای حضور در تیم ملی پاسخ دهد.
سیدرضا افتخاری ۲۸ اردیبهشت گفته بود امشب آخرین مهلت خسوس است و این داستان ادامه داشت تا ۱۱ شهریور که هیئت رییسه فدراسیون برای سرمربیگری وحید شمسایی تشکیل جلسه داد و برغم تایید فنی وحید، اما به علت دوشغله بودنش سرمربی نشد و باز آقای افتخاری به سراغ خسوس کاندلاس رفت و تا دیشب این مرد اسپانیایی فرصت داشت پاسخ دهد که این اتفاق باز هم نیفتاد.
افتخاری در جدیدترین اظهارنظر دیشب گفته که باز به سراغ شمسایی می رود و با منوچهری مدیرعامل شرکت تأسیسات دریایی صحبت می‌کند تا شمسایی از این تیم جدا شود. وحید شمسایی هم میگوید مانند یک سرباز در اختیار کشورم هستم ۱۳ سال پیراهن تیم ملی کشورم را بر تن کردم و هم اکنون که در دوران مربیگری هستم و اگر مرا بخواهند با افتخار خدمت میکنم.
شمسایی اما به چند اشاره میکند و میگوید من همان شمسایی هستم که از نظر هیئت رییسه دوشغله محسوب می شود و تغییری ایجاد نشده و همچنان در خدمت تیم تاسیسات دریایی؛ شمسایی درخصوص گفته های افتخاری مبنی بر اینکه گفته شمسایی میتواند همچنان به عنوان بازیکن در تیم تاسیسات دریایی حضور داشته باشد گفت: افتخاری به من لطف دارد و امروز با منوچهری درخصوص این موضوع در حال مذاکره است، اما به نظر درست نیست که سرمربی تیم ملی باشم و در همان زمان بازیکن تیم تاسیسات، چون زمان کم است باید کامل در خدمت تیم ملی باشم. او یکی دیگر از مشکلاتش را در تیم ملی، انتخاب دستیارانش معرفی کرد و گفت تیم ملی جای آزمون و خطا نیست وقتی قرار است گروه خودم را انتخاب کنم گروهی را انتخاب میکنم که سه سال است با آنان جام میگیرم که یکی از آنها در آسیا بود، پس انتخاب اصلح میکنم چون نمیتوانم با یکسری آدم های جدید با طرز تفکر جدید تست کنم.
به نظر میرسد پروسه ای که رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال درپیش گرفته کمی از حرفه ای گری به دور باشد از خسوس به شمسایی و از شمسایی به خسوس که هر ۲ بنا به عللی شرایط حضور در تیم ملی فوتسال را ندارد و زمان به سرعت درحال گذر است و تا ۲۰ بهمن که رقابت های فوتسال جام ملت های آسیا به میزبانی ازبکستان آغاز می شود فرصتی باقی نمانده و اگر هر مربی سکان هدایت تیم ایران را برعهده بگیرد در صورت نگرفتن نتیجه کمبود زمان را بهترین وسیله برای توجیه قرار می دهد.
منبع:خبرگزاری صداو سیما

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.