کد خبر : 42940
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 شهریور 1394 - 9:16
-

وقتی برای کاندلاس دست به هر کاری می زنیم!/قرارداد امضاشده فدراسیون در دستان خسوس !

وقتی برای کاندلاس دست به هر کاری می زنیم!/قرارداد امضاشده فدراسیون در دستان خسوس !
فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال برای بازگرداندن سرمربی اسپانیایی تیم ملی فوتسال دست به هر کاری زده‌‌اند و در اقدامی عجیب حتی قرارداد امضا شده را برای «خسوس کاندلاس» فرستاده اند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در حالی که یک روز از مهلت اعلام شده از سوی کمیته فوتسال برای گرفتن نظر نهایی «خسوس کاندلاس» مبنی بر ادامه کار در تیم ملی فوتسال ایران گذشته است، هنوز هیچ خبری از توافق یا عدم توافق با این مربی اسپانیایی منتشر نشده است.

خسوس در حالی اینبار هم پاسخی برای فعالیت در تیم ملی نداده است که کمیته فوتسال برای راضی کردن او، سه تغییر در قرارداد او ایجاد کرد اما نکته عجیبتر این است که به جای ارسال پیش قرارداد برای این مربی، قرارداد امضا شده را برایش فرستاده‌اند تا خسوس بعد از مطالعه آن، به ایران بیاید.

این اقدام غیر کارشناسی در حالی صورت گرفته که راه‌های سوء استفاده از قرارداد را باز می‌گذارد و حتی خسوس می‌تواند، بدون کار کردن در تیم ملی ایران ادعای دریافت قرارداد و غرامتی را بکند که هرگز برایش کاری نکرده است.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

تماشاگر چهارشنبه , ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰

خجالت آور است و شرم آور . این یک خیانت بزرگ به ملت ایران است . این قرارداد از عهد نامه ترکمن چای و گلستان و کرسنت هم شرم آور تر است . وقتی کفاشیان که یک روز سابقه فوتبال نداره و افتخاری یک روز سابقه فوتسال نداره میشن همه کاره فوتبال و فوتسال باید هم این طور خیانتها بشه . رییس فدراسیون هر ورزشی باید خاک خورده و پیشکسوت اون ورزش باشه . این باید یک قانون بشه تو کشور . باید جزء شرایط ثبت نام برای کاندیداتوری فدراسیونها بشه تا هر کسی نتونه با رابطه و زد و بند و امتیاز دادن و بدون تجربه بیاد بشه رییس فدراسیون . یه روز تعدادی روشنفکر گفتند که مملکت باید طور دیگری اداره شود امام خمینی (ره) در جواب گفت به شما ربطی ندارد خودشان انقلاب کردند و خودشان جنگیدند ، خودشان هم اداره میکنند حتی اگر اشتباه بکنند به شما ارتباطی ندارد . منظور امام این بود که شما در انقلاب و جنگ زحمتی نکشیدید و کسانی که بودند و زحمت کشیدند باید اداره امور رو در دست بگیرند . فدراسیونها ی هر ورزشی هم بالطبع باید دست خاک خورده ها و پیشکسوتان اون ورزشها باشه حتی اگر اشتباه داشته باشند . حداقل مثل کفاشیان و افتخاری عهد نامه های شرم آور امضا نمیکنند . لطفا یک کمپین برای قانونمند شدن این موضوع راه بیفته ممنون .

اسماعیل چهارشنبه , ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶

این افتخاری خرفت حیثیت فوتسال ایران رو لکه دار کرده