کد خبر : 42946
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 شهریور 1394 - 9:13
-

ممنوعیت تیمداری حرفه ای شهرداری ها/پایان تیمداری شهرداری ساوه در فوتسال

ممنوعیت تیمداری حرفه ای شهرداری ها/پایان تیمداری شهرداری ساوه در فوتسال
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ساوه گفت: تیم‌داری حرفه‌ای درباشگاه شهرداری ساوه به منظور بالا بودن هزینه‌ها متوقف شده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدحسین سعیدی با اشاره به این مهم که توجه به ورزش و نهادینه کردن آن در جامعه به ویژه در بین کارمندان باید در اولویت قرار گیرد اظهار داشت: تیم‌داری به صورت حرفه‌ای هزینه‌های بسیار زیادی را در بر دارد که مطابق با بخش‌نامه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور که به معاونان عمرانی استان‌ها ارائه شده این مهم ممنوع اعلام شده است.
وی افزود: شهرداری‌هایی که در زمان ابلاغ این مهم تیم حرفه‌ای داشتند موظف به متوقف کردن تیم حرفه‌ای خود شدند و تیم‌داری به صورت غیر حرفه‌ای و در حد تامین سلامت کارکنان خود را در دستور کار قرار داده‌اند.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ساوه تصریح کرد: به همین منظور باشگاه شهرداری اراک و در راستای تعهد به این بخش‌نامه هیچ گونه قراردادی را با باشگاه یا شخص خاصی برای ادامه تیم‌داری حرفه‌ای ندارد و تمامی این قراداردها متوقف شده است.
سعیدی با اشاره به اهمیت رشد و توسعه ورزش به منظور داشتن جامعه‌ای سالم گفت: این نکته که تیم فوتسال شهرداری در حال حاضر با تمرینات منسجم خود را به منظور صعود مجدد به لیگ برتر آماده می‌کند بی پایه و اساس است و هیچ تمرینی در این راستا در حال انجام نیست.
وی خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر ساوه با توجه به تعهد به بخشنامه ابلاغ شده به شهرداری‌ها و دهیاری‌های و این مهم که تیم‌داری حرفه‌ای شهرداری را از وظایف خود دور می‌کند تیم‌داری حرفه‌ای ممنوع اعلام کرد و به تصویب رساند.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ساوه ادامه داد: فرهنگ ورزش باید در جامعه تبیین و نهادینه شود و این مهم در ادارات با جدیت دنبال شود تا بتوانیم از ظرفیت افرادی سالم و پویا استفاده کنیم و این مهم تنها با انجام ورزش و تیم‌داری حرفه‌ای محقق نمی‌شود و ورزش غیرحرفه‌ای می‌تواند در این راستا بسیار مهم و تاثیرگذار باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 10 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ساوه چهارشنبه , ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۹:۵۱

اینا همش بهونست.لااقل امتیاز تیم را بدید به سن ایچ.

علیرضا چهارشنبه , ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۹:۵۷

دروغههههه

عاشقان عقابی چهارشنبه , ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲

اقای سعیدی شما داماد اقای شهردار هستی
شما سر تمرین این تیم امدی عکس شما موجود است سریع حرفت را پس بگیر وگر نه خیلی چیزی ها رو رو میکنم
مثل دوستی اقای رحمتی و شهردار
مثل دوستی اقای اصغری سازمان عمران و شهردار
شما کارگر ساده شرکت المینیوم سازی بودی چطور رییس سازمان شدی

فوتسال قم چهارشنبه , ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۵

امیدوارم سریع تر افرادی که با پارتی بازی به جایی رسیدن و زحمت نکشیدن و لایق جایگاهشون نیستن تو این کشور منهدم بشن و دیگه ازشون اثری نباشه به حق خدا

h چهارشنبه , ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲

واقعا متاسفم برای شورای شهر ساوه که بخاطر جنگ قدرت این تیما منحل کردن

ناشناس چهارشنبه , ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲

آقایان شهردار و شورای شهر لطفا هر چه زودتر انصراف بدید.مردم ساوه به هیچ وجه شما را نمیخوان.خجالت داره بخدا

چوک بندر چهارشنبه , ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶

چطورشهرداری تبریز وارد بیل می تونند تو ورزش هزینه کنند این وسط ….شهرداری ساوه نمی تونه ای خدا بی عدالتی تاکی

محمد گر چهارشنبه , ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۳

دمت گرم عاشقان عقابی عین حقیقته

نام ... یکشنبه , ۲۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۲:۲۸

واقعا جای تعجبه هرشهری به دنبال ایجاد یه تیم حرفه ای ورزشی برای کسب پرستیژ هست اما شما ها نمیدونم وقتثی تیم تشکیل دادین و تمرینات هم صورت گرفته میایید با بهانه های عجیب وغریب سنگ میندازید؟!شماها در قبال ساوه وساوه ای ها مسوولین.شماها با یه تصمیمتون میتونید همه چیو خوب تموم کنید.امسال هم که خدا روشکر یه گروه کاملا حرفه تشکیل شده از آقای محسن خبیری که رزمه اش کاملا مشخصه و حرفی واسه گفتن نداره ،دارید دیگه نگران چی هستید ؟داشتن تیم حرفه ای هزینه نیست همینطور که تبلیغات هزینه نیست.آقای خبیری (استاد)پیش به سوی لیگ برتر. همه ما میدونیم به خاطر تجربه و مدیریت ومنضبط بودنتون نتیجه خوبی میگیریم.واقعا بر گرداندن تیم ساوه به لیگ برتر خوراک خودتونه.

محمد سه شنبه , ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰:۴۳

فقط سن ایچ